.....................................................................

BtB 2006 - Level 20 - Nintai

Készítő: Ruediger Abend (Ruediger)

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a btb06_20_nintai_tr4.zip-et. Másold a data könyvtárból a data a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és,indulhat is a kaland.

Story:

Nintai hűségesen ellenáll az idegen vallások betörésének. Állhatatossága, kitartása, makacssága, rendületlensége és türelme minden nintai-i lakost jellemez. A tradíciót abban a reményben adják át generációról generációra, hogy a túlvilágon megfelelő jutalomban részesülnek. Lara bebizonyítja nintai képességeit, amikor megszökik egy japán kertből, és a kerthez tartozó kastély őrei elől. (Fordította: Wyc)

Review:

Japánban, egy palotában és kertjeiben kalandozunk Larával ezen a rövid pályán. Meg kell keresnünk a Taiji két darabját (Yin és Yang), hogy megszökhessünk. Több csapdán és néhány ellenfélen kell átverekednünk magunkat a játék során. Az ellenség egy-két verőlegény, pár kígyó és két tűzszellem. Tulajdonképpen nem is kell mindegyikükkel végeznünk, mert lehet, hogy jobban járunk, ha inkább menekülőre fogjuk a dolgot. Két időre futást is teljesítenünk kell, ezek közül a második kicsit összetettebb, kardok, pengék, felemelkedő-süllyedő tömbök nehezítik a feladatot. A tűzszellemek elől szaladva még láncokat, karókat is kerülgetnünk kell. A történet éjszaka játszódik, így kicsit sötétebb a kinti környezet, de itt is szép a textúra, érdekesek a helyszínek. Két titok van a pályán.

Secret 1-2:

Mentések-Savegames:

Leírás:

Nem mindennapi módon nyithatjuk ki az egyik kaput: ugráljunk át mind az öt virágtartó fölött. Egy sötét udvarra érünk, az ajtó mögött egy még sötétebb folyosó, de nem le van zárva. Az udvar egyik sarkában keressük meg a flare-t, egy másikban pedig a lerántható kart. Ez nyitja az első kertben a második rácsot.

Nyissuk ki szemben a kis házat, és figyeljük meg a csapóajtót, mert ide még visszatérünk. Kerüljük meg a kis házat, és egy újabb kertbe érünk, ahol három terebélyes fa áll. A majmokat ne bántsuk. A vízesés alatt találjuk az első titkos helyet egy kis medivel. Két fa között van egy kis domb, erre álljunk rá, és kapaszkodjunk fel az egyik fa koronájába. Vegyük fel a Blue Jewel-t, és továbbmehetünk a medencés kertbe.

A következő kapu jöttünkre feltárul, de innen még nem mehetünk tovább. A medencében kígyó úszik, de nem muszáj bántanunk, mert semmi dolgunk a vízben. A medence szélén lépjünk rá a zöld padlólapra, ez rövid időre kinyitja a csapóajtót a korábban látott kis házban. Futás oda, de óvatosan essünk le, mert a lyukban még egy tűzgyújtó is üzemel. Vegyük fel a Funny Red Thing-t, vigyük a medencés kert utáni udvarba az állványhoz, és beléphetünk az épületbe.

A két oldalsó ajtó kinyílik, ha a közelükbe megyünk. A bal oldali mögött egy kart kell meghúznunk, de vigyázzunk a leereszkedő pengés labdára, bújjunk át alatta. A kapu mögött balra újabb zöld padlólap. Lépjünk rá, és valahol az emeleten kinyílik egy csapóajtó, de ez is időre megy. Fussunk a folyosón, ugorjuk át a kardot, fel az emelkedő tömbre, és innen ugorjunk fel a másik folyosóra. Hátraarc, ugorjuk át a lyukat, az újabb tömb segítségével jussunk fel a második emeletre, fussunk előre, tigrisbukfenccel vessük át magunkat a körpengén, aztán le a csapóajtón. Essünk lejjebb, majd még eggyel lejjebb, és miénk a Yin.

A kinti teremből most menjünk be a másik ajtón. A medence körüli oszlopok egyikén egy létrát találunk, másszunk fel. Mögöttünk jobbra egy kúszórés van a falban, kússzunk át rajta. Egy tükörszobába érkezünk. A tükörben lévő padlón csak egy sor van olyan, ahol a négy szín csak egyszer fordul elő (a harmadik). Toljuk a szobrokat az ebben a sorban lévő azonos padlólapokra, de nem a tükörbéli, hanem az innenső színek szerint. A feltáruló kapu mögött felvehetjük a Yang-ot is. Mögöttünk bezáródik az ajtó, úgyhogy csak a létra felé indulhatunk. Fent mentsünk, mert nehéz futás következik.

Rögtön két tűzszellem ered a nyomunkba. Jussunk át a láncok között a szoba túlsó felére (ne forduljunk jobbra, mert arra nem tudunk menekülni). Ugráljunk át a karók felett, húzzuk meg a kart a következő kis szobában, és a csapóajtón keresztül essünk le a medencébe. A tűzszellemek pusztulása után gyorsan másszunk ki, mert közben két kígyó termett a vízben.

A medence szélén találunk egy közeledtünkre kinyíló ajtót, mögötte lejtő, a lejtő tetején egy hatalmas kő. Csalogassuk le a követ úgy, hogy háttal felugrálunk a lejtőn, majd mikor a kő elindul, gyorsan szaladjunk ki előle. A lejtő végén, egy kúszórés mögött megleljük a második titkos helyet flare-rel és nagy medivel.

Tegyük a helyére az összeillesztett Yin-Yang-ot (Taiji). A következő szobában négykézláb haladjunk, hogy ne sérüljünk a méregköpőktől. Csússzunk le a lejtőn. Odalent két verőlegény vár. Végezzünk velük, ha akarunk, de nem muszáj harcba bocsátkozni, fordulhatunk mindjárt balra, és leeshetünk a platformra. Ide már nem jönnek utánunk. Szedegessük össze a tárgyakat, a shotgun-t, lőszert és nagy medit. Ugorjunk át a középső platformra, de ügyeljünk a tűzfújókra, és ne lépjünk a lila padlólapra, mert az is éget. Most ugorjunk át oda, ahol sem tűz, sem karók nincsenek. Ezzel kioltjuk a harmadik platformon a tüzet. Vissza a középsőre, és ugrás át a harmadikra. Járjuk körbe minden elemét, így visszahúzódnak a karók a negyedik platformon. A középső közbeiktatásával jussunk el ide, és másszunk be a kúszórésbe.

Lent egy újabb marcona alak várakozik, ha elég közel jön a réshez, akkor fentről is levadászhatjuk. Lépjünk rá a zöld padlólapra, így hozzáférünk a karhoz a sarokban. Jussunk át a következő szobán, a mozgó falak között. A másik terem végében egy üres medence fogad, ezt még fel kell töltenünk vízzel. A szoba egyik oldalán ismét találunk egy kúszórést, mögötte van az a kar, amire szükségünk van, de még egy verőlegényt el kell intéznünk. Vegyük fel az utána maradt kis medit is.

Ugorjunk a medencébe, kapaszkodjunk ki a túlsó partján, és a nyílásba beugorva csússzunk le a lejtőn. Ezzel ér véget a pálya.

Judit


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.