.....................................................................

BtB 2006 - Level 17- The Dragon Island

Készítő: Nadine L. (Horus)

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a btb06_06_the_riddle_of_master_lu_tr4.zip-et. Másold a data könyvtárból a data a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és,indulhat is a kaland.

Story:

Lara a nevezetes Sárkány szigetre utazik, ahol egy titokzatos templom-rendszer rejt egy hatalmas gyöngyszemet. (Fordította: Wyc)

Review:

Ez a pálya is egy nagyon szép darabja a Back to Basics 2006 versenyének.  Lara eredetileg a Gigantic Pearl-ért jött, de ennek megszerzéséhez először két Lominuos Crystal-t, majd a két Dragon Seal-t kell felkutatnia. Utunk során egy-egy nehezebbnek tűnő feladatot is meg kell oldanunk, mint például az első Lominous Crystal felvétele a medencéből. Fárasztó ugyan, hogy egy-egy kar megkeresése, majd meghúzása után vissza kell úsznunk levegőért a kiinduló pontra, de kis gyakorlással ez a feladat is teljesíthető. Szerencsére az ellenségből nincs sok, két krokodilon, két tűzszellemen és egy cápán kívül semmi más nem akadályoz bennünket a küldetés végrehajtásában. A tűzszellemekkel fűszerezett időrefutás is csak az első néhány pillantásra látszik húzósnak, itt is igaz a mondás: gyakorlat teszi a mestert. :) Gyönyörű helyszíneket járunk be ezen a pályán, főleg kertekben barangolunk, de természetesen néhány épületben is akad tennivaló. A készítő három titkot rejtett el, ezek nem is esnek útba, így külön kihívást jelent megtalálni őket. Igazi jó kaland volt, ajánlom mindenkinek.

Secret 1-2-3:

Mentések-Savegames:

Leírás:

Induljunk el a lépcsőn. Vegyük fel a muníciót, és másszunk fel a létrán. Az egyik ablakban kapcsolót találunk, ez nyitja a lenti ajtót. Kiérünk a kertbe, ahol máris két krokodil támad ránk. A bejárat mellett a falon egy kapcsoló van, hatására a másik oldalon oszlop emelkedik ki a földből. Ezen keresztül, jussunk fel a tetőre. A tető túloldalán ugorjunk át a karók felett. Jobbra ugorjunk ki a faágra. Keressük meg, a piros épület falán a nyílást, nyomjuk meg a gombot, ez kinyitja lent a másik kertbe vezető rácsokat. Még ne hagyjuk el a fákat, hanem a vízesés melletti sziklákról vegyünk fel egy fáklyát. Menjünk vissza a házba, egészen a kiinduló pontig, itt meg tudjuk gyújtani a fáklyánkat.

Most már mehetünk a rácsokhoz. Jussunk át a karókon, gyújtsuk meg a fáklyákat. Először bent, a folyosón is gyújtsuk meg a két fali fáklyát. Ez az egyik kapuban hatástalanítja a karókat, és meg tudjuk nyomni a gombot. Kapunk egy láncot, ezen másszunk fel a tetőre. Ugorjunk át szembe, és mindkét oldalon húzzuk meg a láncokat. A tetőn lévő karók visszahúzódnak, bár az egyik platform még éget. Ugorjunk a másikra, ezzel kialszik a tűz, és így már felvehetjük a kis medit az első titkos helyen.

Menjünk le, toljuk meg a kart, és tovább a következő kertbe, ahol a medence van. Ugorjunk bele, és nyissuk ki az ajtót. Induljunk balra, húzzuk meg a víz alatti kart. Itt most sokat kell úszkálni, karokat, ajtókat keresgélni, tárgyakat felvenni, levegővételi lehetőség viszont útközben nincs, tehát egy-egy művelet elvégzése után érdemes visszaúszni a medencébe levegőért, különben megfulladunk. A másik irányba úszva először egy nagy medi kerül elénk. Itt ússzunk lejjebb, nyissuk ki a következő fehér ajtót. Mögötte egy kart találunk a falon, ami egy újabb ajtót nyit ki. A következő medencében lőszert találunk, és a piros perem alatt keressük meg a harmadik kart. Ennek hatására lehúzódik egy fal, és e mögött már magunkhoz vehetjük az 1. Luminous Crystal-t.

Menjünk vissza a legelső kertbe. Mindjárt a rács után forduljunk balra, itt feltárult egy nagykapu. Az egyik sarokban használjuk a kart, majd mentsünk, mert nem lesz könnyű a következő feladat sem. Lépjünk be a kapun, ami azonnal bezáródik mögöttünk. Amint megmozdulunk, két tűzszellem ered a nyomunkba. Szaladjunk fel balra, húzzuk meg a kapcsolót. Ez rövid időre kioltja a tüzes padlólapot az alagútban, ami a bejárattal szemben, kicsit jobbra található. Ide kell nagyon gyorsan eljutnunk, mielőtt újra meggyullad, és ráadásul még a szellemek is üldöznek. Ha sikerül átjutnunk ezen a padlólapon, a szellemek is felszívódnak.

Ugorjunk át a szemközti hídra, de vigyázzunk, mert a golyó is csak erre vár, és elindul. Gyorsan futás balra, ugorjunk át a tömbre, lehetőleg akkor, amikor a tűzfújó épp nem működik.

Másszunk fel a létrán a barlangba. Az elágazásnál forduljunk jobbra, és a kis medencén átúszva kapunk egy kis medit. Továbbmenve látunk egy állványt, rajta a 2. Luminous Crystal. Ugorjunk fel, majd gyorsan a Luminous Crystal-hoz, mert különben ránk szakad a fal. Ugyanez történik, ha innen előrébb lépünk. Nekifutásból ugorjunk a kúszóréshez. A közepén álljunk fel, mert itt rejtőzik a második titkos hely, egy flare-rel.

A következő terem négy kapcsolója közül a két zöldet használjuk, ezek nyitják a kaput. Menjünk a terem másik kapujához, ami most már nyitva van. Itt magasabb a padló, ezért fel tudunk ugrani a hídra. Szedjük össze a muníciót, majd menjünk be a fakerítés mögé. Másszunk fel a létrán, és a levegőben átfordulva landoljunk a középső kis erkélyen. A plafonon csimpaszkodva jussunk el arra a szélső erkélyre, amelyiknek hiányzik a korlátjából egy darab.

A lyukon kapaszkodjunk fel a padlásra. Itt egyrészt a padló éget, másrész egy pengés szerkentyű is az életünkre tör. Próbáljunk meg a pengék között ugrálva eljutni az ajtóhoz, majd nyissuk ki. Másszunk fel. Itt egy kígyót mintázó gömb gurulgat fel-alá, a padló többi része pedig természetesen tüzes. Ugorjuk át a gömböt, majd még egy ugrás a csúszós padló fölött, és átérünk a túloldalra. Leereszkedve a másik erkélyen kötünk ki, innen pedig egy vízesés mögé jutunk.

Ne essünk a vízbe, hanem ugorjunk át szembe. A folyosóról egy újabb gyönyörű kertbe érünk. A legyezők állványa két fa között van. A jobb oldali fa tövéből ugorjunk fel, és kapaszkodjunk meg a tető szélébe. Oldalazzunk balra, másszunk fel, ugorjunk feljebb, és a ragadjuk meg a magasabban lévő tető peremét. Haladjunk jobbra, a sarok után rögtön húzódzkodjunk fel, ugorjunk hátra, és lecsúszunk a harmadik titkos helyre, ahol a Crossbow hever.

Keressük meg a kertben a Luminous Crystal-ok állványait, és helyezzük el őket. Menjünk be a kinyílt ajtón, és fel a létrán (a felső szinten muníciót vehetünk fel). A nyitott ablakon ugorjunk ki úgy, hogy a tetőről való csúszás, majd ugrás után meg tudjuk ragadni alulról a faágat. Csimpaszkodjunk el a gombig.

A gomb nyitja az egyik fehér ajtót. Mögötte húzzuk meg a láncot, és vissza a másik épületbe. Az emeleten most a másik irányba induljunk, le a vízhez, és ússzunk be. A vízeséshez érkezünk. A másik nyíláson ússzunk be.

A víz alatt egy kis épület van. Először a teteje fölött másszunk ki, és a barlangból vegyük fel a crowbar-t. Még ne menjünk le a másik oldalon, hanem vissza a víz alatti házhoz. A túlsó oldalánál ússzunk be az oszlopok közé, használjuk a kart, és a fejünk felett kinyíló csapóajtón másszunk ki. Feszegessük le a rácsról a Left Dragon Seal-t.

Ússzunk ki, és nézzünk fel. Jobbra látunk egy helyet, ahol ki tudunk mászni. Tegyük ezt, de gyorsan, mert egy cápa vesz üldözőbe. Intézzük el a partról, majd vegyük magunkhoz a Right Dragon Seal-t is.

Ússzunk vissza a barlanghoz, ahol a crowbar-t találtuk, és a másik kijáraton hagyjuk el. Csússzunk le a vízesésen, és menjünk vissza az ismert útvonalon a házba, ahol a lánc volt. (Egy bonyolultabb módja is van a kertbe való visszajutásnak. A nagy vízeséssel szemben másszunk fel a létrán. Húzzuk meg a kart, mire egy csapóajtó aktiválódik a hátunk mögött, de csak rövid időre. Fussunk neki, a csapóajtón kanyarodva ragadjuk meg a bal oldali vízesés szélét, oldalazzunk egészen balra, majd hátrafordulásos ugrással kapjuk el a másik létrát, és másszunk fel. Ahhoz a folyosóhoz érünk, amin eredetileg lementünk a kertbe. Lehet, hogy ez volna a rendes játékmenet, csak valamilyen okból benne maradt az egyszerűbb útvonal is.)

Helyezzük el szerzeményeinket a foglalatokban, és a felemelkedett oszlop segítségével feljutunk a Dragon Fan-hoz. Ezt helyezzük el a többi legyező között, és a feltáruló másik fehér ajtó mögött megtaláljuk a Gigantic Pearl-t.

Ezzel ér véget a pálya.

Judit


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.