.....................................................................

Return to the Past

Készítő: Alessandro Licata (Marzio)

Letölthető: Innen-Here

Csomagold ki az alessandro_licata_marzio_return_to_the_past.zip-et, majd másold az audio könyvtárból az audio, a data-ból a data, és a többi fájlt a TRLE főkönyvtárába. Ha olaszul szeretnéd a menüt, akkor az italian-script könyvtárból cseréld le az english.dattal az ott levő .dat-ot, és indíthatod is a kalandot.

Story

A kaland az első Tomb Raider Mozi eseményei után játszódik. Miután legyőzte Powell-t, Lara felvette a Triangle of Light egy darabját. Hazatérve analizáltatta Bryce-al: arra jutottak hogy bár a Triangle megsemmisült, ez a darab is sok energiát tartalmaz még. Még ha magában nem is elég erős az időutazáshoz. Ezért Bryce beépítette egy különleges biztosítékba amit Lara jeep-jébe lehet tenni. A szerkezettel amit Bryce beszerelt a jeep-be Lara képes lehet 3-4 időugrásra. Lara elhatározta hogy belevág a dolgoba. Meghatározott négy helyszínt ahol fontos kincseket vesztett el a múltban. Az első helyszín Atlantis, ahol a pusztulás után talán még megtalálhatja a Scion-t. A második Merlin sírja, ahonnan Pierre Du Pont elemelte Merlin jogarját (később eladta Sophia Lee-nek). A harmadik helyszín Egyiptom ahol Larson megszerezte az Eye of Anubis-t, egy értékes drágakőt, miután ellopta a hozzávezető térképet. A negyedik út saját házába vezet, azon az éjszakán mikor Larson és Pierre ellopta apja naplóját a dolgozószobából. Lara akkor nem tudta de később kiderült hogy Powell parancsára tették. A birtokán található kis kanyonból indulva Lara visszatér a múltba... Fordította: Akci)

Review:

Négy dolgot kell megszereznünk ezen a pályán, miközben időspirálokon hajtunk keresztül. Nagyon változatosak a helyszínek. Az első részben teljesen TR1 Atlantis hangulatú pályán szerezzük meg a szétrobbantott Natla-tól, a Portatile di Natla-t. A második részben skóciában kalandozva szerezzük meg a rácsokat szétlőve a Scretro di Merline-t. Majd a föld alá megyünk, lávafolyamokon megyünk keresztül az Occhio di Anubi-sért.Végül egy könyvtárban kutatjuk fel a Diario di Lord Croft-ot. Közben félistenek, hárpiák zaklatnak, majd fegyveresek, sakálok. Az elején csak a kispisztolyok vannak nálunk, míg Natla előtt már miénk a Grenada Gun is. A medipackokra vigyázni kell, mert nincs utánpótlás sehol. Változatosak a textúrák, és a készítő remek zeneválogatást is tett a pályához. Ajánlom mindenkinek.

Mentések--savegames:

Leírás:

Vedd fel az íróasztalról a biztosítéknak látszó Kulcs-ot, és használd kint, a terepjárónál. Menj fel vele a lejtőn, át az időspirálon, és át a falon.

Üsd el a lenti félistent, majd lődd le a másikat is. Felkapaszkodva, a túloldalon egy harmadik is megjelenik, de ez nem mindig. Ha végeztél vele, menj át a hídon, és mássz fel a sarokban a létrán.

Menj körbe a folyosón, le a lejtőn, és mássz fel ott is a létrán. Vigyázz, mögötted egy félisten jelenik meg. Végezz vele, vagy fuss el. Továbbmenve a folyosón, egy kis lávás terembe érsz. Ott is hátulról fog támadni egy félisten. Húzd meg a kart a falon, és felmászva a tömbre menj át a folyosón. Most két hárpia akar hidegre tenni. Végezz velük, ugord át a lávafolyamot, és húzd meg a kart, a kis folyosó végén. Juss át most a terem túloldalára, és menj felfelé a járatban. Minden hosszú emelkedő tetején, egy-egy félistennel kell megküzdened, de ha elég közel mész hozzájuk, nem tudnak rád tüzelni. Vigyázz a medipackokra, mert nincs utánpótlás a pályán. Javaslom, rohanj mellé, és a falnak háttal állva végezz velük.

Ha sikerült, egy nagy terembe kell leesned, itt felveheted a Scion-tmajd jobbra, le kell esned a nagy platformra, ahol már vár rád régi ismerősünk, Natla. Vedd fel a Grenada Gun-t, és menj be a folyosóra. Natla, utánad jön. Nem muszáj megölnöd, de akkor nem szerzed meg, amiért jöttél, a Portatile di Natla-t. A Grenada Gunnal szétrobbanthatod a folyosón, úgy egyszerűbb. Ha sikerült, húzd meg a kart, csússz le a lejtőn, és menj vissza, egészen, ahol a terepjárót hagytad.

Ülj be, és a mozgatható tömbök mögött, hajts át a kinyílt ajtón. Hajts át a hídon is, elütve a félisteneket, majd továbbmenve újabb időspirál után, áthajtva a falon, egy várba érkezel.

Szállj ki a kocsiból, és menj jobbra. Menj fel a lépcsőkön, ugrálj át a vizes teremben, majd a következő folyosón is igyekezz, mert egy guruló kő jön mögötted. Menj jobbra, lődd szét a kerítést, lődd le a sakálokat, és vedd fel a Scretro di Merline-t. Menj tovább, fel a lépcsőkön, fent várd meg, amíg legurul a kő, majd ugorj át a kapcsolóhoz, és húzd meg. Menj vissza a kocsihoz, és hajts át a kinyílt rácson.

Újabb időspirál után egy kis terembe érsz. Lődd szét a szemközti rácsot a vizes teremnél, ússz a túloldali platformhoz, és kikapaszkodva, a széléről ugorj fel a magasabbra. Menj, ugrálj tovább az úton, amíg egy lávás terembe érsz. Jobbra a fali résben kapaszkodva átjutsz a túloldalra. Menj be a terembe, öld meg az őrt, és vedd fel a fényből az Occhio di Anubi-t. Menj vissza ismét a terepjáróhoz, é hajts a másik, kinyílt rácson át.

Az újabb időspirál után, egy könyvtárba érkezel. Üsd el a fegyverest, a könyvespolc tetején levőt is lelőheted, majd az íróasztal melletti állványon vedd fel a Diario di Lord Croft-ot. Hátul, a sarokban forgasd el a kiálló könyvet is a polcon, ez kinyitja az utolsó ajtót.

Áthajtva ezen, még egy időspirál következik, és kiérsz a szabadba. Átmászva a sziklákon, a nagykapu felé haladva, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.