.....................................................................

BtB2006 - Level 4 - Mallory's Trail

Készítő: Ian Smith (Marksdad)

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a btb06_04_mallorys_trail_tr4.zip-et. Másold a data könyvtárból a data a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és,indulhat is a kaland.

Story:

Tények... 1924-ben (Hillary és Tenzing előtt vagy 30 évvel) George Mallory megkísérelte megmászni az Everestet az északnyugati hegygerincnél, ám a csúcsra érve eltűnt. A hátitáskájában (sok egyéb között) magával hordott egy értékes családi  ereklyét, amit azzal a szándékkal vitt magával, hogy otthagyja a csúcson tárgyi bizonyítékként a jövő nemzedéke számára, akik majd a nyomdokaiba lépve megbizonyosodhatnak arról, hogy teljesítette küldetését. Ám ez az ereklye azóta sem került elő.
1999-ben Mallory testét megtalálták a csúcs alatt, tökéletes állapotban. A csomagjából számos személyes tárgy került elő, és mindegyik megőrizte épségét. Az egyetlen, ami hiányzott közülük, az a bizonyos értékes családi ereklye...
1960-ban az Everest első sikeres megmászása az északnyugati hegygerincnél (és csak a második kétségtelen csúcsra-érés) a kínaiakhoz köthető. Hosszú ideig hitték, hogy megtalálták Mallory ereklyéjét, és magukkal vitték azzal a céllal, hogy megnyugtassák a szakértőket, hogy Mallorynak sikerült már előttük is eljutnia oda.
Itt lép a képbe hősnőnk... :) Lara úgy dönt, hogy lenyomozza az ereklyét (egy hatalmas briliáns), mert úgy gondolja, hogy azt a kínaiak elrejtették (és nem tudták elpusztítani, mert a gyémánt valóban örök...), hogy bizonyítsák a világnak Mallory érdemeit. Követnie kell Mallory gyémántjának ösvényét az Everesten keresztül, egészen a Thyangboche kolostorig... (Fordította: Wyc)

Review:

Bizony nem könnyű ez a pálya. Kezdőknek semmiképp nem ajánlom, amúgy is készítsetek be pár nyugtatót. LOL Tele van időre futásokkal, amik még tovább vannak nehezítve szerzetesekkel, mozgó, forgó pengékkel, tüskés mozgó falakkal, és persze a gördülő kövek sem hiányoznak a pályáról. Fegyverünk sincs más, mint a kispisztoly, majdnem a pálya végén kapjuk csak meg a shotgun-t. A szerzeteseken kívül, még kígyókkal is találkozunk. Bővelkedik a pálya precíz ugrásokban is, sziklákon kell feljutnunk, és bizony még az is számít, hol alacsonyabb a szikla pereme, amit el kell kapnunk. Egyetlen secretet találtam a pálya vége felé. Szép a textúra, a helyszínek is remekek, de szerintem sokakat el fog riasztani a feladatok nehézsége. Viszont az is igaz, sokaknak tetszeni fog, bizony jó kihívás, nem lehet unatkozni ezen a kalandon.

Secret 1: Mentések-Savegames:

Leírás:

Előre szólok, nem semmi ez a pálya. Tele kemény időre futásokkal, nehéz feladatokkal. Kezdők, gyenge idegzetűek neki se álljanak. Nem tudom még ki a készítő, de Horus képes ilyen szivatásokra, bár Michaelnek is voltak már hasonló szintjei. :) Nos hát kezdődjön a kaland, a leírás így profiknak készült, nem lesz benne minden feladat megoldása, hisz mindenki másképp küzdi lée az akadályokat. Kalandra tehát fel, felkötni a gatyót, és hajrá. LOL

Amikor visszakapod az irányítást, menj előre, a szakadék széléig. Felülről támadjuk be a kolostort. Háttal csússz le, majd hátraugorva az emelvény tetejére érkezel. Itt figyeld meg, a kék színű, sárkányos padlólapot, az lesz majd az időkapcsoló, de előtte még menj le, mássz le a létrán a földszintre, és öld meg a két szerzetest. Nagyot tudnak ütni a botjukkal, így vigyázz velük. Javaslom, még a létráról ugorj hátra, majd balra, és rohanj ki az ajtón. Ugorj fel a lecsúszós részre, és ott ugrálva, lőve nyírd ki őket. Vedd fel a fáklyákat, és a pad alól a medipackot is, nézd meg az épületen, a sárkányos kép felett a fehér ajtót, oda kell majd bejutnod. Gyakorold az ugrásokat, mert a kis folyosón végigrohanva úgy kell felugranod a lecsúszós részre, hogy egészen a fal mellett, mondjuk a baloldalira, így lecsúszva, egy hátra, majd előre ugrással, közben jobbra irányítva, beugorj az ajtó mögé. Mássz vissza az emeletre, és ments egyet, mielőtt rálépsz a padlólapra, És akkor végezd el az első feladatot, ahogy leírtam, vagy találj ki egy jobb megoldást. :) Ha sikerült akkor most menthetsz egyet, mielőtt a következő feladat jön. (save038)

Most le kell csúsznod a lejtőn, de a közepén, jobbra, be kell ugranod az átjáróba, miközben egy gördülő kő jön a nyomodba. Ott sincs pihenő, mert egy szerzetes zaklat, és úgy kell végezned vele, hogy a forgó penge se tegyen kárt benned. Ha sikerült, két jó módot is tudok a forgó pengéken való átjutásra. Vagy oldalt állsz neki, és egy oldalugrással jutsz át, vagy közvetlen elé állsz, és egy END-el megpördülve jutsz át rajta, sérülés nélkül. (save041)

Akár a vízbe is beleeshetsz, majd a zárt rács előtt kimászva, visszajutsz a bejárattal szemközti, ferde platform mellé. Ugorj rá, de egészen a túloldalán csússz le, majd előrefelé, balra irányítva jutsz el, a lapos oszlopig. Juss el a kis folyosóig az oszlopokon, és menj be. Figyeld meg a plafonon a kék lapokat, és az alatt haladva eljutsz a létráig. No itt is ments egyet.

Mássz fel, de a mozgó penge alatt jóval, egy fordulásos, (+End) hátra ugrással kapd el a másik létrát. (save046) Ott is ugyanezt tedd a következő pengénél, majd felmászva, hátraugorva, lecsúszol az első emeleti kis hídra. Húzd, told a mozgatható kis szobrot a sárkánymintára, majd menj végig a kis hídon, a csíkos padlólapra, és ismét ments egyet.

Rohanj, ugord át a kis szobrot, juss át a mozgó falnál, majd a láncnál, a pengéknél, és egy kis terembe érsz. Öld meg a szerzeteseket, (save053) vedd el amit rád hagynak, a sarokban pedig a Crowbar-t, majd átugorva a kis padot, kapaszkodj fel a fali résbe. Kússz át, és újra ments egyet. Kerüld ki a legördülő köveket, és feszítsd ki az ajtót, így kiérsz a következő emeletre. Told, húzd itt is a kis szobrot a sárkányos padlólapra, néhol a fahíd oldalán kapaszkodhatsz át a túloldalra, majd menj fel a lépcsőn.

Lépj a zöld padlólapra, majd kissé jobbra a másikra, és igyekezz be a kinyílt ajtón, juss fel egészen a fekete padlólapig, a zárt ajtó előtt. Menj most vissza, és ugorj rá a jobb sarokban a piros padlólapra, majd rohanj vissza, és juss be a fenti kinyílt ajtón. Ha sikerült, ments egyet. :)

Nekifutásból ugorj át az első mozgó falnál, a medipackot nem lehet felszedni, majd ugorj, fuss és átjutsz a következő pengén, és mozgó falon is. (save060) Ments most is egyet, mert időre fog menni a következő feladat is. Lépj rá az első, sárkánymintás padlólapra. Ez kinyitja az első ajtót. Rohanás be, rálépni ott is a padlólapra, majd rohanás szemközt, a kinyílt ajtón át a másikra. Közben egy szerzetes is zaklat. Ott sincs megállás, irány vissza a másik kinyílt ajtó, majd a következő, megint egy szerzetes, majd az utolsó feladat következik, ez a legnehezebb. Rá kell lépni a folyosón a padlólapra, de kint az előtérben is a sárkány mintásra, így kell beérni a lassan lezáruló ajtó mögé az utolsó folyosón. (save061) Ha sikerült, leértél a legfelső emeletre. Itt sincs más dolgod, mint a mozgatható kis szobrot, rátolni, ráhúzni a sárkánymintás padlólapra. Ugorj most le a vízbe, mássz ki a kinyílt rácsnál, és menj be.

Egy völgybe érsz. Juss fel a baloldali sziklákra, vedd fel a medipackot, majd ugorj a szemközti sziklafalra, és kapd el rajtana peremet. Csimpizz jobbra, egészen a lecsúszós részig. (save065) Mássz fel, majd lecsúszás után, kapd el a plafon létrát, más csimpizz át rajta a túloldalra. Ereszd el egy pillanatra, és kapd el az újabb pici rést a sziklafalon. Kapaszkodj most jobbra, és mássz fel a felső kis völgyben. Vigyázz, egy gördülő kő jön veled szemközt. Vagy oldalt ugrasz, vagy le a völgybe, és újra feljutsz a magasba. Ha sikerült, (save068) haladj tovább, de siess oldalt futni, mert mögötted is fog jönni egy kő.

Jobbra, a zárt kapu előtt lőszert vehetsz fel, majd menj balra. Hátul, mielőtt lemennél a kis, sziklafalakkal körülvett térre, jobbra, kapaszkodj fel a résbe. Csimpizz balra, amíg elérsz a sziklapárkányra.- Fordulj vissza, és a fal mellől teljesen, nekifutásból kapd el a kis sziklahidat. Kapaszkodj fel ott is a párkányra, majd nekifutásból ugorj át szembe. Fordulj meg, és ugorja lecsúszós részre. Ott is kapaszkodj fel, balról egy kockányival, így egy fordulásos hátra szaltóval elkaphatod a felső párkány keskeny szélét. Csimpizz jobbra, amíg felmászhatsz. Nézz körül. (save071) Szemben már látod a völgy kijáratát, de jobbra egy medipackot is.  Ugorj szembe, a völgy kijáratához, de az alacsonyabb részt kapd el. Felmászva ugorj a medipack felé, lecsúszva kapd el a szikla peremét, csimpizz jobbra, majd felmászva tiéd a medipack a pálya egyetlen, 1.secret-ében. Ismét juss el a völgy kijáratához, és menj végig az ösvényen. (save073)

Az ösvény végén, egy homokos négyzetet találsz. Annak innenső széléről ugorj el nekifutás után, akkor lent, a kis folyó mélyebb részébe érsz, és nem töröd ki, a nyakadat. Mássz ki, öld meg a kígyót, a sarokban vedd fel a medipackot, a szikláról a Shotgun-t, majd továbbmenve egy hídra érsz. Öld meg a szerzetest, és a mögötted csúszó kígyót, majd két oldalt a vízben is. A jobb oldali vízben lőszert, és medipackot találsz, a baloldaliban egy rést a sziklában. (save086) Ússz végig a járaton, majd kimászva húzd meg a kart. Vigyázz, visszafelé újabb kígyók siklanak ellened. Irány vissza a híd, és be a kinyílt rácson.

A következő ajtó kinyílik előtted. (save087) Újra mozgó pengéken, tüskék alatt kell átjutnod egy folyosón, (save089) majd lecsúszol, de vigyázz, az utolsó pillanatban kapd el a sötétben a rés peremét. Mássz be, (save091) és elérsz egy hatalmas medencéhez. Jól figyeld meg a plafonon a létrát, mert azon kell majd középre, az üvegketrec fölé kapaszkodnod. Ugrás jobbra a kis platformra a vízbe, onnan az oszlopon levő létrára. Kapaszkodj át a jobb oldalára, onnan pedig ugorj hátra a platformra. Most kapaszkodj fel a plafonra, és juss el az üveg kalitka főlé. Leesve végre felveheted a Mallory's Gem-et.

Ugorj a vízbe, ússz végig a folyosón, a forgó pengén, és egy kis sziklavölgyben mászol ki. (save093) Öld meg az utolsó kettő őrült szerzetest, majd a völgy túloldalán lecsúszva a járatba, vége is ennek a cseppet sem könnyű kalandnak.

OBig

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.