....................................................................

Underworld UB2 - The Ghost Train at Castle Orr

Készítő: Richard Lawther (Dick) Homepage

Letölthető: Innen

Csomagold ki a richard_lawther_the_ghost_train_castle_orr.zip-et, majd az audio könyvtárból másold a fájlokat az audio könyvtárba. Másold a data-ból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indíthatod is a kalandot.

Bevezetés

Az Anubis Csapat összegyűlt az Orr Kastélyban, hogy az Ördögfiókák segítségével megpróbálják megidézni a Szellem Vonatot, ami levinne minket a Mélyebb Pokolba. A Te feladatod, hogy segíts az Ördögfiókáknak azzal, hogy beindítod az Orr Kastély áramhálózatát. Keresd meg a 2 Power Room-ot, ahol a vonat elindításához szükséges áramforrás van, és aktivizáld.

Figyelem: az örök fegyvercsalás szükségtelen és meglehet, hogy hiányozni fognak tárgyak az Inventory-ból (pl.: tekercs).

Review:

Végre egy pálya, ahol nem ijesztgetnek halálra a fal mögül előugró szörnyek! És amelynek érdekes, összefüggő története van. Folytatódik a kaland, miután sikerült egy egész csapatot összetoboroznunk a kis démonokból (vajon még mindig félnek a tűztől? :) ) és Anubis Őrökből, felkeressük a kastélyt, ahol állítólag van egy vonat, amely levisz a pokolba. A pálya tele van vicces jelenetekkel, egy-két nehezebb feladattal és rejtélyekkel. De nincsenek benne idegesítő részek és amint elakadunk, rögtön segítségünkre siet egy Ördögfióka, hogy lecsillapítsa az agresszív koponyát vagy megkeresse a hiányzó kulcsot esetleg hatástalanítsa az aknamező bombáit?Nagyon tetszett a mérges darazsakkal induló járgány is (melyben tényleg ott zümmögnek!), még jobban feldobta a pályát. Külön élmény a viháncoló Tüskés Golyókkal találkozni, akik mindenképp össze akarnak minket szurkálni (csak nehogy megint a nyárson végezzék?:)). Csak ajánlani tudom ezt a részt és az egész Underworld sorozatot, mert ilyen ötletes, hangulatos és vicces pályával jószerint csak az eredeti Tomb Raidereknél találkozunk. (Skadi)

Secret 1-8:

Mentések--Savegames:

Végigjátszás:

Anubis Csapat Főhadiszállás:

A pálya egy szobában kezdődik, ahol előttünk 4 térkép van a kastélyról, és két Anubis Őr áll mellettünk (ne bántsuk őket).

Menjünk ki a szobából, forduljunk először balra, majd jobbra és megérkezünk egy szobába, hol három Ördögfióka pókerezik. Vegyük fel a 4 tekercseket (melyekre csak később lesz szükségünk) és az Uzikat. Menjünk ki a szobából és induljunk el a folyosón egyenesen, amíg el nem érünk egy lávás medencéhez. Ugorjuk át és a pálya betölt.

Anubis Csapat Garázs:

Menjünk be a garázsba és vegyük fel a fáklyát és a két uzi ammot. Itt láthatunk két járművet, az egyiket lázasan szerelik a Fiókák, a másik pedig csak ránk vár. De, ha közelebb lépünk a táblához olvashatjuk: a jármű Mérges Darazsakkal működik (Angry Bees). Tehát össze kell gyűjtenünk őket. Hagyjuk el a termet és térjünk vissza a Főhadiszállásra.

Anubis Csapat Főhadiszállás:

Ahogy kiérünk a folyosóra egy kötéllel elkerített lávás medencéhez, menjünk el jobbra, majd balra, mígnem megérkezünk egy terembe, ahol Dr. Psychobabble és páciense, egy Xian Harcos van. Gyűjtsük be az utolsó tekercset is. Kinyílik egy kapu. Induljunk hát el jobbra, el a medence mellett, be az új folyosóra. Egy hatalmas átriumba érkezünk, tele járatokkal. Most kövessük az oszlopsor melletti utat egészen a végéig és megérkezünk az Állomásra.

Állomás (dolgozó Ördögfióka):

Ugorjunk át a síneken és vegyük fel az uzi ammot. A bejárat mellet dolgozik a laptopján egy Ördögfióka, de úgy tűnik, nem sikerül megidéznie a Vonatot. Menjünk vissza az átriumba. Most 2 útvonal közül választhatunk, a sorrend nem lényeges…

1. Útvonal

Induljunk el egyenesen, majd be jobbra, a járatba és egy vonatállomásra érkezünk. Nekifutásos ugrással át a túloldalra, be a járatba, és a pálya betölt.

Lándzsás Próba:

Menjünk végig a folyosón, egészen a zárt kapuig. A kapu a 2 gombbal nyílik, ne habozzunk, nyomjuk meg őket. Bemenve egy lávás terembe érkezünk lándzsákkal és platformokkal. Forduljunk balra és álljunk a legalacsonyabban levő platformmal szembe. Nekifutásos ugrás, majd gyorsan a szemben levőre, mert a platform elindul a lándzsák felé. Fordulás, ugrás a következőre, mely szintén felemelkedik és így tovább. Ha felértünk a tetejére, beindulnak a forgó lándzsák is, próbáljunk meg átjutni a szemben levő falra, mielőtt megszurkálnának. A lávás medencében levő átjárón ugrálva vagy nekifutásos ugrással jutunk át könnyedén, majd ugrás a csúszós kőre, újabb ugrás és kapaszkodás a plafonba. A kapaszkodó végén essünk le.

A Guruló Kövek Rejtvénye:

A következő terem egy rejtvény 5 karral, 4 kővel és jó pár csapóajtóval. A mi feladatunk, hogy a 4 kapcsoló segítségével irányítsuk a kövek útját, melyeknek lent, a kék körökön kell landolniuk. Ha ez nem sikerül és a lávába esnek, akkor bizony belobbanunk. Az 5. kar (a kövek mellett) indítja be a köveket. Nekünk csak két kart kell eltolnunk, balra a legszélsőt és jobbra azt, amelyik vízszintesen áll a többihez képest. Most toljuk meg az 5.-et is és egy bejátszás mutatja a továbbjutási lehetőséget. Ugorjunk hátra, kapaszkodjunk meg a szikla szélében és másszunk le a létrán.

Secret #1:

Amint lemásztunk, forduljunk balra és az első oszlopcsoporthoz másszunk fel. Jobbra fordulva nézzünk a terem közepe felé és vegyük észre a láthatatlan platformokat előttünk. Egy nekifutásos ugrás szembe, és elkapjuk a szélét. Ferdén, jobbra, van a 2. platform, ugorjunk át rá, majd a sarokban levő oszlopcsoporthoz. Innen ugorjunk a balra levő block széléhez. A fali járatban megtaláljuk az első secretet, egy Mannát és uzi ammot.

Most már mehetünk a lávás medencéhez, fel a láncon, majd hátraugrással a tetején új folyosóba érkezünk. Útközben akár meg is ölhetjük a 2 röhögcsélő Tüskés Golyót. Továbbmenve a lávás teremben menjünk a legszélső csúszós kőhöz és ugráljunk végig a köveken. A következő teremben is hasonló a helyzet, csakhogy itt a köveken végigugrálva ugyanarra az oldalra jutunk vissza. A baloldalon viszont van egy kapaszkodós rész, a fehér kiálló szikla belsején, aminek segítségével könnyedén átjuthatunk a túloldalra. Menjünk hát a fal mellett futó csúszós részhez, ugorjunk rá háttal és kapjuk el a kapaszkodót. Menjünk be a túloldalra érve a járatba, és a folyosón találkozunk 2 Tüskés Golyóval. Öljük meg őket mindenképpen, különben nem fognak békén hagyni. Kiérve az újabb teremhez, egy bejátszás mutatja, hogy ez a terület bizony nem biztonságos.

Aknamező:

Menjünk el jobbra a kis szobába, ahol egy sisak és egy kapcsoló van. A sisakkal nem tudunk mit kezdeni, a kapcsolót viszont megnyomhatjuk. Így kinyílik a rács a másik járat előtt. Menjünk oda és helyezzük a tartóra a megfelelő tekercset. Újabb bejátszás mutatja, hogy az Ördögfióka hatástalanította nekünk az aknákat. Most már biztonságban átmehetünk a másik oldalra. Balra lemenve a folyosón a pálya betölt.

Hő Próba:

Menjünk végig a folyosón, le a lépcsőn és egy hatalmas lávás terembe érkezünk. Másszunk át a tőlünk jobbra levő blockon. Most el kell jutnunk a szemben levő kapcsolóig. Ugorjunk a csúszós kő jobb szélére, majd onnan végigugrálva (közben irányítsuk ugrásainkat) érjünk el az egyenletes talajig. Vegyük fel a Mannát és nyomjuk meg a gombot. Bejátszás mutatja, amint megjelenik egy új kötél és beindulnak a tűzfúvók és a dugattyúk. Mi ennek nagyon örülünk, mert sokáig nem lesz egy nyugodt percünk sem. Ugráljunk vissza a csúszós köveken, másszunk fel a blockra és álljunk szembe a kötéllel. Nekifutásos ugrás, kapjuk el a kötelet és pár lengés után ugorhatunk a csúszós lapra. Ugráljunk végig a lapokon (menthetünk, ha véletlenül a szélét kapjuk el) és közben szükség esetén irányítsuk az ugrásainkat. Az utolsó kanyarnál, mikor az egyenes blockra ugrunk, gyorsan ugorjunk vissza a lapra, vagy kapjuk el a block szélét, hogy elkerüljük a guruló követ.

Secret #2:

A blockról ugorjunk el jobbra, a járatba, menjünk fel a végébe és balra fenn van egy kúszórés, ahol Mannát szedhetünk fel.

Visszatérve a blockra, ugorjunk a csúszós lapról a dugattyús blockhoz és kapaszkodjunk meg a szélében, hogy ne lapítsanak agyon. A jobb oldalon végigkapaszkodhatunk és álljunk meg az utolsó dugattyú előtt. Itt húzódzkodjunk fel, gyors fordulás és sréhen jobbra futás majd ugrás a következő csúszós lapra. Az utolsó lapról egy blockra ugorhatunk, de csak pár másodpercünk van addig, amíg le nem csap egy hatalmas dugattyú, úgyhogy ugrás a másikra, onnan pedig a harmadikra. Ennek a szélét elkapva pihenhetünk egy kicsit. Felhúzódzkodva ugorjunk a tüzes blockhoz, itt is lóghatunk egy kicsit a peremen, amíg el nem áll a tűz. Számoljuk ki, meddig ég a tűz, majd másszunk fel és fussunk el a 2. dugattyúig, itt pihenhetünk egy kicsit. Amint elállt a tűz fussunk és ugorjunk át a szemben levő járatba. A folyosó végén egy lejtős talajú terembe érünk. Fent hatalmas kövek várnak ránk. Álljunk a 2. sorba a legszélén (a 2. kő útja) és innen induljunk. Amint elgurult mellettünk az első sorban a kő, ugorjunk át oda, így elkerüljük, hogy a kő mögöttünk kilapítson. Végre megérkeztünk az első Power Room-ba (balra a járat). Lara megkérdezi magában, hogy ’mi van a liftekkel’?, azok ugyanis nem működnek. Menjünk ki, a lejtő aljánál pedig forduljunk balra és ugorjunk át a létrára. Fent helyezzük a pedesztálra a tekercset. Laser Beam Dave segítségünkre siet és kiégeti az útból a követ. Visszajutni úgy tudunk, hogy a létra legaljától 2 felmászásra hátraszaltózunk, megfordulunk a levegőben és kapaszkodunk. Az új járatban megnyomhatjuk a gombot (vigyázzunk a csapdára), mely beindítja a 3 transzportáló liftet a Power Roomba.

Power Room 1:

A következő lesz itt a feladatunk: fel kell a tetőre vinni a 2 Tüskés Golyó szobrát és segítségükkel beindítani az áramot. Toljuk hát rá az első szobrot az oktogonra és toljuk meg a kart. Ez felviszi a szobrot az emeletre. Menjünk utána, ugorjunk egyet a legkisebb lift alatt. Az emeleten toljuk át a teleportált szobrot az itteni oktogonra és toljuk meg a kart. Jussunk vissza a földszintre a fali járaton keresztül (essünk bele a kis medencébe. Most a medencétől balra levő első liftbe ugorjunk. A feladat ugyanaz, csak a földszinten a leghosszabb (utolsó) liftbe ugorjunk. Legfelül toljuk oda a szobrot a kék nyílhoz úgy, hogy az a fehér nyílhoz érjen. Most essünk le a kis medencébe és a legkisebb liftet használva jussunk vissza a  2. szoborhoz. Játszzuk el ugyanazt vele is, mint az elsővel. Legfelül toljuk őt a másik nyílhoz és már be is indítottuk az áramkört. A bejátszás mutatja, hogy ennyi áram azonban még nem elég a Vonat megidézéséhez.

Ördögfióka: Ez nem igaz! Valójában ennyi energia nem elég…

2. Útvonal

 Súlypont Kiegyenlítő:

Induljunk el egyenesen, majd forduljunk be a 2. balra kanyarodó útra. Az Ördögfiókák Toborzása (Recruiting Demon Smalls) című pályából már jól ismert Newton Almába botlunk itt, mely segít nekünk átjutni a túloldalra. Álljunk pontosan szemben a zöld dróttal és nekifutásos ugrással jussunk át (de ne nyomjuk a ctrl-t!). Kövessük az utat a folyosón végi, fel a lépcsőn. Az új terembe érve jobbra vázákat, balra pedig egy bezárt pedesztált találunk. Vegyük észre a kúszórést, kék fénnyel van jelölve. Megnyomva a gombot szabaddá válik az utunk a pedesztálhoz. Menjünk is oda és helyezzük rá a megfelelő tekercset. Most Jim Rummage segít nekünk, megtalálja a kulcsot az egyik vázában.

Jim Rummage: Itt kell lennie valaminek…meg van!

Hátfájásos Próba:

Vegyük fel a kulcsot és nyissuk ki vele a kaput. Bent vegyük fel az uzi ammot az egyik sarokból és toljuk helyére a Xian Harcos szobrot a helyére úgy, hogy annak gyémántja a foglalatba kerüljön. Ennek hatására kinyílik a kapu. A következő helyen 2 terem és egy zárt kapu van. Figyeljük meg az üres teremben a zöldre és pirosra színezett padlókövek elhelyezkedését. A másik teremben ezeknek a köveknek megfelelőkre kell majd rátolnunk a Harcosokat. A piros lándzsásat a lépcsőről nézve annak jobb oldalához kell tolni, a zöldet pedig a lépcső bal oldali sorának végébe.

Ha ez sikerült, akkor kinyílik a kapu. Vegyük fel az uzi ammot  és menjünk az új terembe. Itt menjünk a jobb sarokba és vegyük észre a várakozó követ a plafonon levő lyukban. Ez alá kell tolnunk a Xian Harcost. Amikor odatoltuk, gyorsan ugorjunk hátra, így csak a szobrot fogja széttörni a leeső kő. A gyémánt is megúszta, vegyük hát fel és illesszük a foglalatba. Mielőtt elhagynánk a termet vegyük fel a fali ablakban heverő uzi ammot. Menjünk át az új terembe. Itt még ne húzzuk meg a kart, mert akkor alattunk 2 Tüskés Golyó aktivizálja a pallót és akkor mi lángra lobbanunk.  Keressük meg jobbra a falon a kapcsolót, nyomjuk meg, így segítségünkre siet két Anubis Őr (mondtam én, hogy ne bántsuk őket!:) és lelövi a viháncoló Golyókat. Vegyük fel az uzi ammot és toljuk meg a kart. Az új teremben is van uzi ammo, gyűjtsük hát be.  A pallót, melyre Lara néz, meg kell védenünk a Tüskés Golyóktól, akik elhatározták, hogy rálépnek és akkor mi kigyulladunk. Mi ezt nem hagyhatjuk, vegyük elő az Uzikat és azzal tegyük el láb alól. Először a jobb oldali folyosón induljunk el és öljük meg az első Golyót, majd fussunk vissza a bal oldalihoz és végezzünk a másik kettővel is.

Secret #3

A lépcsőn lefelé menve, balra fent van egy járat. Másszunk fel és a miénk egy Manna.

Menjünk végig a folyosón, le a lépcsőn és megérkezünk az új terembe. Balra, a párkány szélén lenézve láthatunk egy csúszós  követ a lávás medencében, előtte pedig egy fali járatot. Ugorjunk hátra a párkány szélétől és háttal a medencének, ugorjunk hátra. A csúszós kőről ugorjunk előre a ctrl-t nyomva, majd mielőtt Lara belekapaszkodna a létrába, engedjük el a ctrl-t. Bent nyomjuk meg a kapcsolót és ezzel megjelenik egy átjáró lent, a láván keresztül. Visszafelé nekifutásos ugrás a csúszós kőre, és újabb ugrás közben forduljunk meg a levegőben majd kapaszkodás. Menjünk le a lépcsőn és ugráljunk át az átjárón. A lépcső tetején, a kapcsolót megnyomva megjelenik egy kötél. A kötélről balra, a falon levő létrára kell átugrani. A kötélen lógva irányítsuk Larát a létra közepére, lengjünk kettőt és kapjuk el a kapaszkodót. Fent a kapcsoló segítségével kinyithatjuk a kaput. A lyukon keresztül ereszkedjünk le (elvesztve egy kis életerőt) és irány az új folyosó.

A Koponya:

A folyosó végén láthatunk egy bezárt pedesztált, balra pedig egy zárt kaput. A falon felirat: ’’ A Koponya éppen…kellemetlen’’. Nem jó jel. Menjünk a vázákhoz és húzzuk el őket. Felvehetünk egy koponyát és egy Mannát. Kinyílik a kapu. Bent, a teremben amint közelebb megyünk a kopihoz, az beindul és darazsakat meg tűzszellemeket fúj ránk. Az a feladatunk, hogy 4 fali kapcsolót megnyomjunk. Egy baloldalt, a blockon, egy szemben, a sötétben, egy a jobb szélső oszlopcsoportnál és egy pedig a jobb oldali falon van.  Ha nem sikerül egyszerre mind a négyet megnyomni, akkor megpihenhetünk a vázáknál, mert ott biztonságban vagyunk. Ha megnyomtuk a kapcsolókat, akkor menjünk és tegyük a pedesztálra a megfelelő tekercset. A bejátszásban láthatjuk, hogy a pszichológus Ördögfióka lecsillapította a kopit. Együttműködése jeléül nekünk ad egy üveg Mérges Méhecskét. Vegyük is fel alóla és menjünk jobbra, az új folyosóra. A pálya betölt.

Secret #4

A lépcső végén nyomjuk meg a kapcsolót, mely leenged egy kötelet a lávás medence felett. A kötélen lógva forduljunk abba az irányba, ahonnan ugrottunk. Himbálózzunk  egy párat (mondjuk hármat) és kapaszkodjunk a fali résbe. Egy Mannát gyűjthetünk be. Essünk le.

Most ugorjunk át a kötél segítségével a másik oldalra. Ki a folyosóból, a főterem végébe, forduljunk jobbra és menjünk be a kapun. A lávás medence mellett menjünk el először jobbra majd a balra levő járatba.

Anubis Csapat Garázs:

Menjünk be a garázsba és már be is indíthatjuk a járgányt a Mérges Méhekkel. Pattanjunk fel rá és induljunk el balra, fel az emelkedőn. Száguldozzunk végig a folyosókon, mígnem elérünk egy vízen úszó labirintushoz.

Secret #5

Szálljunk le a motorról, ugorjunk a vízbe és keressük meg a rést a bal oldali falban. Bent egy Mannát vehetünk fel.

Térjünk vissza a motoroz. Az a feladatunk, hogy széttörjük az áramos tölcséreket a motorral. Először a bal szélsőhöz jussunk el, törjük szét és tolassunk vissza. Törjük össze a másik kettőt is és menjünk a kapu elé. Szálljunk le a motorról, másszunk fel a rúdon a bejárat mellett, és most már megtolhatjuk a karokat. Kinyílik a kapu, menjünk hát vissza a motorunkhoz és hajtsunk végig a folyosókon.

Secret #6:

Az új terembe érve szálljunk le a motorról és menjünk el balra, a hatalmas, piros szőnyegig, de ne lépjünk rá. Bal oldalt menjünk el mellette és a szőnyeg szélén essünk le és kapaszkodjunk meg a szélében. Kapaszkodjunk el (kb.) a kötél közepéig és essünk le az alattunk levő blockra. Forduljunk meg és ugorjunk át a szemközti, fali járatba. Fel a lépcsőn és a végén a létrán. Fent felvehetünk egy Mannát. Másszunk fel a létrán majd ereszkedjünk le a lyukon keresztül.

Most nyomjuk meg az ál-szőnyeg mellett a fali kapcsolót és menjünk a járgányunkhoz, pattanjunk fel rá. Készüljünk fel egy időre futáshoz. Guruljunk rá a barna kőre (aminek hatására felemelkedik egy oszlop a csúszda előtt) a motorral, de legyünk háttal a medencének. Most gyorsan végig kéne hajtanunk a rámpán és átugratni a csúszdára, még mielőtt visszahúzódik az oszlop. Ha ez sikerült, akkor menjünk be jobbra a járatba, amit imént kinyitottunk a fali kapcsolóval. Ugrassunk végig a csúszós köveken és törjük át az üveget. Menjünk fel az emelkedőkön és hajtsunk rá a hatalmas gyémánt üvegre. Leesve már fel is szedhetjük az igazi gyémántot. Illesszük be és menjünk be a kapun a motorral.

Secret #7

Két kanyar után szálljunk le a motorról és keressük meg a kúszórést a falon. Egy Mannát vehetünk fel.

Menjünk tovább addig, amíg egy lávás medencéhez nem érünk. A motort sajnos itt kell hagynunk. Ugorjuk át a lávát. A következő teremben ugorjunk fel balra a járatba. Tegyük helyére a tekercset és az egyik Ördögfiókának köszönhetően szabaddá válik az utunk. A lépcsőn felmenve új terembe érkezünk.

A Sötét Lelkek 4 Próbája:

Nyomjuk meg a sasfejes gombot, mely kinyit egy föld alatti ajtót.

Menjünk a zöld szörny képéhez és nyissuk fel a csapóajtót. Lent, a járatban van egy lebegő zöld háromszög. Amint hozzáérünk, a teremben elindul egy kő. Meg kell akadályoznunk, hogy a lávában landoljunk, ezért lőjük szét a balra található zöld háromszöget. Ha ezt megtettük, már mehetünk is fel a rámpán és megnyomhatjuk a kapcsolót, mely egy újabb föld alatti ajtót nyit. Menjünk vissza a terembe és most az ördög alatti csapóajtót nyissuk fel. Itt egy piros négyzetet kell szétlőnünk. Fussunk fel gyorsan a rámpára és onnan ugorva lőjük szét a kép előtti négyzetet. Újabb ajtó nyílik ki a gomb megnyomására. Most a Gyík Király alatti járatba menjünk. Fussunk be a szobába és a jobb oldali falon nyomjuk meg a fali kapcsolót, forduljunk meg és szemben szétlőhetjük a gyémántot. A kapcsoló megnyomása után menjünk Madam Orr képéhez, le a járatba és itt most nyugodtan átmehetünk a csillagon. A kő ugyanis akkor indul el, amikor az utolsó rámpára lépünk (amelyiken a kő van). Ugorjunk hát rá, háttal a kőnek, majd gyorsan oldalra ugrással jussunk le a talajra (életerőt vesztünk). Jobbra szét kell lőnünk a színes alakzatokat majd gyorsan a sárga csillagot is mögöttük. A kő megáll, menjünk hát fel a rámpán és nyomjuk meg a kapcsolót, mely beindítja a liftet. Menjünk vissza a terembe és ugorjunk a színes lifthez. Az felvisz minket a 2. Power Room-ba.

Power Room 2:

Itt az a feladatunk, hogy a színes alakzatos, mozgatható tömböt odatoljuk a másik két tömbhöz, persze úgy, hogy az alakzatok passzoljanak. Az átlátszó üvegtömbbel pedig össze kell kötni őket. Ha ezt megtettük, beindul itt is az áram és egy bejátszás mutatja, hogy az Ördögfiókának végre van elég energiája a Szellem Vonat megidézéséhez.

Secret #8

Mielőtt leugranánk, forduljunk meg és menjünk vissza a Power Room 2-be. Itt a legtávolabbi oszlop mögött van egy Manna elrejtve.

Térjünk vissza a járatba, most már leeshetünk. Keressük meg a Vonatot ( az oszlopsor mellett elmenve) az állomáson, mely már csak ránk vár. Szálljunk be a Szellem Vonatba, ahol az Ördögfióka várakozik. Az utolsó bejátszásban láthatjuk, ahogy a Szellem Vonat elindul a Mélyebb Pokolba. Közben az Ördögfióka zsörtölődését hallgathatjuk.

A mentések helyei:

07: hő próba
08: Power Room 1
09: Xian Harcos tologatás
10: időre Golyó ölés
12: ugratás a motorral
13: Sötét Lelkek 4 próbája

Skadi


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.