.....................................................................

BtB 2006 - Level 2 - Gardens of Japan

Készítő: Daniel Sherwood (dantheraider)

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a btb06_02_gardens_of_japan_tr4.zip-et. Másold a data könyvtárból a data a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és,indulhat is a kaland.

Story:

Lara Japánban kutat egy elveszett ereklye után. Ám amikor csapdába esik egy japán ligetben, a dolgok kezdenek érdekes fordulatot venni... Találnia kell egy víz alatti alagutat, hogy elhagyhassa a japán ligetet. (fordította: Wyc)

Review:

Szép a textúra ezen a pályán is. Japán környezetben kalandozunk, itt is a Yin-Yang amuletteket kell begyűjtenünk. Kicsit egyszerűek a feladatok, és a pálya vége, kicsit befejezetlen. Legalább a másik kart is meg kellett volna húzni, majd a medencében, a kinyílt rácson át, távozni a pályáról. Egyedüli nehézség talán a pengéken való átjutás, de medipack nélkül is megoldható ez a feladat is. Secret nincs a pályán, a feladatok is egyszerűek, könnyed kis kaland volt.

Mentések--Savegames

Leírás:

Lődd le a botos ficeket, és vedd fel a lőszert, amit hátrahagyott. A sarokban ugorj a vízbe, ússz át a forgó pengéken, majd kimászva a kis szobába, öld meg az újabb fickót. Vedd fel ott is a lőszert, húzd meg a fali kart, és a mellékszobában vedd fel a Yin-t. Ússz vissza az első terembe, mássz fel a létrán, és vedd fel a Yang-ot, az oszlop tetején.

Újra ússz vissza az előző szobába, összeillesztve tedd a helyére a szerzeményeidet, majd a kinyílt ajtó mögül húzd ki, és told a sárkánymintás padlólapra a kis szobrot. Így már felveheted a Gem-et, és persze a lőszert is. Öld meg az újabb fickót. Menj vissza a kezdő terembe, és tedd a foglalatába a Gem-et, így lenyílik a csapóajtó, és lemászhatsz a létrán. Rántsd le a folyosón, a baloldali falon, a kart, és menj át a kinyílt rácson. Kapaszkodj fel a tömbre, és egy nagy, medencés terembe érkeztél. Öld meg a kígyót a vízben, balra vedd fel a két medipackot, bizony nem mindegy hogy állsz hozzájuk, de leguggolva könnyebb.

Ússz be a járaton, és a végén, kimászva a vízből, told meg a kart. Ússz vissza a nagy terembe, öld meg a fickót, vedd el tőle a Revolver-t, majd told, húzd a kis szobrot a sárkánymintás padlólapra. Közben ne felejtsd el a felvenni a Laser Sight-ot is. Told, húzd a másik kis szobrot is, a kijelölt padlólapra, majd a vízbe ugorva, a járat végén kimászva, felveheted a Crowbar-t. Ússz vissza egy kicsit, majd kimászva a vízből, feszítsd ki az ajtót.

Mássz fel a létrán, juss át a mozgó pengéken, a középső alatt át is tudsz kúszni. Öld meg a fickót, de vigyázz, ne a pengéknél öld meg, mert nem tudod elvenni tőle a Yin-Yang-ot. Húzd meg a kart és menj át a kinyílt rácson. A következő teremben egy szellem jön ellenes. Ugorj a kis vízbe, és megszabadulsz tőle, ráadásul az UZI is a tiéd. Mássz fel a tömbökre, vedd fel a fáklyákat, és feszítsd ki a falból a Dragons Stone-t. A tömbök mögött, hátul, medipackokat is találsz. Az előző szobában tedd is a foglalatba, és kinyílik a következő rács is.

Szaladj fel a lejtőn, de a baloldalon, és a sziklánál gyorsan guggolj le, így elzúg feletted a gördülő kő. Menj vissza, a rácsnál vedd fel a lőszereket, majd menj fel a terembe. Egyszerű itt a feladat. Lődd szét a gömböt, húzd meg a fali kart, told a kis szobrot a sarokban a sárkánymintás padlólapra, húzd meg a másik kart is, lement a tömb, és most told a kis szobrot annak a helyére.

Menj a kinyílt rácson át, a sarkon rántsd le a fali kart, majd a következő kis teremben is hasonló a feladat, mint az előbbiben. Húzd meg a lehúzódó tömb mögött a fali kart, majd a másikat is, lődd szét a gömböt, (ezt, ha közel állsz hozzá, felugrálva kispisztollyal is megteheted) végül tedd a foglalatába a Yin-Yang-ot. Menj tovább, kússz át a penge alatt, vedd fel a lőszert, és feszítsd ki, mindkét ajtót. Állj meg a kapuban, odáig nem jönnek a fickók, és kényelmesen levadászhatod őket. Vedd is fel a medipackjukat, és a lőszert. A majmokat ne bántsd, akkor nem fordulnak ellened. Ha viszont megsebzed őket, akkor akár komoly sérülést is okozhatnak. Ha végeztél a fickókkal, keresd meg a sötétben, a falon a fehér kart, és húzd meg. Kinyílik így a rács, és átmehetsz a következő, az utolsó terembe.

Itt már csak annyi a dolgod, hogy a medence túloldalán megtold a kart, ezzel kialszik a túz a fali, fehér karnál, és ezt meghúzva, vége is a pályának.

Kicsit befejezetlennek tűnik a pálya. Legalább a másik kart is meg kellett volna húzni, majd a medencében, a kinyílt rácson át, távozni a pályáról. :)

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.