.....................................................................

BtB 2006 - Level 8 - The Blue Sun

Készítő: Christoph Summerer ([christoph])

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a btb06_08_the_blue_sun_tr4.zip-et. Másold a data könyvtárból a data a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és,indulhat is a kaland.

Story:

Egy ősi kínai történeten alapul a titokzatos "Kék Nap" legendája, mely szerint a tárgy a tulajdonosát mérhetetlen erővel ruházza fel. A legtöbben azt gondolják, hogy a kő léte csak kitaláció, de a legenda valósággá válik. Lara egy öreg barátjától azt hallja, hogy a Kő Kínában felbukkant. Az egyetlen gond csak az, hogy a "rossz fiúk" kezébe került. Lara felkerekedik, hogy megtalálja, ugyanis gonosz célokra használva az értékes ereklye veszéllyel fenyegeti az egész emberiséget. (Fordította: Wyc)

Review:

Szép, ez a pálya. Kínában kalandozunk, épületekben, sziklákon, és barlangokban. Vannak benne könnyű, és bizony nehezebb feladatok is. De jó az egyensúly. Bizony én megakadtam, többször is egy kicsit. :) Rá kellett jönnöm, hogy ugrom át az áramlatot, hogy találom meg a sziklákon a crowbar-t, és az első kertben is nagyon fontos, a mozgatható szobroknál, hogy amíg fent vannak, addig rántsuk le a fali kart. Ez fontos, mert nem fogjuk tudni, befejezni a pályát. Kicsit szerkesztési hiba, de kárpótol ezért a fantasztikus környezet, a változatos textúra, és a kalandok sora. Csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a remek pályát. :)

Secret 1:

Mentések-Savegames:

Leírás:

Csússz le, úszd át gyorsan a kis medencét, majd kimászva a túloldalon, fordulj vissza, és lődd le a kígyókat. Keresd meg a medencében a lőszert, majd újra mássz ki a kis vízesésnél. Felfelé menve nem tudod átugrani az áramlatot, de még nem is kell. Mássz fel jobbra a folyosóra, vedd fel a lőszert, és menj fel az erkélyre. Látsz itt két gömböt, de még nincs fegyvered ezekhez. Menj balra, egészen a korlátig, és nézz le. Látod a vízben a kis oszlopon a Yin-t? No oda kell leugranod. Hátrálj két lépést, majd ugrás. Ha nem sikerült, próbálkozz csak, menni fog. Veszítesz energiát, de sajna e nélkül nem megy. Ha sikerült, vedd fel a Yin-t, majd menj vissza, fel az erkélyre, ahol egy medipackot is találsz, és most a másik oldalon tedd meg ugyanezt az ugrást, és a Yang is a tiéd.

Újra menj fel a vízesésnél, és újra jobbra mássz ki. Teljesen a sarokból, nekifutással ugorj a vízesés túlsó oldalára, ott gyengébb az áramlat, sőt, ha szerencséd van, akkor mindjárt az oszlopra érkezel, ahonnan kényelmesen levadászhatod az újabb kígyókat. Ha a vízbe esel, akkor sem gond, csak mássz ki gyorsan a platformra. Ha megvagy, vedd fel a vízből a lőszert, majd kimászva, középre átugorva, onnan ugorj át a folyosóra, ami egy gyönyörű kertbe vezet. Ne vedd elő a fegyveredet, a majmok nem bántanak, ha te sem őket. Viszont ha meglövöd az egyiket, komoly sérülést is okozhatnak, akkor le kell már vadászni mindegyiket.

Nézz körül a kertben, itt több feladat is lesz. Az egyik sarokban látsz egy sárkánymintás padlólapot, jegyezd meg. Menj be balra az épületbe, és felállva a jobb oldali felső szoborhoz, rántsd le a kart, majd a bejárat mellett balról, mássz fel, és húzd meg a fali kart, ami az emeleten nyit ki egy ajtót. Ez nagyon fontos, hogy most tedd meg, mert később esetleg nem tudod folytatni a játékot, ha nem ez a sorrend.

Húzd, told a lenti szobrot ki a kertbe, az említett padlólapra, ezzel leengeded a többi hármat is. Azokat a folyosók előtt levő padlólapokra told. Bizony számítanak a színek, figyelj oda. Ha sikerült, a kertben, szemben megnyílt egy akna. Mássz le, és húzd meg a fali kart, de vedd észre a csillagot a falon, ide még vissza kell jönnöd. Menj vissza a terembe, ahol a szobrok voltak, és most balra nyílt meg az út, felmászva a falra.

Menj fel az emeletre, és vedd le az emelvényről az 1.Mystic Stone-t. Balra, beugorva a korlát mögé medipackot, és a folyosó végén újabb medipackot, lőszert, és a Shotgun-t veheted magadhoz, az 1.secret-ben. Menj le a földszintre, és be, a sarokban kinyílt ajtón.

Felfelé menet nyírd ki a fickót, és egy hatalmas terembe értél, aminek a túlsó végén, balra, három kapcsolót találsz. Ezek kombinációi nyitják a másik oldalon a három ajtót, mögöttük szintén egy-egy kapcsolóval. Húzd meg először a középsőt, és a jobb oldalit, ez kinyitja szemben, a baloldali ajtót. Majd húzd meg a bal-t, és a középsőt vissza, eredeti helyzetébe, ekkor kinyílt mögötted a jobb oldali ajtót is. Most a jobb oldalit állítsd alaphelyzetbe, és a középső ajtó mögött is meghúzhatod a kart, ezzel lent, a kertben kinyitva az ajtót. Menj is le a kertbe, lődd le a három fickót. Én leszaladtam a vízhez, a folyosón csak egy darabig követnek, így könnyen elintéztem őket, és a majmokat sem kellett bántanom. Menj vissza a kertbe, és a kinyílt rács mögött felveheted a 2.Mystic Stone-t.

Látod, a vizes teremben kiemelkedett pár oszlop. Menj oda, juss fel a legmagasabbra, és nekifutásból ugorj be a sodrás közepébe. Ha nem megy elsőre, megy majd tizedikre, de menni fog. :) Az áramlat visszavisz a pálya elejére. Menj fel a karzatra, és tedd a két kis állványra a Stone-kat, és menj be a kinyílt rácson. Egy vízesésekkel tarkított területre érsz. Ugrálj az oszlopokon, ha nem látsz, nyomd meg a Nmpad0-át, hogy körülnézhess. Nem mindegyik oszlop teljes, így vigyázz. Az egyik oszlopon felveheted a LaserSight-ot, majd a végén tedd a foglalatba az összeillesztett Yin-Yang-ot. Újabb területre érsz.

Balra lőszert vehetsz fel, majd a túloldalon bemenve egy kis barlangba, balra, lődd szét a gömböt. Menj tovább, és nekifutásból ugorj le szembe a laposabb sziklákra, ahol a csillagot látod a falban. Vigyázz, nehogy belecsússz a vízbe, mert onnan nincs visszaút. :) Nekifutásból ugorj át szemben, a ferde sziklára, lecsúszva kapd el a peremet, és csimpizz jobbra, majd a sarkon mássz fel. Újra ugrás, újra perem elkapás, újra jobbra csimpi, majd felmászva, és felugorva a sziklákra, a sötétben felveheted a Crowbar-t. Juss vissza a csillaghoz, és feszítsd is ki a falból az 1.Dragons Stone-t. Menj vissza, egészen a pálya elejére, a kis karzatra.

Feszítsd ki jobbra az ajtót, majd kapaszkodj fel a falra, ugorj át a karhoz, és húzd meg. Ez egy újabb tömböt emel ki a vizes teremben. Menj is oda, ismét átugorva a sodrást, és végre feljutsz a fali átjáróba a tömbökön keresztül, ami egy medencéhez vezet. Kígyók is vannak ott, lődd le őket. Ússz át a medencén, és szemben a kövekről felkapaszkodhatsz a fali résbe. Csimpizz jobbra, a piros oszlopra is, de a jobb oldaláról, annak bal saráról ess a vízbe, és rögtön ugorj hátra a ferde kőről, és máris felveheted a Revolver-t. Most egy kissé nehezebb feladat jön, párszor vissza fogsz tölteni, itt ments egyet. A két penge között, ferdén kell átfutni, az utolsó pillanatban elugorni, és az utolsó, a legutolsó pillanatban elkapni a kis vízesés peremét.

Ha sikerült, menj fel rajta, de mielőtt lecsúsznál a túloldalon, jobbra, szemben, lődd szét a gömböt a revolverrel, rászerelve a célzót. Ugorj a vízbe, vissza a pálya elejei kis erkélyre, és lődd szét ott is a két gömböt. Most vissza kell menned a kis kertbe, fel az emeletre, ahol a karokat állítgattad. A baloldali karoknál fordulj meg, és nézz fel. Fent a magsban egy gömböt látsz. Lődd szét, majd menj le a földszintre, ahol lemászva a föld alatti kis folyosóra, kifeszítheted a falból a másik 2.Dragons Stone-t. Ugyanott, a vízben felveheted a Chinese Fan-t, és felmenve a kertbe, balra, a másik két legyező közé teheted, ezzel kinyitva egy újabb járatot, balra a bejárat mellett.

Menj ott le, tedd a foglalatba a két Stone-t, és egy újabb szép kis kertbe érsz az emelkedőn felmenve. Menj fel a lépcsőn és egy mély, vizes terembe érsz. Vigyázz, itt se csússz le a vízbe, mert töltheted vissza a mentést. :) Nekifutásból ugorj a ferde oszlopra, onnan a következőre, majd még egyre, és onnan kapd el a létrát. Mássz fel, és ugorj át a kis terembe. Húzd meg a kapcsolót, és visszafelé menve, balra, a leereszkedett tömbön felmászva, visszaérsz a kertbe.

Láttad visszahúzódtak a pengék a másik folyosón. Menj oda be, öld meg a fickót, és húzd meg ott is a fali kart. Irány vissza, ahol a két Stone-t tetted a foglalatba, ott nyílt meg az utolsó ajtó. Mássz fel az új területre. Egy szellem fog zaklatni, ha akarod, csald vissza a vizes terembe, ott megszabadulsz tőle, majd visszamenve a kis emelvény felé haladva, vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.