.....................................................................

BtB 2006 - Level 1 - Jin Ra Long

Készítő: Aza

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a btb06_01_jin_ra_long_tr4.zip-et. Másold a data könyvtárból a data a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és,indulhat is a kaland.

Story:

50 évvel ezelőtt egy messzi titokzatos keleti ország volt az első ember-klón kísérlet helyszíne. A kísérlet kezdetben jól ment, ám a fiatal klónok egyszercsak gyilkos ösztönű elmebeteg élőholtakká váltak. Elfoglalták a közeli kolostort, a Sárkány templomát, megölték az összes szerzetest, és elbarikádozták magukat. Azóta ott élnek, teljes elzártságban. Egy nap, miközben Lara épp azon az országon utazott át, egy erdőben belezuhant egy hatalmas lyukba, és a kolostornál landolt. Hogy visszajuthasson a kinti világba, Larának meg kell találnia három Sárkány-követ, és vissza kell tennie az eredeti helyükre őket... (fordította: Wyc)

Review:

Fantasztikusan szép ez a pálya. Keleti textúrák, keleti, botos emberek, és kígyók ellen kell küzdeni. 3 Dragons Gem-et, kell megszerezni a pálya befejezéséhez.. Közben rengeteg feladatot kell megoldani. A kis szobrok tologatásánál kapunk a helyes utat megmutató segítséget is a falakon. A sárkány szájánál azonban van egy kis készítői hiba. Ha nem ugrunk be előbb a fogak közé, akkor nem fog kialudni a tűz. Mivel a fej tetejére feljuthatunk előtte is, és a kart lerántva épp meggyújtjuk a tüzet, és később ez nem fog kialudni, tehát nem tudjuk folytatni a játékot.Kár volt a kis hibáért. :) E kis bugon kívül azonban remek élmény volt kalandozni ezen a pályán. Egyedüli nehezebb feladat talán a lecsúszás utáni, forró vizes terem, ahol a szellemek zaklatása közben kell kilőni a gömböket, de végül is medipack használata nélkül is végig lehet menni, ha már tudjuk a feladatot, és még a secretet is megszerezhetjük közben. Két secretet találtam a pályán, bizony a másodikat nehezebb volt megszerezni. Csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a remek kalandot. :)

Secret 1-2:

Mentések--Savegames

Leírás:

Menj végig a folyosón, a zárt rács előtt, rántsd le a fali kart, és menj ki a gyönyörű udvarba. Rögtön kígyókkal, és egy botos ellenséggel találkozol. Ez utóbbira vigyázz, nagyot tud ütni. :) Öld meg őket, majd szemben a templom két oldalán, lőszert, és fáklyákat találsz. A bejárattól nézve, menj balra de mielőtt lekapaszkodnál a sötét lyukba, öld meg az újabb megjelenő botos emberkét.

Most már menj le, öld meg a kígyót, és keresd meg az egyik oszlopon a fali kart, és rántsd le. Fuss jobbra, ess le a kinyílt rácsnál, vedd fel a medipackot, és onnan az újabb kígyót is megölheted. Menj hátra utána a folyosón, és a másik kinyílt rácsnál ess a vízbe. Ússz balra, és megtalálod többek között a Laser Sight-ot, és az előtted kinyíló rács előtt, a Dragons Teardrop-ot is. Ússz tovább, a medencében fogsz kiúszni. Menj, és nyisd ki a gyémánttal a templom ajtaját.

Az elágazásnál fordulj balra, nekifutásból ugord át a pengéket, és vedd fel a Revolver-t. Kapaszkodj fel a plafonra, így sérülés nélkül átjutsz a pengéken visszafelé. Menj most fel a lépcsőn, és figyeld meg balra, a tologatható kis szobrot. De még nem tudod, hogyan kell eljuttatni a túloldalra. Menj tehát a terem jobb oldalára. Ne lépj rá a mozgó pengék előtti padlólapra, mert kigyulladnak a tüzek, és később bizony akadályozni fog ez. Viszont a két botos ipsét meg kell ölnöd, és elvenni tőlük a Yin, és Yang amulettet. Menj ki a kis épületből, majd jobbra, a másik zárt ajtó mellett, összeillesztve ezeket, kinyithatod velük az ajtót, Menj fel az emeletre, közben egy újabb emberkével találkozol, és fent, figyeld meg a falon az ábrát, mert ennek megfelelően kell az előbbi helyen, az emeleten tologatni a kis szobrot. De itt a kép, segíteni fog ebben.

Menj hát vissza, és told a helyére a kis szobrot, és látod, kinyílt egy ajtó valahol, de ez majd később. Menj most a jobb oldali szobába, a terem túloldalára, és állj a legutolsó emelvény mögé. Mind az öt mozgó pengét át kell ugranod. Ne aggódj, csak látszatra nehéz. Állj oldalt, és amikor összehúzódik a penge, akkor ugorj egyet oldalt, és már sikerült is, minden energiavesztés nélkül. Ugord át mind az ötöt, és visszamenve a terem végébe, most már felveheted a fényben az 1. Dragons Gem-et.

Lenyílt balra egy csapóajtó is. Menj le, juss át a lengő láncon, majd kússz át a lezuhanó penge alatt, és egy sötét terembe jutsz. Még nem tudsz felmenni az emelkedőn. Menj balra, és a sarokban fáklyákat vehetsz fel, majd a jobb sarokban egy kart húzhatsz meg. Most már felmehetsz a lejtőn, és jól figyeld meg a fali ábrát, mert ennek megfelelően kell majd tologatni a következő kis szobrot. Menj vissza a mozgópengés terembe, és a túloldalon kinyílt ajtón menj be.

Lődd le az újabb fickót, vedd fel a lőszert, majd ugorj fel a kis tömbre. A túloldaláról, de széléről nézz fel a sötétben. Egy gömböt látsz a magasban. Nos illeszd össze a revolvert a távcsővel, és lőj bele egyet. De jól kell beállnod, hogy látszódjon a kis piros célzó pont. Ha sikerült, a tömb felemelkedik és eléred a fenti járatot. Menj ki a tetőre, és felveheted a 2. Dragons Gem-et. Menj jobbra a tetőn, és ereszkedj le az alsó szintre, mert lőszert, és a ház elején a Shotgun-t találod. Ess le, és menj be újból az épületbe.

Most nyitva van szemben az ajtó. Juss át a szöges, mozgó falon, a medipackot úgy sem tudod felvenni, a túloldalon két fickó is jön ellened, majd a folyosóra érve két szellem is feléled.Rohanj tovább, ki a nyitott ajtón, és a vízben megszabadulsz tőlük. Menj vissza a kis terembe, és told a kis szobrot a terem túloldalára, annak megfelelően, amit a sötét szobában láttál.Ha nem emlékszel, nézd meg a képet.A résbe is kapaszkodj fel, mert a túloldalon lemászva, lőszert kapsz, majd a felnyílt rácsnál, a kis teremben, a Crowbar-t találod meg. Most menj ki az újabb területre.

Itt fontos a sorrend, mert a lerántható fali kar szabályozza a tüzet. Ha ég, akkor kikapcsolja, de ha nemég, akkor bekapcsolja. Tehát először, nekifutásból ugorj be a sárkány szájába. Vagy nyomd a ctrl-t, vagy megtalálod a megfelelő távolságot az ugráshoz, hogy ne verd be a fejedet az emeleti falba. Vedd fel a lőszert, és látod, kigyullad a tűz veled szemben. Ha akkor jöttél volna ide, miután lerántottad a kart, akkor épp az gyújtotta volna meg. Érzel egy rengést is. Menj vissza ki a bejárathoz. Oldalt leereszkedett egy tömb, akár oda felkapaszkodva is átugorhatsz a tetőre. Feszítsd ki mindkettő Dragons Eye-t, és ugorj át a sarokba is, mert bemenve, megölve a kígyót, medipackot, és lőszert vehetsz fel, az 1.secret-ben. Ugorj vissza, és a túlsó oldalon figyeld meg, hol van a lerántható kar. Háttal csússz le ott, kapd el, és rántsd le.

Juss vissza a sárkány pofájába, és most már, a kialudt tűznél, kapaszkodj fel a létrára, és ugorj hátra, így egy járat végén, felmenve a lépcsőn, felveheted a Crossbow-t. Öld meg a fickót, majd tedd a foglalatukba a csillagokat. Vedd kézbe a revolvert, mert lecsúszva irányzékkel, gömböket kell majd szétlőni. Ráadásul időd sincs sok, mert meggyullad a tűz, és pengék is aktivizálódnak.

Tehát csússz le, lépj ki a perem szélére, és fordulj balra. Lődd szét az első gömböt, majd jobbra, a kinyílt rács mögött a következőt, és megint baloldalon, szemben a harmadikat. Ha akarsz, leugorhatsz a vízbe a még ki nem emelkedett tömbre, és onnan is szétlőheted jobbra, a negyedik gömböt. Sajnos szellemek is üldözni fognak közben, így igyekezned kell. Rohanj körbe a kiemelkedett tömbökön balra, kapaszkodj fel az utolsónál, és a folyosó végén felveheted az UZI-t lőszerekkel együtt, ez a 2.secret.

Menj ki a folyosóról, lődd szét a gömböt, akár kispisztoly is elég, ha felugorsz. Ess le a tömbre, és menj most visszafelé. Lődd szét a következőt, majd a zárt rács előtt még egy gömböt kell szétlőnöd, hogy kinyíljon a rács, és végre megszabadulj a szellemektől. Menj vissza a terembe, és nekifutásból ugorj át szembe a tömbre. Kapaszkodj fel balra, ott is vár egy gömb, majd továbbmenve, a terem túloldalán az utolsót is lődd szét. Nézz körül. Látsz a falon egy rést. Nekifutásból kapd el a peremét és mássz be, mert ott találod meg a 3. Dragons Gem-et. Visszafelé, ess le a lejtőre, majd hátraugorva eljutsz a lapos platformra. Juss vissza az életmentő medencéig. Hidd el, medipack nélkül is meg lehet oldani ezt a termet. Persze ha eddig vigyáztál az energiára. De van medipack is bőven, így nem lehet gond, ha már tudod a feladatot.

Ugord át a kis medencét, de a kis szobába bejutva, fordulj vissza, és a medence túloldaláról kényelmesen levadászhatod a botos fickókat. Menj vissza utána a szobába, és tedd az egyik kis emelvényre az első Gem-et. Újra vissza a medence túloldalára, mert minden Gem helyretétele után, két-két fickó jön elő. Ha a helyére tetted mindhármat, kinyílik az utolsó rács is, és végigmenve a folyosón, lecsúszva, leesve, egy medencébe érsz. Látod a parton a Grenada Gun-t. Kimászva a partra azonban, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.