.....................................................................

BtB 2006 - Level 3 - The Valley of Guizhou

Készítő: Dennis Götz (dennis16)

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a btb06_03_the_valley_of_guizhou_tr4.zip-et. Másold a data könyvtárból a data a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és,indulhat is a kaland.

Story:

Lara Guizhou-ba utazik. Ez a hely egy kínai tartomány, ahol állandóan esik az eső. Csodálatos erdeje van, ám rendkívül bonyolult a megközelítése, ugyanis az csak a Jangce folyó egyik mellékágának völgyén keresztül lehetséges. Ám ebben a völgyben áll egy öreg kolostor, ahol különös dolgok történnek. Lara megtudja egy kutatótól, hogy a kolostorban csak úgy hemzsegnek a szellemek. Megpróbálják elüldözni a szerzeteseket, de a legtöbb barát már így is el van átkozva. Így Lara elmegy erre a titokzatos helyre, hogy pontot tegyen a dolog végére. (Fordította: Wyc)

Review:

Nekem nagyon tetszett ez a pálya. Kínában kalandozunk, kolostorokban, folyók, tavak partján. Rengeteg, jobbnál jobb feladat van a pályán. Ferde platformokon, sziklákon kell átjutni, szellem elől menekülni, és persze a karokat megtalálni. A pálya végén a pengés terem sem okozott gondot, csak az összes padlólapra rá kellett lépni, hogy a pengék visszahúzódjanak. Vagy csak szerencsém volt? :) Ellenség szerzetesekből, pár kígyóból, és szellemből áll. Kicsit sajnáltam, hogy a templomok tetején körbebarangolva semmit sem találtam, legalább egy secret elfért volna ott, akkor terület az is. :) Gyönyörű a textúra, változatosak a helyszínek, egyszóval remek kaland volt, ne hagyja ki senki.

Secret 1:

Mentések--Savegames

Leírás:

Indulj el a kalandban. Menj balra, és medipackot, revolver lőszert vehetsz fel. Menj vissza, és menj a másik irányba, és kiérsz egy érdekes területre, egy kolostorhoz. Menj egyenesen, majd jobbra, a folyosó egy barlangba vezet. A kis zöld dombon medipackot találsz, és persze a kígyót is öld meg. Menj jobbra, állj háttal a lecsúszós résznek, két lépést menj előre tőle, majd egy hátra, előre ugrással kapd el a felső platformot. Ugorj a másikra, majd rántsd le a fali kart. Irány vissza a kolostor, kinyitottad az ajtaját. Mielőtt bemennél, nézz be balra, a sarokba, mert lőszert találsz ott. Nyisd ki a másik ajtót, és beértél egy kis terembe, ahol egy Yin-Yang foglalatot látsz a falon..

állj fel a kis dobogóra, fordulj jobbra, és kapaszkodj fel, az emeletre. Menj balra, a fali lyukból vedd ki a Revolver-t és a medipackot, majd továbbmenve, told meg a kart. Öld meg a két botos fickót, vedd el tőlük a medipackot, és menj vissza a földszintre. Kétfelé mehetsz most. Menj először, mondjuk a szemközti kinyílt ajtón át. Menj be, állj oldalt a lecsúszós részhez, majd ugorj jobbra, utána előre, és kapd el a platformot. Ugorj át a fali réshez, csimpizz, balra, és felmászva húzd meg a kart. Csimpizz, most a másik irányba, és lecsúszol egy újabb terembe.

Öld meg a fickót, és kapaszkodj fel a baloldali karzatra. Nem felesleges, bár nem is kén a tüzet eloltani, mert a sarkára felállva nem égnénk meg, és így is feljutnánk a másik karzatra. Viszont a bal oldalin, egy fali lyukban, megtaláljuk a Laser Sight-ot, ami feltétlenül kell majd. Így csak arra menjünk. Húzzuk meg a kart is a falon, ez kioltja a tüzet, most már kényelmesen feljutunk a másik karzatra, és a fali lyukba benyúlva, lent, kinyitjuk az ajtót. Menj tehát arra, de a lejtő előtt, állj meg, és nézz balra. Egy gömböt látsz. Lődd szét, ez elindítja a gördülő követ, és nem kell rohannod előtte vissza, bár úgy is meg lehet oldani a feladatot. Ha lezúdult, menj fel, és egy kis udvarba érsz. Szemközt még zárva van az ajtó. Menj fel tehát az emeletre, az épületek között vedd fel a lőszereket, és a gömböt is lődd szét az egyik karzatán, a tető alatt. Most már nyitva van az ajtó a földszinten, és bemenve, jobbra, egy kis talapzaton megtalálod a Yang-ot, és továbbmenve visszaérsz a földszinti szobába. Indulj el most a másik irányba.

A folyosó egy terembe vezet. Itt is állj oldalt a lecsúszós részhez, majd egy balra, hátra, és előre ugrással kapd el a létrát, és mássz fel rajta. Nekifutásból ugorj a mozgó pengénél balra, így eljutsz egy hátsó folyosóra. Húzd meg ott a kart, majd visszafelé menet, jobbra, kapaszkodj fel az emeletre, mert ott találod meg a Shotgun-t. Menj vissza, a hátsó folyosóra, majd kapaszkodj fel jobbra, az oszlopra, amire rámásztál a létráról. Innen nekifutásból át tudsz ugrani a szemközti járatba, így nem kell a plafonon csimpizned, bár a fali kar leállítja egy időre a pengét. Kinyílt a túloldalon az ajtó. Vedd fel a kis emelvényről a Yin-t, de rögtön guggolj le, mert mérgezett kis nyilak jelennek meg. Kúszva hátrálj, mert egy penge is leesik a magasból, így mássz le az alsó folyosóra, majd még lejjebb, és visszaérsz a kezdő terembe, ahol összeillesztve a helyére teheted végre a szerzeményeidet.

Lenyílt a csapóajtó a hátad mögött. Mássz le, és lecsúszol egy kis folyó partjára. Ugorj át szembe a lőszerért. Ússz végig benne, és a végén két kígyóval találkozol. Fordulj vissza, és az első lapos platformnál mássz ki, majd lődd le őket. Ússz vissza, és vedd fel a vízből a lőszert, és a fáklyákat, és a sarokban mássz ki a sziklára. Ugorj nekifutásból, és kapd el a másik sziklát, mássz fel, majd onnan is ugorj, míg fel nem jutsz a legfelső sziklára. Nekifutásból most ugord át a folyót, elkapva a sziklában levő rést. Csimpizz először balra húzd meg a kart, majd visszafelé jobbra is csimpizz, ha meg akarod szerezni a lőszert a kis sziklán.

Ússz vissza, mássz ki a kiemelkedett tömbnél, de a folyó felöli oldalán, mássz fel a tömbre, ugorj át szembe, kapaszkodj még feljebb, majd vissza a folyón. Nekifutásból ugorj a fal melletti sziklára, majd onnan a létrára. Először mássz le rajta alulra, kapaszkodj körbe, és megtalálod a Shotgun-t és medipacot, az 1,secret-ben. Irány vissza a létrára. Kapaszkodj fel rajta, majd csimpizz át teljesen a túloldalára, és nyúlj bele a fali lyukba, ezzel kinyitva az ajtót a kiemelkedett tömb mellett. Ugorj a vízbe, ússz oda, mássz ki, és siess is be rajta. Ugord át a folyót, menj végig a folyosókon, és kiérsz egy új területre.

Jobbra a falon látsz egy rést, de még nem tudsz bekúszni. Ugorj a vízbe, vedd fel a lőszert, majd gyorsan mássz a partra, és lődd le a kígyót. A kis tavacska túloldalára menj és a fánál jobbra, a sötét folyosó végén rántsd le a fali kart. Menj vissza a kis tóhoz, közben nyírd ki a fickót, és menj az előbb említett réshez, most egy folyosó nyílt meg ott, aminek a végén, egy sötét kúszórésben megtalálod a Crowbar-t.

Irány vissza ismét a tó túloldala, de a fánál most balra menj, be a ház előtt jobbra a kis terembe. Itt az a feladat, hogy mind a négy kis szobron tolj egyet, akkor kiemelkedik egy tömb középen, amiről bejutsz a fali résbe, ami egy terembe vezet, és kifeszítheted a Dragon Star-t. De rögtön guggolj le, és kússz oldalt, mert egy penge zuhan alá, és mérgezett nyilak is repkednek. Juss vissza a kis tóhoz, majd ugorj a közepén levő sziklára, onnan pedig a túloldal peremét elkapva, mássz fel. Menj a templomhoz, közben öld meg a fickót, és a Start tedd a foglalatába, kinyitva ezzel az ajtót. Kint az egyik sarokban felmászhatsz a sziklákra is, megtettem én is, de hidd el, semmi sincs fent. Kár érte, egy secret elment volna ott. :)

Menj be a templomba, az elágazásnál lefelé, öld meg a szerzetest, és rántsd le a sarokban a csapóajtót. Mássz fel, vedd fel a lőszert, és húzd meg a kart. Most felfelé menj kint a folyosón, ugord át a tüskés gödröt, majd a forgó pengét is, és kiérsz egy emeletes terembe. Menj végig a karzaton, balra, a középső hídra, és onnan először a baloldali karhoz ugorj, és told meg. Most irány a másik kar, de mielőtt megtolod, ajánlom, ments egyet, mert egy szellem fog megelevenedni, és bizony igyekezni kell lejutni a mélybe. Szóval told meg a kart, ugorj hátra, nekifutásból ugorj jobbra, az oszlopra, és rohanj le a lépcsőn. Ugorj a következő oszlopra, majd a jobb oldalira, és tovább, míg a sarokban lejutsz a földszintre. Rohanj a talapzathoz, de vigyázz a pengékre, és vedd fel a The Gem of Zehren-t. Irány vele vissza, amerről jöttél, és középen, tedd a kis emelvényre. Lent, a földszinten megnyílt a föld, eltűnt a homok is. Rohanj oda, ereszkedj le a mélybe, csússz le, és ugorj a vízbe, ahol egy medipackot találsz, és végre megszabadulsz a szellemtől is.

Menj be az ajtón, told meg a kart, és öld meg a szerzetest. Menj a kinyílt ajtón át a tüskékkel borított terembe. Ha rálépsz az összes szabad padlólapra, lassan visszahúzódnak a pengék, és megtolhatod a kart. Menj is be balra, és vedd fel a Qi Ornament-et, és a másik ajtón bemenve tedd a kis asztalkára, a többi legyező közé. Öld meg az utolsó szerzetes, és menj a homokdombhoz.

Juss fel rajta a jobb oldalon a kinyílt ajtóhoz, mássz fel a létrán, majd a következőn is, és az üvegen keresztül visszajutsz egy oszlopra a nagyteremben. Juss fel a legfelső szintre, mert ott kinyílt a rács, és lecsúszva a lejtőkön, vége is ennek a remek kalandnak.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.