.....................................................................

BtB 2006 - Level 9 - The House of Kuan Yin-Lo

Készítő: Sue Wicks (Isis)

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a btb06_09_the_house_of_kuan_yin_lo_tr4.zip-et. Másold a data könyvtárból a data a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és,indulhat is a kaland.

Story:

Egy nap Lara levelet kapott egy öreg kalandor barátjától, Kuan-Yin Lo-tól, aki meghívta őt Kína északi részén található Huoshan-i otthonába, amennyiben hősnőnk épp a világ ezen részén jár. Amilyen szerencséje van, Lara épp egy ősi templom felfedezésére indult Jiangsu közelébe, így hálásan visszaírt barátjának, hogy két hét múlva találkozhatnak. Mikor Lara a házhoz ért, Kuan-Yin meleg szeretettel fogadta. Lara is nagyon boldog volt, hogy végre találkozhat rég nem látott barátjával, akivel annyi kalandon osztoztak, és az estét az emlékek felidézésével, a talányok és felfedezések átbeszélésével töltötték. Végül Zhu Deng-re terelődik a téma, egy ősi és csodálatos kincsre, amit Kuan-Yin talált néhány évvel ezelőtt, és amit Lara előző látogatásakor már látott. Larát elkápráztatta a tárgy fantasztikus kisugárzása, és elmerült a kincs csodálatában. Hirtelen Kuan-Yin, Lara felé fordult, és így szólt: "Lara, az elmúlt évek alatt szép mennyiségű kincset gyűjtöttem a talált tárgyakból, de e tárgyak birtoklása csöppet sem derített jókedvre, sőt. Már nem vagyok fiatal, és egy napon meg fogok halni, és nincs gyermekem, akire ezeket hagyhatnám. Így a legtöbbet elajándékozom a legközelebbi barátaimnak, és nagyon szeretném, ha elfogadnád tőlem a Zhu Deng-et. Remélem, megőrzöd a barátságunk emlékeként." Lara meghökkent barátja bőkezűségén, és először szabadkozott, mert nem akarta elvenni a kincset. Kuan-Yin Larára emelte a szemeit és elnevette magát. "Te túlságosan hasonlítasz rám. Egy kalandor és felfedező, aki bármit megkockáztat, hogy értékes tárgyat találjon. És ha nincs veszély, már a kincs sem kell annyira... De mit adhatnék neked egy jó kis kaland helyett? Talán rejtsem el a Zhu Deng-et, és ha megtalálod, úgy megtartod?" Lara rámosolygott barátjára. "Mit forgatsz a fejedben?" Kuan-Yin felállt, és lassan körbesétálta a szobát. "Van egy házam innen északra, néhány mérföldnyire, fenn a hegyekben. Ez a ház a Lo családé volt jó néhány évvel ezelőtt, és az apám, akiről mint tudod, szintén felfedező volt, út közben betért ide, hogy gyakoroljon, és később én is gyakran jártam ide ugyanebből a célból. Így el tudom rejteni ebben a házban a Zhu Deng-et, és ha megtalálod, és vissza tudod hozni, a tied lehet!" Lara egyre izgatottabbá vált. Még mindig habozott elfogadni ezt az értékes ajándékot a barátjától, de képtelen lett volna ellenállni egy ilyen kalandnak, így beleegyezett. Így történt, hogy néhány nappal később Kuan-Yin elkísérte Larát a hegyekbe, a házhoz, Kuan-Yin Lo házához. (Fordította: Wyc)

Review:

Nagyon szép, és változatos ez a pálya, de bizony néha nem könnyű. Egy kínai épületben kalandozunk, majd lemegyünk a föld alá, a sziklákon ugrálva jutunk el egy másik épületbe. Feladatuk megszerezni a Zhu Deng-et, de bizony nem könnyű feladat. Tele van a pálya időre futásokkal, ugrásokkal. Ellenség nem sok van, mindössze pár denevér, és cápa zaklat. Három secret van a pályán. Kettő majdnem az utunkba esik, itt kapjuk meg a revolver-t és a shotgun-t, de a sziklarést bizony nehezen találtam meg, a föld alatti részen. Nagyon tetszett a növényeken való átkapaszkodás is. A pálya vége nekem nem mindig kapcsolt ki. Csak ajánlani tudom mindenkinek, remek kaland volt.

Secret 1-2-3:

Mentések-Savegames:

Leírás:

Menj át a hídon, majd balra, az égő tűz mellől, ugorj fel a fali átjáróba. Látod, hogy amikor rálépsz a csikós padlóra, szemben, a kis szigeten, kinyílnak az ajtók. Ha viszont felugrasz a falra, bezáródnak ismét. Tehát ne ugorj oda fel, hanem nekifutásból ugord át, akkor nyitva maradnak. Lődd le a vízben a krokodilt, nekifutásból kapd el a kis sziget peremét, majd felmászva felveheted a Quing Zuan-t. Pont alatta, a vízben, egy kar is van. Húzd meg, ez a későbbiekben nyit majd ki egy ajtót. Menj vissza a pálya elejére, és a híddal szemben, nyisd ki az ajtót.

Menj a kis medencén át szembe, fel a lépcsőn, majd nekifutásból ugorj a láncra, amikor kicsit szünetel. Kapaszkodj feljebb, fordulj el balra, és egy hátraugrással, ha elég magasan vagy, ráugrasz az oszlopra. Kapaszkodni nem kell. Vedd fel a Crowbar-t, majd leesve, a folyosón, a sarokban, vedd fel a fáklyákat. A másik folyosón, egy most mg zárt rács van, de ez később. Menj vissza a medencéhez, és be balra, a kinyílt ajtón.

Fel kellene jutni a fali beugróba, ahova egy plafon létra vezet. De azt el is kéne kapni. No állj szembe a tűz túloldalán a lecsúszós részhez, és amikor szünetel a láng, futás, ugrás, de közben fordulj is meg, (+END) és rögtön ugrás, és elkaphatod a létrát. Csimpizz végig rajta, és feszítsd ki a falból az 1.Jiao Zuan-t. Csimpizz ismét végig a létrán, és egy újabb terembe érsz.

Menj először jobbra, amíg egy vizes terembe érsz, ahol oszlopok állnak a vízben, és forgó pengék vannak a víz alatt. Nekifutásból ugorj az első oszlopra, de rögtön tovább a másodikra, mert fentről lezuhan egy oszlop. Mást hátrálj az oszlop széléig, és egy CTRL-es ugrással kapd el a következő oszlop peremét. Kapaszkodj át a túlsó sarkára, a sarkokon nem éget a tűz, majd állj oldalt a fal melletti ferde részhez. Egy oldalra ugrás, majd előre, még egy előre, és jobbra irányítva végre megpihenhetsz a következő oszlopon. Itt ments egyet. :)

Sétálj ki az oszlop szélére, és helyből, egy CTRL-es ugrással kapd el a következő oszlop peremét, majd amikor a két kalapács elindul visszafelé, mássz fel, futás, ugrás, és átjutottál rajtuk. A következő oszlopra is CTRL-es ugrással juss el, elkapva a peremét, majd amikor elmegy a forgó penge, mássz fel, futás, ugrás, és el is jutottál a célig. Sajnos, itt egy szellem támad meg. Ha sérülés nélkül akarod megúszni, akkor ugrás a vízbe, ott megszabadulsz tőle. Így viszont, a forgó pengéket elkerülve, vissza kell úsznod a terem elejére, és az egészet újra kezdve kell, hogy eljuss, ismét a terem végébe. Ott mássz fel az emeletre, és feszítsd ki a falból a 2.Jiao Zuan-t. Ugrás a vízbe, és ússz vissza a terem elejére, és vissza a vizes teremig, sőt, a plafon létrán kapaszkodva, egészen az első szobáig, ahol a láncon másztál fel, a jobb oldali járatban. Most szembe menj.

 Balra menve egy medipackot vehetsz fel, majd visszafelé, balra tartva, egy kart találsz egy tömbön, de ez később. Menj visszafelé, és rúgd be a kis ajtót. Ugorj át a tüskés gödrön, és a kar előtt ments egyet. :)

Bizony nem könnyű feladatsor következik. Hat platform emelkedik fel, ezeken kell feljutni, meghúzni fent a kart, és beugrani jobbra, a járatba, a kinyílt rács mögé. Javaslom, húzd meg a kart, gyorsan nyimj egy Numpad0-át, ezzel visszakapod az irányítást, majd rohanj jobbra, a fal mellől, helyből ugorj az első platformra, majd a szélére érkezve a következőre, és így tovább, mindig helyből ugrással. Néhol esetleg egy megfordulás is kell, vagy oldalra fordulás. Nem könnyű feladat, de megoldható. Ha nem bírod idegekkel, ott a mentés. :)

Ha sikerült, akkor sincs könnyű dolgod. A következő lávás teremben nézz le. Forgó pengék gátolnak az útatban. DE. Ha ügyes vagy, és jól választod meg, a nekifutásos ugrás távolságát, akkor a platform jobb oldalára esel le, ahol nem zavarnak a pengék.. Lépj hátra egyet a saroktól, majd ha elment mögötted a penge, ugorj hátra, majd futás, ugrás, és a lecsúszós rész után, egy CTRL-es ugrás, és elkapod a permét a következő oszlopnak. Itt is, ha elmentek a forgó pengék, mássz fel, futás, ugrás a kötélre, onnan pedig a vashídra. Kapaszkodj le az alatta levőre, told meg a kart, majd ugorj fel a következő vashídra, onnan nekifutásból a túloldalra. Mássz fel gyorsan a létrán, ugorj hátra, futás, ugrás, megállás nélkül a kis medencébe, mert egy tűzszellem követ a kar megtolása óta, és csak a vízben szabadulsz meg tőle.

Menj körbe a karzaton, vedd fel a medipackot, majd menj ki az ablakon át a tetőre. Lődd le a denevéreket. Balra, mássz le a piros helyre, majd továbbmenve, a baloldali oszlopnál vedd fel a medipackot, és menj be az épületbe, ahol egy medencét találsz. Ugorj a vízbe, ússz át a forgó pengéken, majd lent, középen, balra, és jobbra, egy-egy kart találsz a tömbön. Húzd meg mindkettőt, közben ott is vigyázz a forgó pengékre, és ússz fel, mássz ki a medencéből. Balra menve, juss át a szemközti tetőre, mássz fel a magas létrán. Bemenve a nyitott rácson felveheted a Revolver-t, és lőszert is, az 1.secret-ben. Ennek a rácsát nyitottad ki egyébként a pálya elején a vízben, meghúzva a kart.

Menj ki a tetőre, majd jobbra, ugorj át a fahídra. Onnan a fal melletti platformra, és végül, nekifutásból a kötélre. Azon keresztül eljutsz a jobb oldali karzatra, ahol kifeszítheted a falból a 3.Jiao Zuan-t.  A sarkon ess le az oszlopra, majd onnan is mássz le, és a létra felé körbemenve menj vissza az ablakhoz. A kis medence mellett ess le az oszlopra, így visszaértél a földszintre.

Menj, a bejárattól nézve balra, ahol a nagy medipackot találtad, és keresd meg a tömbön a kart. Ments egyet, mert egy elég kemény időre szóló feladatsor következik. Húzd meg a kart, perdülj meg, futás balra, ugord át a kis korlátot. Balra ugrás, futás, ugord át a nagy gödröt. Perdülj meg, futás, ugord át a tüskés gödröt. Ugorj fel a tömbre, de a fal mellé közvetlen, fordulj is a fal felé, majd egy hátra, előre ugrással fent is vagy a magasabb tömbön. Ugorj le, futás ki a hídra, ami lenyílik előtted, de nem érdekes. Ugorj át a túloldalra, és rohanj be a lassan bezáruló ajtó mögé, ahol kifeszítheted a falból a 4.Jiao Zuan-t. A fehér padlólapra rálépve, kinyílik az ajtó, és menj vissza, egészen a vizes teremig. Ott is tovább egyenesen, a plafon létrán ismét juss át a másik terembe, és ott, szemben, a jobb sarokban lement egy tömb.

 Mássz fel, és amikor visszafelé megy a gördülő sárkánygolyó, rohanj utána. Az utolsó pillanatban perdülj meg, és úgy vedd fel a Ji Yao B-t, majd rohanás vissza. Most kapaszkodj fel a vasrácsra, menj végig, ugorj a létrára, mássz fel, majd hátraugorva meg fogod találni a Ji Yao A-t. Menj vissza a vizes terembe, és összeillesztve tedd a foglalatába, ezzel kinyitva az ajtót. A szobában látsz egy világos padlólapot. Az egy csapóajtó, feszítsd hát fel a baloldaláról, és mássz le a mélybe. Menj le, át a barlangon, és lemászva a láncon, egy hatalmas, vizes barlangba érsz.

Vigyázz, a vízben egy cápa vár. Öld meg, és ússz végig, és balra, a hátsó homokos részen, a vízesés mögött, lőszert találsz. Ússz vissza a mólóhoz, majd a fal mellett kimászva a lecsúszós részre, ugorj a mögötted levő lapos platformra. Onnan a fali mélyedésbe, majd felugorhatsz a következő platformra. Itt látod, Lara nagyon néz valamit. Hát a plafonon, a növényeket. Ugorj fel, és kapd el. Ezen átcsimpizhetsz az oszlop fölé, és ráeshetsz. Ugorj a következőre, majd az utolsóra, de az ferde oszlop, így kapd el a peremét, mássz fel, majd lecsúszva ugorj a fal melletti sziklára. Fordulj balra, sétálj ki a víz széléig, és a közepéről, egy helyből ugrással, a kis háromszögletű sziklára ugorj. Annak túloldalán lecsúszva, ugorva, eljutottál a túloldalra. Balra fordulj, helyből kapd el a magasban levő szikla peremét, és mássz fel. Sétálj ki a vízhez. Ott középről, nekifutásból ugorj a szemközti sziklahíd baloldalára, ott egyenes. A túloldalán kapaszkodj le, és csimpizz el a másik oldalára, majd onnan egy nekifutásos ugrással eljutsz a gát mögötti vízbe.

Gyorsan ússz a templomhoz, majd kimászva öld meg a mögötted lihegő cápát. Ugorj a vízbe, és ússz hátra, a templom mögé. Feszítsd ki a vízben az ajtót, és húzd meg, mindkét oldalon a kart. Ússz ki, és gyorsan mássz a partra, mert egy újabb cápa akadékoskodik. Nyírd ki a dögöt, majd ússz vissza a templom elejéhez, és mássz ki a vízből. Balra menj, a korlátig, és vedd elő a távcsövet. Nézd jól meg a sziklákat, látni fogsz egy rést. Nekifutásból ugorj az alatta levő sziklára, mássz fel a kúszórésbe, majd egy kis barlangba jutva lőszert, medipackot vehetsz fel, a 2.secret-ben. Irány vissza a templom bejáratához. Tedd a helyére a két Zuant, majd hátul a másik kettőt is, és kinyílik a rács a hátsó épületben.

 Bemenve, egy magas, rácsos oszlopot látsz, rajta forgó pengékkel. Nem olyan vészes, mint amilyennek látszik. Mássz fel rá, amikor elmegy a penge, mássz négyet, majd a következőnél ugyanígy. Fent, a magasban, ugorj hátra, és fent is vagy az emeleten. Menj ki a tetőre, és jobbra indulva juss el a másik épület tetejére, és húzd meg a láncot. Mássz fel a lenyílt csapóajtónál, és az emelvényről vedd le a Zhu Deng-et. Menj végig a folyosón, és egy vizes terembe érsz.

Öld meg a krokodilokat, majd ugorj, kapd el az oszlop peremét. Amíg nem mászol fel, addig nem zuhan le a felső oszlop, tehát próbálj így eljárni mindegyikkel. Ez csak akkor fontos, ha a terem végén, a kis beugróban fel akarod szedni a lőszereket, és a Shotgun-t a 3.secret-ben. Ha nem, akkor simán ússz át a vízen, és jobbra ki is sétálhatsz az emelkedőn.

Egy forró, vagy mérgező vizes terembe érsz. Vigyázz, nem mindegyik platform biztonságos. Nézd a mennyezeten, amelyik felett kék sárkányos kép van, csak azok a jók. Ugrálj végig a termen, majd az utolsó előtti platformról, a fal melletti, ferde részre kell ugranod, onnan tovább, és lecsúszol az utolsóra. Közben persze a tűzfújókra is vigyáznod kell. Onnan már a kertbe érsz, ahol a rács kinyílik előtted, és visszaérsz a kis medencés terembe.

Menj ki a pálya elejére, ott balra, majd nyisd ki az ajtót a talizmánoddal. Bemenve találkozol a néma, mozdulatlan ház urával, Kuan Yin-Lo-val, aki köszönt minket, és itt vége is van ennek a remek pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.