.....................................................................

Mummy Kings

Készítő: Svein

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a svein_mummy_kings.zip-et, másold a data-ból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is a kalandot.

Story:

Évezredekkel ezelőtt három bölcs király kormányozta Egyiptom földjét. Testvériesen felosztották az országot egymás között, és az emberek jólétben éltek. De ahogy telt-múlt az idő, gonosz erők mesterkedései kihasználták kedvességüket, egyre és egyre több hatalmat lopva tőlük a barátság álarca mögött. A végeredmény rettenetes volt. Ugyanazon a napon, a három királyt megmérgezték és eltemették az őket megillető sírkamrákba. Az új uralkodók ellopták a megmaradt hatalmat, börtönbe zárták az emberek gondolatait, tehetetlen rabszolgákká téve őket. Valóban sötét és borús nap volt ez. Látogatása során egy ősi, egyiptomi könyvtárban, Lara Croft felfedezett egy köteg régi iratot. Ezek tartalmaztak egy mítoszt a három királyról, és volt ott egy térkép a katakombákról is, ahol talán a sírkamráik is fekszenek. A mítosz szerint a királyok szelleme még mindig életben van; nem talál nyugalmat mindaddig, míg új életre kelve bosszút nem áll az őket elpusztító hatalmon. A mumifikálódott királyok jelenléte a sírkamrákon kívül nem hagyna esélyt a gonosz hordáinak; el kellene tűnniük örökre. Lara megérti, mit kell tennie: kiengedve a három királyt sírboltjából, meg fogja menteni a világot. Ráadásul a mítosz azt állítja, hogy ők segítenek majd Larának kitalálni a katakombákból. Néhány napnyi keresgélés után, Lara végre rábukkan a titkos bejáratra... (Fordította: Lacek)

Review:

Hát, ezen a pályán lényegében nincs semmi említésre méltó, minden átlagos. Átlagos catacombs textúra, átlagos hangok, átlagos feladatok. A szint első részében két Music Scroll-t kell megszereznünk, de a végén szerephez jut a számszeríj, és a Lasersight is, mert célzott lövést kell leadni egy vázára. A feladatok nem túl nehezek, a technikai részek is gyorsan kivitelezhetőek. A technikai feladatok is kimerülnek abban, hogy csúszós oszlopokon ugrálunk, tüskéket cselezünk ki, vagy pedig egy szellem elől iszkolunk. Összefutunk egy-két múmiával, és harcos csontival is. Fegyverünk nincs ellenük -a számszeríjat is csak a végén kapjuk meg -, ezért el kell szaladni mellettük. Secretet én kettőt találtam, és mindkettőben egy-egy Horseman's Gem-et. Főleg azoknak ajánlom, akik most ismerkednek a szerkesztett szintekkel. (Sonyx)

Leírás:

Secret 1-2:

Mentések--Savegames:

Secretek száma: 2

A lecsúszás után forduljunk jobbra, majd fussunk fel az emelkedőn. A kis teremben szembe egy vázát látunk, lőjük szét és vegyük fel belőle a medit. Másszunk fel az ajtó melletti tömbre, essünk le a túloldalt, majd váltsuk át a kart. Másszunk vissza, és lépjünk be a kinyílt ajtón. A hosszú folyosó után egy medencéhez érünk, de mielőtt beleesnénk, vegyük fel oldalról a flare-eket. Ússzunk egyet. Egy kisebb, víz alatti labirintust fogunk most felderíteni. Nem kell megijedni, nem olyan vészes, mert összesen csak két helyen tudunk kimászni a vízből. Tehát ússzunk be a járatba, és az első adandó alkalommal vegyünk levegőt. Itt ki is tudnák mászni, de előtte még van egy kis dolgunk. Bukjunk a víz alá, ússzunk végig, és keressük meg a másik szobát. A mini labirintus másik végében van. Itt másszunk ki, és nézzünk körbe. Öt mozgatható oszlopot látunk, négyet egy-egy sarokban, egyet középen. CSAK a jobb oldali, túlsó oszlopot kell elmozdítanunk a helyéről, mert mögötte egy folyosó van. Essünk le ide, és fussunk végig rajta.  A lenti teremben találunk egy újabb mozgatható oszlopot, ezt toljuk a bejáratnál lévő jelre. Ennek hatására négy oszlop jelenik meg, ezek támasztják alá a padlót. Itt most már nincs más dolgunk, mint félrehúzni az oszlopot a bejárat elől. Menjünk vissza a fenti terembe. Oldalról van egy kis nyílás, ezen lépjünk be, ugráljunk feljebb. Most az iménti oszlopos terem felett vagyunk, és mivel az egyik padlólapot alátámasztottuk, már beljebb tudjuk tolni azt az egyetlen oszlopot, ami a tovább jutásunkat gátolja. Ha betoltuk, akkor bent keressük meg a kart és váltsuk át. Kint felemelkedett egy lap. Menjünk vissza oda, és a középen lévő oszlopot húzzuk el a helyéről, majd vegyük fel alóla a Music Scroll-t. Ezután essünk a vízbe, és ússzunk vissza oda, ahol levegőt vettünk, most már másszunk is ki. Jobbra fent, a sziklákon van egy járat, másszunk fel oda, de először csak fussunk át előtte, mert így nem nyom agyon a tüskés golyó. Ha legurult, akkor most másszunk fel oda, ahonnan a golyó jött, és tegyük a tartóra a tekercset. Ez nyitotta a terem sarkában lévő ajtót, jussunk fel oda, és lépjünk be rajta. Fussunk végig a folyosón, és a következő teremben kerüljük meg balról az építményt, majd nyomjuk meg a kapcsolót, mire a mellettünk lévő ajtó kinyílik. Lépjünk be rajta, de vigyázzunk a múmiával! Találunk jobbról egy kicsit magasabban lévő tömböt, ennek segítségével tudunk feljebb jutni. Húzódzkodjunk fel. Egy mintás lapon állunk, ami a másik ajtót nyitja lent. Mielőtt leesnénk, ugorjunk tovább balra, majd egy ügyes ugrással ugorjuk át az előttünk lévő csúszós részt. Jutalmunk egy Horseman's Gem / 1.secret /. Essünk le a padlóra, és menjünk be azon az ajtón, amit az előbb nyitottunk ki a mintás lappal. Váltsuk át a kart. Menjük ki. A kapcsoló hatására egy rúd „termett” az építmény oldalán, másszunk fel rá, és fent ugorjunk le róla. Kapaszkodjunk fel a lyukba a plafonon. Fent látni fogunk hat mintás lapot egymás mellett, és egy különállót a magasabban a lévő oszlopon. Ez utóbbival lehet kikapcsolni a tüzet. Viszont, ha rálépünk a padlón lévő hat mintás lap valamelyikére, az újra aktiváni fogja a tüzet. Megvan az, hogy melyik lap melyik tüzet indítja el újra, tehát szlalomozni kell a mintás lapok között úgy, hogy épségben átérjünk / Tipp: Két sorban vannak a mintás lapok. Ugorjunk úgy, hogy csak a baloldaliakat érintsük, és a végén középről ugorjunk, így remélhetőleg nem gyulladunk meg J /. Ezután megint egy ügyességi rész jön. Végig kell haladnunk egy folyosón, közben csúszós részeken kell ugrálnunk, tüskéket kicselezni, és még egy szellem is idegesít minket. Ha túléltük a csapdákat, akkor fussunk tovább, mert rövidesen találunk két szobrot, ami hatástalanítja a szellemet. Ha vége, akkor vegyük fel a flare-eket, és gyújtsunk is meg belőle egyet, majd nézzünk fel. A sötétben észre fogunk venni egy magasabban lévő járatot, kapaszkodjunk fel, és fussuk végig. Belebotlunk egy oszlopba. Húzzuk hátra, majd menjünk vissza, essünk le, és menjünk be a másik, szemben lévő járatba. Ebben a járatban állta utunkat az oszlop, de mivel félrehúztuk, már semmi sem gátol minket. Rövidesen egy elágazáshoz érünk, először menjünk jobbra. Óvatosan másszunk le a létrán, és vegyük fel az újabb Music Scroll-t, majd másszunk vissza, és az elágazásnál most menjünk a másik irányba. A hosszú folyosó végén egy ajtót találunk, ami kinyílik jöttünkre. Ne rohanjuk be ész nélkül, mert a tüskék repkednek, inkább guggoljunk le, és kúszva menjük be, így nem sérülünk. Az első elágazásnál forduljuk jobbra. Nemsokára elfogynak a tüskék, mi pedig felállhatunk. Az újabb technikai résznél tüskék csapkodnak alulról, oldalról, fentről, cselezzük ki őket, majd lépjünk az ajtó el, mire az kinyílik. A kamera bemutatja nekünk a következő termet. Mielőtt megmásznák az oszlopokat, szedjük fel a kismedit jobbról, majd keressük meg az egyik oszlop oldalán a kapcsolót, és nyomjuk meg. A sarokban lévő építmény mellett felemelkedik egy tömb, másszunk fel rá, és bent vegyük fel a lőszert. Most már elindulhatunk megmászni az oszlopokat. Tehát, másszunk fel a legalacsonyabbra, majd ugorjunk a következőre, majd a csúszós részek segítségével jussuk el a legmagasabbra, és kapjuk el a plafont. Csimpaszkodjunk végig és essünk le a kar mellett, amit váltsunk át. Óvatosan essünk le, és lépjünk a be a kinyílt ajtón. Fussunk gyorsan, mert szkarabeuszok jelennek meg! Keressük meg a Music Scroll foglalatát, tegyük bele, majd ugorjunk a kinyílt ajtóhoz, és lépjünk be rajta. Gyújtsunk meg egy fáklyát, és haladjunk végig a folyosón. Egy szakadék szélére értünk. Keressük meg balról a kapcsolót, és nyomjuk meg. Két ajtó is ki fog nyílni, mellettünk egy, és a szakadék mélyén egy. Azzal ne törődjük, ami mellettünk nyílt ki, mert onnan csak egy múmia jön, inkább menjünk a szakadékhoz, és másszunk le az oldalán található létrán. Lent lépjünk be a nyitott ajtón, és váltsuk át a kart. Másszunk vissza a létrán, és álljuk szembe a szakadékkal. Leereszkedett egy kötél, így most már át tudunk jutni a túloldalra. Ha sikerül, akkor másszuk fel a létrán. A fenti teremben megint tüskék repkednek, és látunk egy kart, valamint, szemben egy ajtót. Váltsuk át a kart, és gyorsan fussunk, ugráljunk az ajtó felé, mert csak egy rövid időre nyílik ki. Bent, a folyosókon kémleljük a plafont, mert az egyik helyen felt tudunk mászni, még ha nehezen is (Lara valami miatt nehezen kapja el a létrát!). Fent nyomjuk meg a kapcsolót, mire kinyílik lent egy ajtó, fussuk be rajta. Az oszlopok mellett végighaladva egy harcos csontiba botlunk, továbbá látunk két folyosót. Menjünk a bal oldaliba, és álljunk a végén található mintás lapra. Ez nyitja a másik járatban lévő ajtót. Tehát, gyorsan fussunk vissza, majd be a másik folyosóra, és be a még nyitott ajtón. Fussunk be a föld alatti járatba, majd ahol már sötét van, ott gyújtsunk meg egy flare-t. Egy csúszós rész mögé beugorva balról egy másik Horseman's Gem-et / 2.secret /. Haladjunk tovább, majd az elágazásnál forduljunk balra. Essünk a vízbe, és vegyük fel a medence aljáról a Pharos Knot-ot. Másszuk ki a vízből, és menjünk vissza az elágazáshoz. Jobbról látni fogunk egy oszlopot, toljuk beljebb, vegyük fel a lőszert, majd keressük meg a Knot foglalatát, és tegyük bele. Így felemelkedik egy tömb a nagyszobában. Most már menjük is oda be, de mielőtt felmásznánk rá, lőjük szét a sarokban lévő vázát, és vegyük fel a Lasersight-ot. Most már felmászhatunk, és ugorjunk a járatig. Másszunk be, majd fussunk, de vigyázzuk a leguruló tüskés golyókkal. Rövidesen egy kapcsolókkal teli terembe érünk. Nyomjuk meg jobbról az elsőt, mire kinyílik felette az ajtó. Lőjük szét a mögötte lévő vázát. Ugyanezt játsszuk végig a többinél is. Azonban, öt ajtó van, de csak négy kapcsolót találunk, tehát meg kell keresni azt a kapcsolót, ami az ötödiket nyitja. Mikor a baloldali utolsó kapcsolót is megnyomtuk, lőjük szét a vázát, majd ugorjuk is oda, mert hátul egy járat rejtőzik. Itt fel tudunk mászni a falon, fent megtaláljuk az ötödik kapcsolót, mire kinyílik az utolsó ajtó. Menjünk vissza, lőjük ki az utolsó vázát, és kinyílik a két nagy ajtó közül az egyik, lépjünk is be rajta. A folyosón végighaladva egy kis terembe érünk, ahol először húzzuk hátrébb a sarokban lévő mozgatható oszlopot, és vegyük fel mögüle a Crossbow-t. Kombináljuk a lézerrel, majd adjunk le célzott lövést a magasban lévő vázára. Ezek után álljuk az oszlop melletti magasabb tömbre, és láthatjuk, hogy kinyílt a másik ajtó is. Fussunk vissza, és lépjünk be ezen is. Jobbra fordulva vegyük fel a Hathor Effigy-t, és az Ornate Handle-t. Illesszük össze őket, majd tegyük a hátul lévő foglalatba. Kinyílt az utolsó ajtó is, lecsúszva vége a pályának.

Sonyx

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.