.....................................................................

The Opal Rose

Készítő: Amber Lion

Letölthető: Innen-Here

Csomagold ki az amber_lion_opal_rose.zip-et, majd az audióbol másold az audio, a data-ból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába másold, és indíthatod is a kalandot.

Story:

Lara levelet kap egy titkos hódolótól aki maga is világutazó és kalandor. Elmondja hogy utazásai során felfedezett egy tucat rózsát, amelyek mindegyike értékes drágakõbõl van kifaragva. A rózsák a világ különbözõ pontjain vannak elrejtve és a tizenkét csillagjegyhez tartozó születési köveket jelképezik. A levél írója kihívja Larát hogy találja meg a tucat rózsa mindegyikét, és ha képes rá egy különleges meglepetést fog kapni a szülinapjára.

A Sapphire Rose az elsõ része egy tizenkét részbõl álló történetnek. Minden pálya elején Lara titokzatos hódolója küld egy üzenetet, amelyben elmondja hová kell menni az ahhoz a hónaphoz tartozó születéskõ rózsáért.

A második kaland az Opál Rózsa megtalálása a Braziliai dzsungelben... (fordította: akci)

Review:

Ez egy két pályás szint. Az első amolyan bemelegítő. A Croft kúriában kalandozunk egy kicsit, majd az udvaron megtalálva a Scroll-t beülünk a terepjáróba, és elindulunk kalandozni. A második pálya sokkal nagyobb. A dzsungelben, és templomokban kalandozunk, hogy a végén megtaláljuk a The Opal Rose-t. Vázákat szétlőve, karokat, kapcsolókat aktiválva, és persze kulcsokkal jutunk tovább. Még a pálmafák némelyike is mászható, sőt felettünk a zöld növényzet is. Az ellenségek bennszülöttek, vaddisznók, darazsak, tüzes szellem, krokodil, csontvázak, és végén fegyveresek, egy madárfejű lény, és félistenek. Nem mindegyik vázát kell szétlőni, némelyik csak ellenséget rejt. Gyönyörű, és változatos a textúra, és a hozzáadott hangok is emelték a játékélményt. Nagyon tetszett az erdő hangjai. Három Arany lószobrot találunk a pályán, a három secretben. Csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a remek kalandot. :)

Mentések--savegames:

Leírás:

1. The Second Note:

Mentések--savegames:

Menj az ajtó felé, ami kinyílik előtted. Menj a konyhába, az ablakban vedd fel a Gate Key-t, és a folyosón nyisd ki vele az ajtót. Nyomd meg a gombot, szemben a falon, majd térj vissza az előszobába, és nyisd ki a bejárati ajtót is.

Vedd fel az Admirer’s Note-t, és a terepjáró felé menve átjutsz a második pályára.

Lara annyira örülök hogy megtaláltad a Zaphír Rózsát. Most itt az ideje megtalálni az Opál Rózsát Brazilia dzsungelében. Óvakodj az óriás madártól. Titkos Hódolód

2. The Opal Rose:

Secret 1-2-3:

Mentések--savegames:

Lődd szét a vázát, a kerítést, és vedd fel a lőszert. Csússz le a lejtőn, időben ugorj át a következőre, majd a kapu előtti platformra. Mássz le oldalt a létrán, és balra, mássz fel a pálmafán. Hátraugorva felveheted az Arany Ló szobrot, az 1.secret-ben. Csússz le ismét, mássz le a létrán, és lődd szét a vázát. Ez megnyitott jobbra egy föld alatti folyosót, ahol fáklyát vehetsz fel, és egy fali gombbal kinyithatod a továbbvezető út ajtaját. Menj oda, balra egy medipackot vehetsz fel, majd balra beugorva a vízbe húzd meg a kart. Lemászva menj be a kinyílt ajtón, majd balra a sátor mellett lődd szét a ládákat. Az egyikben a Shotgun-t, a másikban a Knife-t, a crowbar-t veheted fel. A majmokat nem kell bántanod, akkor azok sem támadnak rád.

Kiérsz egy kis medencéhez. Öld meg a krokodilokat, sőt, szemben a fekete párducot is, majd a megjelenő varacskos disznót is. A darazsak elől fuss el, vagy a vízben úszva keress menedéket, majd menj át a falon, ott, ahonnan jöttek. Vedd fel a lőszert, és nyomd meg a gombot a falon. A következő teremben kúszva közlekedj, így megúszod a mérgezett nyilakat. A terem túloldalán balra, kapaszkodj át a falon, és nyomd meg a gombot. Mássz vissza a terembe, és menj be a kinyílt ajtón. Vedd fel a Guardian Key-t, és a fali kart is rántsd le. Menj vissza oda, ahol a gombot nyomtad meg, és felmászva a létrán lecsúszol a sátras kis térre. Ismét menj ki a medencéhez, és ugorj a vízbe.

Ússz be a kinyílt járatba, és mielőtt felúsznál, vedd fel a Revolver-t. Kimászva a vízből, menj szembe a kis ösvényen, öld meg a bennszülöttet, és vedd fel a lőszert, ami nála volt. Kiérsz egy mély szakadékhoz.

Még fentről lődd le a fekete párducot a szakadékban, és lemászva húzd félre a halott katonát, mert alatta felveheted a Laser Sight-ot. Visszafelé nézz be a létra mellett, balra, a kúszórésbe, mert egy újabb Arany Ló szobrot, találsz a 2.secret-ben. Mássz fel a létrán, majd a pálmafán is. Fent medipackot, és a Crossbow-ot veheted fel, majd a plafonlétrán átkapaszkodhatsz szembe a kis fali beugróba, és a foglalatába teheted a Guardian Key-t. Juss vissza, és le a földre. Illeszd össze a revolver-t a távcsővel, és szemben, a magasban lődd szét a vázát. Mássz fel a kiemelkedett oszlopra, és a két kötél segítségével juss át a túloldalra. Jobbra, a sarokban lődd szét a kis csontokat, és kinyílik az ajtó.

Menj jobbra, lődd le a gödörből kiugró bennszülöttet, vedd fel a lőszert, és a gödörbe lemászva told be a tömböt, ameddig lehet, és nyomd meg a gombot, ami egy ajtót nyit ki a sötét kazamatában. A folyosó végén húzd ki, és told félre a tömböt, menj be, és lődd szét a csontvázat. Jobbra vedd fel a revolver lőszert, és szemben, a sötét falon lődd szét a vázát a kis résben. Kinyílt az ajtó, és egy hatalmas terembe értél.

Jobbra húzd meg a kart a falon, és menj a kinyílt rácshoz. Itt a feladat, hogy átjuss a tűzköpők, és láncok között, a túloldalra, és vedd fel a Guardian Key-t. Lődd szét a csontvázat, majd juss egyel vissza, balra, és told be a tömböt. Tedd a foglalatába a kulcsot, és térj vissza a nagyterembe, ahol kialudt középen a tűz, és felveheted a Jungle Star-t.

Mássz fel a létrán, lődd szét a vázát, és igyekezz lemászni az ismerős kis térre, be a vízbe, mert egy tüzes szellem jön a nyomodban. Ha már a vízben vagy, ússz vissza a medencébe, mássz a partra, és lődd szét a vízben a vázákat, de a legfontosabb, ami a medence túloldalán van egy járatban. Ússz be oda, mert egy újabb Arany Ló szobrot, találsz a 3.secret-ben. Ússz ki, mássz a partra, és lődd le a megjelenő krokodilt. Ússz most vissza a kis térre, mássz fel a létrán, majd a plafonon kapaszkodva bejutsz a zárt ajtó mögé. Az csak álca. Menj végig a folyosón, és a medence túloldalán érsz ki a szabadba. Ha nem nyílt ki a rács, járd be újra a folyosót, akkor nyílni fog.

Itt ne lődd szét egyik vázát se, hanem menj be szembe, a nyitott ajtón, és mássz le a létrán. Egy magas, vulkános helyre érsz, ami tele van tűzköpőkkel. Juss át a platformokon a túloldalra, kapaszkodj fel a létrára, kapaszkodj balra, majd fel, megint balra és feljutottál az emeletre. Ott is juss át a túloldali létrához, mássz fel, majd megfordulva keresd meg az egyik oszlop mögött a csillag foglalatát, és tedd a helyére. Középen felveheted most a Lava Star-t, majd menj a kinyílt ajtón át, a folyosóra. Mássz le az alsó folyosóra, és lődd szét jobbra a rácsot, és vedd fel a Serpent Stone-t. A medipackot hagyd, az csak csapda. Menj vissza ki a medencébe, és a már ismert úton juss el ismét a vörös templomig.

Tedd a helyére a Stone-t, erre kinyílik a nagykapu. Lépj be, de rögtön ugorj félre a gördülő kő elöl. Jobbra a bejárat mellett, a sarokban lőszert, balra pedig a Fáklyát találod. Menj a fáklyával az égő fali tűzhöz, gyújtsd meg. A vázát itt se bántsd, csak ellenséget rejt. Menj a központi emelvényre, és az egyik sarkából dobd középre, a világosabb padlólapra. A terem bejárata mellett húzd meg a kart, és felemelkedik az oszlop, a fáklyával. Mássz fel rá, vedd fel, és ugorj fel, a felső szobába. Dobd el ismét, nyisd ki az ajtót a Star-al, veddd újra fel, és dobd rá a fapadlózatra. Az felgyullad, és leszakad, így lemászhatsz az alsó terembe.

Vedd fel a The Opal Rose-t, és gyorsan fordulj meg, mert ellenség támad rád. Öld meg, és vedd el a nála levő Guardian Key-t amivel a tömb túloldalán kinyithatod az ajtót. A tér túloldalán kapaszkodj fel a kis folyosóra, és nyomd meg a gombot. Sajnos a madárember, és a katonák is ellenségek, így végezz velük. Menj be a ketrecbe, húzd el a halott fegyverest, és vedd fel a Gate Key-t, amivel kinyithatod az utolsó ajtót. Kimenve a térre, a szemközti beugró felé haladva, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.