.....................................................................

BtB 2006 - Level 23 - Cursed Temple

Készítő: Sascha Wandelt (Sweet)

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a btb06_23_cursed_temple_tr4.zip-et. Másold a data könyvtárból a data a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és,indulhat is a kaland.

Story:

Lara elindul, hoy megkeresse egy hatalmas császár legyezõjét. Azonban ez a császár megátkozta a helyet, ahol állítólag a legyezõ van, és ilyen messze még egyetlen felfedezõ sem jutott, és senki nem tudta betenni a lábát a templomba. Larának ki kell kerülnie minden csapdát, hogy alaposan felfedezhesse a templomot, de hamarosan rá kell jönnie, hogy itt nem igazán érzi magát otthon. (Fordította: Wyc)

Review:

Ezen a pályán a Red Fan megszerzéséért indulunk kalandra Larával. Elõtte természetesen még fel kell kutatnunk a Yin-t és a Yang-ot, mert csak ezek segítségével tudunk hozzájutni. Szükségünk van a revolverre és a lasersight-ra a célzott lövésekhez, valamint a crowbar nélkül sem tudunk továbbmenni. Sok-sok csapda állja utunkat, egy-két feladványt is meg kell oldanunk. Idõre futásban bõvelkedik ez a szint, de ezek egyike sem túl nehéz, nem másodpercre kiszámított. Ellenségeink néhány verõlegény és egy kígyófalka, ez utóbbiakkal kár is foglalkozni, könnyûszerrel ott lehet hagyni õket az odújukban. Van egy terem, ahol a szakadék felett el-eltünedezõ majd újra felbukkanó platformokon ugrálva kell átjutnunk a másik oldalra, nem is egyszer, ráadásul az egyik út még idõre is megy. Néhány próbálkozással könnyen begyakorolható, és innentõl kezdve már jó móka. A textúra itt is nagyon szép, gyönyörû kerteket, palotákat járunk be. Körülöttünk majmok bóklásznak, ezeket ne bántsuk, akkor õk sem támadnak ránk. Utunk során két titkot is találhatunk. Jó kaland volt, ajánlom mindenkinek. :)

Secret 1-2:

Mentések-Savegames:

Leírás:

Nyissuk ki a kis ajtót mellettünk. Bent párosával mozgó falak fogadnak. Jussunk át rajtuk. A zöld padlólapra lépjünk rá, ez egy időkapcsoló, és fussunk tovább a folyosón. Át kell verekednünk magunkat még két mozgó falon, és be az ajtón. Vegyük fel a Shiny Gem-t. A szobában megnyílik a fal. Másszunk fel, és a plafonon csimpaszkodjunk végig, közben meg-megállva, hogy elkerüljük a tűzfújókat, bár a rögzített kameraállás miatt nem könnyű megállapítani, hogy éppen hol járunk. A folyosó végén újabb tömb ereszkedik le, és visszamehetünk a kezdő terembe. Helyezzük el a Shiny Gem-t a kapu mellett, és szaladjunk be. A vízesés mellé ugorjunk fel, hogy a kő kényelmesen legurulhasson, majd másszunk fel. Ugráljuk át a kardokat, majd az újabb teremben fussunk el a létráig, különben a kövek agyonlapítanak.

Másszunk fel a létrán, de ne egészen, először nézzünk körül a szobroknál. Egy lila és egy zöld szobrot kell a megfelelő padlólapra húznunk, de még előtte le kell lifteztetnünk őket az állványokról. A szobrok mögé állva, toljuk őket át a mellettük lévő tömbökre. Menjünk fel a létrán az emeletre, és a elsőként toljuk meg a bal oldali kart. Közben szedjük össze a tárgyakat is, és jegyezzük meg a falban a csillagokat, ezeket crowbar híján még nem tudjuk magunkhoz venni. A kar hatására a lila szobor lekerül a földre, ezt már a helyére tudjuk tolni, és az állványán húzzuk meg az újabb kart is. A zöld szobrot toljuk eggyel odébb, a harmadik tömbre. Másszunk vissza az emeletre, és most mindkét kart toljuk meg. A zöld szobrot is tegyük a helyére, és húzzuk meg a kart az állványán. Menjünk be a feltárult ajtón a létrával szemben, és szaladjunk a vizes terem túloldalára. Kétoldalt a vízben lőszert találunk. A szobrok hatására felhúzódott rács mögött egy kis kertbe érünk, közepén egy hatalmas fa. A vízeséssel szemközti faágra fel tudunk kapaszkodni, és a vízesés mögé beugorva vegyük fel a crowbar-t és a nagy medit. A vízesés mellett látunk egy mászható falat, fent pedig egy kúszórésben leljük az első titkos helyet a shotgun-nal és egy kis medivel. Menjünk vissza a szobros terembe, és az emeleten feszegessük ki a crowbar-ral a két Dragon Stone-t. Közben végezzünk támadóinkkal is.

Vigyük a kulcsokat a kis kertbe, és helyezzük el mindkettőt az ajtók mellett. Az egyik egy kis termet rejt, mögötte csapóajtó, az emeleten két szétlőhető gömb, az egyik oszlop mögött pedig egy kar. A másik terem jóval nagyobb. Az egyik sarkában egy állványon látjuk a lasersight-ot, de még nem tudjuk elvenni a karók miatt. A másik sarokban egy rúd, itt viszont tűzfújó üzemel. A kis teremben látott kar időlegesen kioltja a tüzet. Ha feljutottunk az első szintre, először végeznünk kell a botos fickóval. A rúd mellett fel tudunk kapaszkodni a plafonra, csimpaszkodjunk át a másik erkélyre. Ennek a végében egy újabb rúd, másszunk fel, lőjük le a verőlegényt, és szintén a plafonon lógva jussunk el a terem közepén az oszlopig. Ha a közelébe érünk, a karók visszahúzódnak. Kapaszkodjunk meg az oszlopon, majd át a másik oldalára, és másszunk fel a hídra. A híd végében ugorjunk át a jobb oldali erkélyre. Az egyik oszlop mögött egy kart találunk. Ez is időre megy. Alattunk felcsapódik egy platform, erre kell gyorsan leugrani, át a korlát felett. Jobbra lejjebb még egy platform, fölötte lerántható kar. Ez iktatja ki a lasersight körüli karókat. Ha megvagyunk, vegyük el a lasersight-ot az állványról.

A teremben lévő ajtót ki tudjuk nyitni a crowbar-ral. Fussunk be egészen, közben lőjük le a két verőlegényt, és figyeljük meg útközben a két ajtót. A kardok még nem működnek. Az utolsó szobában vizsgáljuk meg a mennyezetet, egy nyitható csapóajtót látunk, de még nem érjük fel. Húzzuk meg a kart a falon, majd hátraarc, és szaladjunk a folyosón a közelebbi ajtóhoz, de gyorsan, mert időre megy. Közben a kardok is működésbe léptek, ezeket ugorjuk át, és vigyázzunk az ajtóban leereszkedő pengés labdával is. A tömb mögött húzzuk meg az újabb időkapcsolót, majd kússzunk át a labda alatt, és siessünk a másik szobába. Útközben a csapdák ugyanazok. Itt találunk egy harmadik kart, erre kijön a falból egy tömb a legbelső szobában, így már elérjük a csapóajtót. Menjünk vissza, most már nem kell sietni. Másszunk fel a csapóajtón keresztül, és vegyük magunkhoz a revolvert és a medit.

Szereljük össze a revolvert és a lasersight-ot, és menjünk a kis terembe. Nézzünk jól körül, két szétlőhető gömb csüng le a mennyezetről. Az egyik a csapóajtót nyitja, a másik pedig fényt gyújt lent a lyukban. Essünk le, majd rögtön ugorjunk félre a kő elől. Vigyázzunk, mert az egész üreg tele van kígyókkal. Amerről a kő jött, lőszert és flare-t találunk. Fussunk ki a folyosóra, ússzunk át az alagúton.

Egy aknába érünk. Másszunk fel az első létrán, majd a kard előtt csináljunk egy hátrafordulásos ugrást, és kapjuk el a platform szélét. Fel a következő létrán, ugorjunk hátra, a lejtőről pedig újabb ugrás jobbra tartva, és elérjük a harmadik létrát. Fent a kapaszkodórésben oldalazzunk jobbra. Mielőtt kimászunk, még essünk le a kis mediért, majd a létrára visszaugorva jussunk ki.

Érdekes a következő helyszín, a szakadék felett a platformok hol felvillannak, hol eltűnnek. A folyosón húzzuk meg a kart, ez a túloldalon kinyitja az egyik ajtót, ráadásul csak egy bizonyos időre. Mivel a platformok miatt úgyis sietnünk kell, bőven elég az idő. Nálam a következő útvonal jött be: csak a zöld padlólapokat használjuk, tehát nekifutásból ugrás a szemben lévőre, innen nekifutásból ugrás jobbra, majd egy bal kanyart beiktatva ugrás a harmadik zöld platformra (persze mindezt folyamatosan és a megfelelő ütemben), ez már szilárdan áll a helyén. Fussunk be az ajtón, és nyúljunk be a fali résbe. Most a szomszéd szoba is feltárul, itt egy zárt csapóajtót és egy újabb lyukat látunk. Nyúljunk be a lyukba. Most vissza kell ugrálnunk a szakadék túloldalára, mert ott nyílt ki a harmadik ajtó. Az előbbi útvonal visszafelé is működik. Nyúljunk be itt is a falba, majd vissza a csapóajtóhoz, és essünk le.

Ússzunk végig az alagútban, és egy újabb udvarba érünk. Balra egy kisebb udvart látunk, szemben kapu, bal oldalán egy ajtó, a tetőn pedig a még megszerzendő Yin-Yang helye. A külső udvarban másszunk fel a létrán, és menjünk a folyosóra. Először forduljunk balra, és toljuk meg a kart. Szaladjunk el a láncok mellett, és vegyük el az állványról a Yang-ot. Ereszkedjünk le a csapóajtón az újabb udvarba, itt megtaláljuk a Yin-t is. Keressük meg a létrát a pavilon oldalán, másszunk fel. Ugorjunk át a fal mentén húzódó másik tetőre, a végében, balra fent a falon egy lerántható kart találunk. Ferdén elugorva a tető sarkáról ragadjuk meg, mire lent felemelkedik a kék szobor is. Toljuk a helyükre a szobrokat. Másszunk vissza a csapóajtón a folyosóra, és keressük meg a felhúzódott rácsot. Nagy ugrás a jobb oldali tetőre, majd onnan szembe, és húzzuk meg a kart. Igyekezzünk le, és a kisebb udvarban fussunk be a bal oldali ajtón, közben végezzünk a verőlegénnyel is. A folyosó végén találjuk a második titkot, de siessünk, mert ez az ajtó egy idő után bezáródik. A titok felvétele után újabb verőlegény támad ránk. A folyosón másszunk fel a létrán. A tetőn ugorjunk át balra, majd a Yin-Yang foglalatához. Helyezzük el a szimbólumot, és feltárul alattunk a nagykapu is. Szaladjunk be, és a tömbről vegyük fel a Red Fan-t, de ha nem vagyunk elég gyorsak, akkor még egy botos fickóval meg kell küzdenünk. A Red Fan felvételével ér véget a pálya.

Judit


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.