.....................................................................

The Door for the Paradise

Készítő: Rezaffiro

Letölthető: Innen

Csomagold ki a rezaffiro_the_door_for_the_paradise.zip-et. Másold az audio-ból az audio, a data könyvtárból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indulhat a kaland.

Review:

Jó kaland volt ez a szint. Viszont egy szerkesztési hiba miatt, nagy részét ki lehet kerülni, rögtön az elején le lehet jutni a piramishoz. Igaz, akkor kimarad a nagy kaland, és a két secret is. Szépek, változatosak a textúrák, és a hozzáadott hangok is remekek. Egy folyó partján, majd erdőkben, várromok között kalandozunk. Ellenségek, krokodilok, női fegyveresek, tigrisek, és egy lovag. A pálya elején mindenképpen várjuk meg, amíg a filmbejátszásnak vége, mert máskülönben kilép a játék. Csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a remek pályát. :)

Secret1-2:

Mentések--Savegames:

Leírás:

Nagyon fontos, hogy várd meg, amíg az anim véget ér, majd lődd le a krokodilt, ha akarod, és menj végig az erdei ösvényen, és csak utána ments, mert esetleg kilép a játék, ha nem így teszel. Jobbra ugorj a vízbe, és kimászva a túloldalon, a vízesés mögött megtalálod a LaserSight-ot. A parton nyomd be a fekete tömböt, bent vedd fel a gombát, ami a pályán a medipack, és rántsd le a fali kart. Ugorj a vízbe, és ússz balra. Kimászva keresd meg a lerántható fali kart a kis labirintusban, majd a kinyitott ajtón bemenve, megtalálod a Revolver-t.

Ússz ki a medencébe, és most ússz be szembe, a másik járaton, kifeszítve a rácsot. Egy hatalmas teremben mászol ki a vízből. Vedd fel a lőszert, a gombát, lődd szét az akadályt, és nyisd ki az ajtót. De NE menj be, ez csak egy csapda. Inkább lődd szét a lakatot, és mássz fel a kinyílt ajtóhoz. Fordulj meg, mert mögötted egy ellenség közelít. Öld meg, majd mássz le a létrán, és megtalálod a Crowbar-t egy gomba kíséretében. Ússz ki a medencébe, mássz ki a partra, és menj visszafelé, a pálya legeleje felé. Jobbra látsz egy ajtót. Vedd fel a gombát, és feszítsd ki az ajtót.

Jobbra találsz egy rést a falon. Mássz le a létrán, és told meg a kart. Mássz vissza, és balra kinyílt a kapu. Menj be, öld meg jobbra az újabb női ellenfeledet, vedd fel a gombát, öld meg a tigriseket, és a kis vízben, felugorva lődd szét a sziklát. Told meg a kart. Fent, a teraszon, kinyílt a nagykapu. Menj balra, körbe a karzaton, majd leesve rántsd le a fali kart. Kinyílt lent a nagykapu. Menj be, öld meg az újabb fegyverest, majd jobbra, a falon levő rúdra ugorj, így átjutsz a túloldalra, és felveheted az Eye Piece 1.-et. Ott is találsz egy fali rudat, amelyen keresztül elhagyhatod a kis vulkános termet. Jobbra, a tömb mellett, látod, hogy a ketrec nincs a helyén, mint a többi. Told tehát a helyére, és a másik oldalon kinyílt az ajtó. Menj le, és egy terembe érsz. Ez az 1.secret. Jobbra egy kart ránthatsz le, átugorva a tüzes padlólapokat, amelyeken egy-egy csontváz fekszik, majd a másik oldalon lőszert, medipackot találsz. Közben egy újabb fegyveres csajszi is zaklat. Menj ki, mássz fel az egyik oszlopon, vedd fel a lőszert, majd a következő oszlopon a gombát, és kiugorva a karzatra, a sötétben is találsz egy gombát. Menj körbe, és ugorj át a kinyílt ajtóhoz.

Menj először jobbra, rántsd le a fali kart, majd balra menve keresd meg a másik kart is. Most már kinyílt az ajtó. Közben újra ölnöd kell. :) Lecsúszol egy terembe. Középen, a rúdon forogva átugorhatsz a túloldalra, majd az ajtó feletti oroszlánfejben lődd szét a követ, és felveheted az Eye Piece 2.-őt, a 2.secret-ben. Told meg a kart, és menj ki az ajtón. Várd meg, amíg a gördülő kő leesik a lyukba, és menj fel az emelkedőn. Visszaérsz lassan a nagy kerek kőhöz. Illeszd össze, és nyisd ki az amulettekel. Lecsúszva egy hatalmas rétre érkezel. Öld meg a lovast, gázolj át a vízen, és jobbra fel tudsz ugrani a felső rétre. Ott öld meg a tigrist, és menj jobbra. Közben persze nézz körül, mert lőszereket találsz. De a lovagot, megölni sem muszáj, ha nehéznek tűnik. Csak fuss el előle. Lődd le az újabb tigrist, és ugrálj az oszlopokon a legmagasabbik. Lődd szét a követ az oroszlán szájában, majd juss le, a kinyílt ajtóhoz. Ismét pár tigrist hidegre tehetsz, bár nem zavarnak. Menj be, balra mássz fel a létrán, és sétálj át a rúdon, a túloldalra.

Mássz fel a zöld szobába, kússz át a kúszójáraton, majd a sötét, fekete teremben, balra, rántsd le a fali kart. Visszafelé öld meg a fegyverest, ússz át a vízi járaton, és egy újabb területre érsz. Öld meg a tigrist, menj hátra, jobbra, húzd meg a kart a falon, és told a mozgatható tömböt a mintás padlólapra. Mássz fel a tömbre, fel a kúszórésbe, és visszaérsz a már ismerős területre. Nyitva van a nagykapu. Kis pályaszerkesztési hiba, hogy ezt már a pálya elején megteheted, viszont kihagytál volna egy remek kalandot, nem beszélve a secretekről.

Lecsúszva egy hatalmas, piramishoz érsz. Menj fel a tetejére, közben újabb ellenségekkel is találkozol. Ne egészen a tetejére menj, hanem egy szinttel lejjebb keresd meg a mozgatható tömböt, és told be. Nincs is már más dolgod, mint lemenni a piramisról, megölni az utolsó fegyveres nőt, és a kinyílt ajtónál lecsúszva, vége is a pályának.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.