.....................................................................

Rustay

Készítő: Agnes Homepage

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki az agnes_rustay.zip-et, majd másold az audio könyvtárból, egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat. Indítsd ott el a start_me.exe-t, és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold őket az audio könyvtárba. Másold a data könyvtárból a data, a többi fájlt pedig a TRLE főkönyvtárába, és indulhat is a kaland.

Story:

"Órák óta ülök a Szentpétervártól Rustay-ig közlekedő vonaton. Az orosz vonatok sem olyanok már, mint egykor voltak. Hideg van és a kalauz sem mutatta még magát. Kíváncsi lennék, hogy mi késztetett erre az utazásra. "Titokzatos gyilkosságok az oroszországi Rustay-ben. Emberek tűntek el és a lakosság hallgat" - ahogyan a TV-ben mondták. Nem kellene, hogy zavarjon, valószínüleg az emberek éhes farkasok áldozatává váltak... de valahogy mégsem maradhattam otthon. Néhány hétre újra el akartam hagyni Angliát. Odakint havazni kezd. Ha még több hó esik, akkor a vonat nem jut át rajt. Felveszem a kabátomat; kint tényleg nagyon hideg van. És a vonat fékei már csikorognak. Egy pillanattal később már Rustay pályaudvarán állok. Régi és lerobbant, mégis kellemes. Nehezen tudom elképzelni a szörnyű gyilkosságokat, amiket állítólag itt követtek el. Az első házak olyanok, mint egy téli mesében. A tetőket hó borítja és minden kémény füstöt áraszt. Ki tudja, mit találok itt..."

*MEGJEGYZÉS: Nem kell megölnöd minden ellenfelet (mint pl. a harmadik pálya kutyáit) és némelyek elől el is futhatsz. Mégis azt javaslom, hogy ölj meg minden vagy lehetőleg minél több ellent, így a leírást is e szellemben készítettem, függetlenül a speciális helyzetektől. Neked kell eldöntened, hogy megölsz valakit, életben hagyod, vagy elszaladsz. Bővebb információért fordulj a readme-hez. Ott megtalálod a titkok számát is, ami hetet tesz ki, mindegyiket megtalálod lentebb.*

Review:

Remek kaland volt ez a 4 pályás szint. Az első pályán egy alagútban száguldó vonaton kalandozunk, a másodikon egy orosz bázist látogatunk meg, majd egy városrész következik élőhalottakkal a végén pedig egy temetőbe látogatunk el. Kicsit sajnálom, hogy szakított Agnes a hagyományaival, itt már nemcsak humanoidok, állatok az ellenfelek, hanem zombik, csontvázak is. Legalábbis, a harmadik pályától. Viszont remek feladatokat kell megoldanunk, megtalálni a falakon, fák mö9götti kis réseket. A zombikat nem is bántottam, kispisztollyal nem lehetett a revolvert, és az AK47-est pedig tartalékoltam, de végül is nem kell, elég vagy 10 revolver töltény az utolsó pályához, szétlőni a csontvázak fejét. :) Egy kis hiba azért becsúszott. Nagyon fontos az utolsó pályán, hogy ments akkor, amikor a mozgó pengéken átugorsz, mielőtt a legördülő kővel találkozol, mert nem mindegy, hogy a kő, mikor állítja meg a pengéket. Esetleg nem tudod meghúzni a kart. Ilyenkor visszatöltve a mentést, az idővel tudod változtatni a pengék megállását. Remek kaland volt, remek textúrákkal, kicsit sötét, de változatos helyszínekkel, nagyon jó, hozzáadott hangokkal. Az azért meg kell hogy mondjam, nekem az első, a vonatos pálya tetszett a legjobban, a különlegessége miatt, a szépen kivitelezett, üveges fülkék, és nem utolsó sorban a piázó utas miatt. LOL 7 secretet találtam. Jöhet a folytatás Agnes. :)

Leírás:

1. Train

Mentések-Savegames:

Fordulj meg, lődd szét a ládákat, vedd fel a fáklyákat. Húzd el a ládát, és alatta medipackot találsz. Nyisd ki az ajtót, helyből ugorva kapd el a felső rácsot, majd menj a vonat végébe. Ott lekapaszkodva a rácsra, felveheted a Crowbar-t. Menj vissza, a következő vagonra ugorj át, és még a távolból lődd le a fegyverest. Menj a vagon baloldalára, kapaszkodj le, és a létrán bemászva a vagonba, forgasd meg a kereket, ezzel leengedve a mérgező vizet, az egyik tartályból, ami majd később következik. Mássz vissza a vagon tetejére, ugorj át a ládákhoz, majd ugorj be a következő vagonba. Lődd le a fegyverest, és kutasd át a fülkéket, sőt, a wc-t is, mert lőszert, medipackot találsz.

Nyisd ki a folyosó végén balra az ajtót, és kilépve a rácsra, kapaszkodj fel a vagon tetejére. Menj vissza a vagonon, vedd fel az AK47-est, az első szellőzőnél, majd menj előre, és a következő szerelvény hátsó oldalán lekapaszkodva bemehetsz a vagonba. Lőszereket találsz itt is. A végén nyisd ki az ajtót, és egy helyből ugrással a következő tartálykocsira érsz. Az üres medencéből vedd fel a Metal Key-t.

A következő vagonra, a jobb oldalon ugorj át, jajd háttal lecsúszva kapd el a peremet, csimpizz, jobbra, és mássz be a vagonba. Feszítsd ki a faajtót, majd húzd ki középre a ládát, és húzd egészen a vagon bejáratához, ott átugorva a ferde részt, told félre a ládát. Keresd meg a kart a láda helyén, és told meg. Menj be a kinyílt rácson, és a következő nyisd ki a kulcsoddal. Szétlőheted a ládákat, de nincs bennük semmi. Inkább a rács előtt kapaszkodj fel a lyukon a vagon tetejére, lődd le a farkasokat, ugorj át a ketrecükbe, majd tovább a ládákhoz, onnan pedig a következő vagonba. Végigmenve a szerelvényen, az ajtó felé haladva, vége is a pályának.

2. Rustay:

Secret 1:

Mentések-Savegames:

Lődd le a fegyverest, jobbra kapaszkodj fel az oszlopra a fáklyákért, majd balra menve a síneken, az emelkedőnél jobbra, nekifutásból ugorj be a járatba. Menj végig a folyosón, a kis karzaton rántsd le a fali kart, és lődd le fel-felugorva a megjelenő fegyverest, és a kutyát. Ne felejtsd el megjegyezni, hol múlt ki a katona, mert lőszert hagy rád. Nekifutásból ugorj jobbra, a kis párkányra, ott kapaszkodj fel a madarakhoz, az oszlopra, onnan a kőhídra. Ugorj át nekifutásból a jeges párkányra, onnan a háztető peremét elkapva csimpizz át a másik kis hídra, majd leesve az erkélyre, megtalálod az AK47-est, és medipackot, az 1.secret-ben.

Ugord át a korlátot, a sarokban levő jégkupacra esve. Vedd fel a lőszert, amit a katona elhagyott, és a jégkupacról kapaszkodj fel a tetőre. Végigmenve a párkányon, a kerítés mögött lemászva megtalálod a Blue Key-t. Menj vissza fel a poárkányra, és továbbmenve ugorj a kék tetőre, lecsúszva a túloldali udvarba. Ha a ház mögé mész, egy farkast is lelőhetsz, de a lényeg, lépj rá a jégre, és nézd meg a vízben, ami majd meg kell szerezned. Azért fontos rálépni a jégre, mert ez nyitja ki a következő ajtót. Menj tehát vissza amerről jöttél,  felkapaszkodva a párkányra a kerítésnél, menj körbe az épület körül, és balra most már nyitva lesz a bár ajtaja.

Menj be, vedd fel a pult mögött a Metal Key-t, lődd szét a ládákat is, mert lőszert, és fáklyákat rejtenek, és menj le a lépcsőn. Nyisd ki az ajtót, majd a folyosó végén lődd szét a ládát, menj balra, mássz be a rács mögé a fáklyáért, majd visszamenve a folyosón balra, a láda mögött egy kart találsz. Időkapcsoló ez, a folyosó végén nyitja ki az ajtót, de rohannod kell, hogy bejuss mögé.

Ugord át a pengéket, és lent, a folyosón jobbra menj. Balra, az egyik falon egy kúszórés van. Mássz be, a túloldalán a kis teremben lődd szét a kis ládát a másikon, állj fel rá, és mássz fel a létrán. A folyosó végén, még fentről, lődd le a fegyverest, lemászva, kinyílik a rács, és újabb két fegyveressel kell megküzdened. Lődd szét a szellőző rácsot, mássz be, majd a túloldali kis szobában újabb rácsot kell szétlőnöd. Közben persze patkányok is zavarnak, ezeket le sem írom. Mássz be abba a szellőzőbe is, és kiérsz egy épület párkányára.

Kapaszkodj le a falon, csimpizz jobbra a résben, mássz le a létrán, és bemászva a fali beugróba, húzd meg a kart. Ez egy kötelet ad a falon. Mássz tehát vissza, és a kötélen juss át a túloldalra. Lépj fel az első lépcsőre, és onnan a szemközti falon levő létrát kell elkapnod.  Onnan kicsit lemászva, hátraugorva egy folyosóra jutsz, de még ne menj be. Ugorj szembe, a jobb sarokba, és szétlőve a ládát a Revolver-t találod. Mássz fel az első oszlopra, és ugorj vissza a járatba.

Lent, a kis szobában, a szétlőtt ládából a LaserSight-ot veheted fel. Húzd meg a láncot, majd kapaszkodj fel a kúszórésbe. A túloldalon egy vizes medencébe érsz. A partról lődd szét, lézer irányzékkal a ládát, és mögötte húzd meg a kart. Mássz fel a kiemelkedett tömbön keresztül a létrán, mássz be a résbe, és a folyosó végén, az újabb létrán felmászva, lecsúszol a szabadba. Menj a jéghez, most felolvadt, és a vízben felveheted a Wall Piece-t.

 Menj körbe újra, az épületek körül, tovább az előbbi kinyílt ajtón, és hátul a sarokban nyisd ki a Blue Key-el az ajtót. Öld meg a patkányokat, és tedd a foglalatba a szerzeményedet. Menj be a kinyílt rácson, lefelé a folyosón, és vagy beleesel a lyukba, vagy átugrod, de mindenképpen a következő pályára érsz.

3. Rustay 2:

 

Secret 2-3-4:

Mentések-Savegames:

 Vedd fel a vízből a lőszert, és az AK47-est, mássz ki a partra, ott is találsz lőszert. Ugorj át a tömbre, rántsd le a csapóajtót, és kapaszkodj fel a létrán. A folyosón menj először balra a lőszerért, majd jobbra a folyosó végén rántsd le a csapóajtót, és kapaszkodj fel a városrészbe. AZ AK47-essel vigyázz, sorozatlövő, hamar elfogy a lőszer, így ne tarts lenyomva a ctrl-t, csak nyomogasd. Szerintem a zombikat hagyd életben, csak a megjelenő kutyával, és a pókkal végezz. Hátul egy fa tövében lőszert találsz, és a hullát elhúzva is. Fáklyákat is találsz a növények között, jegyezd is meg ezt a helyet, mert innen tudsz majd a háztetőre felkapaszkodni. Most menj vissza, ugorj fel jobbra a fához, és keresd meg mögötte a rést. Mássz be, mássz fel a létrán, és a túloldalon egy folyosóra érsz. Jobbra menj, a baloldali ajtók mögött nincs semmi. Nyisd ki az ajtót, húzd el a hullát, és vedd fel a Blue Key-t. Menj vissza, és a ház mögött használd a kulcsot, kinyitva felette a rácsot. Irány vissza, ahol a fáklyákat találtad, ugorj a háztetőre elkapva a peremét, és mássz fel.

Ugorj át a kis háztetőre, lecsúszva kapd el a peremet, és jobbra csimpizve mássz fel a kinyílt rácsnál. Nyisd ki az ajtót, és egy szobába érsz. Menj balra, nyisd ki az újabb ajtót, majd a folyosó végén a másikat is. Húzd el a baloldali papírdobozt, és felveheted mögötte a Metal Key-t. Menj vissza az előző terembe, és szemben, a bal sarokban mássz le az alsó szobába. Lődd szét a dobozt, és a rácsot is, és bekúszva a résbe lőszert, medipackot találsz a 2.secret-ben. Kutasd ki a következő szobát is, mert lőszert rejt, majd menj ki a szabadba.

Menj egészen hátra az épületek körül, ahol a lőszert találtad, és a fánál kapaszkodj fel a falra. Vedd fel a lőszert, lődd szét a kapcsolódobozt, és húzd meg a kapcsolót. Lent, alattad kinyílt az ajtó. Menj be, lődd szét a dobozokat, és mássz le az alsó folyosóra. Az első sarkon kúszásban kell hogy átmenj. Nem lesz könnyű dolgod, ha épp bőrrel akarod megúszni, mert a zombin kívül, bogarak is zaklatnak. Menj először balra, a hullát elhúzva lőszert is vehetsz fel. Jobbra menj a folyosókon, és a kulcsoddal nyisd ki a kúszórésben a rácsot. Kússz át, balra vedd fel a lőszert, és újra jobbra tartva, az égő hordók előtt, de a sarokból, kapaszkodj fel a felső kúszórésbe. Lődd szét a rácsot, nyisd ki az ajtót, és egy szobába érsz. Ha denevérekkel akarsz találkozni, nyisd ki a másik ajtót, de nincs ott semmi más, így inkább az ablakot kilőve, menj ki a kis kertbe.

Újabb zombival, és egy kutyával találkozol. Figyeld meg, a kis épület előtt, egy helyen magasabb a padlólap. Ott felugorva, kapd el a háztető peremét, csimpizz jobbra, de ne teljesen, mert egy fordulásos, (+END) hátra ugrással az erkélyt kell elkapnod, és a fal mellet ezt nem tudod megoldani, a másik erkély miatt. Ha sikerült, menj ki a korláthoz, és lézertávcsővel lődd szét a szemközti háztetőn a dobozt. A kiemelkedett tömbről kapaszkodj fel a háztetőre, és a sarokban egy medipackot kapsz, a 3.secret-ben. Csimpizz körbe háztetőn, juss el oda, ahol a papírdoboz állt, majd tovább a túloldalra.

Lődd szét a ládákat, mert az egyik medipackot rejt, majd kússz be a résbe. Lődd szét a rácsot ott is, és egy folyosóra érsz. A rács előtt lőszert vehetsz fel. Gyújts fáklyát, és észre fogod venni a falban, a mozgatható tömböt. Told be teljesen, majd jobbra a következőt is, de teljesen, ha a titkot is meg akarod szerezni. Újabb tömbtologatás jobbra, míg végre, egy égőhordós szobában, medipackot, és lőszereket kapsz a 4.secret-ben. Menj vissza a folyosóra, és menj a másik irányba.

Lődd szét a rácsokat, majd mássz le a résben a létrán. Menj ki az alagútba, ne foglalkozz a zombikkal, csak rohanj egyenesen, és a fal felé közeledve vége is a pályának.

  4. Cemetery:

 

Secret 5-6-7:

Mentések-Savegames:

Indulj el a folyosón, majd jobbra menve, a baloldali falon, húzd meg a kart. A hátad mögött a falon, a kúszórésben fáklyákat vehetsz fel. Ugorj a vízzel feltelt járatba, és ússz át a csatornákon is. Egy helyen, jobbra a kis résbe beúszva, levegőt vehetsz. A következő sarkon ússz jobbra, a zárt rács előtt felfelé be a kis résbe, és máris kimászhatsz a vízből, egy barlangban.

Lődd le a denevéreket, menj jobbra, és figyeld a mennyezetet. Egy létrát fogsz találni egy magas, függőleges járat oldalán. Mássz fel, majd egy fordulásos hátraugrással, lecsúszva, kapd el a peremet, és csimpizz balra. A folyosó végén húzd meg a kart, és menj vissza a barlangba. A barlang túloldalán nyílt ki az ajtó, és végigmenve a folyosókon kiérsz a szabadba, a temető kapujához.

A lépcsőn felmenve, menj balra, és találni fogsz egy rést. Mássz át rajta, de készülj fel a harcra. Denevérek fognak megjelenni, és két csontváz. Ezeknek vagy a fejüket lövöd szét a revolver-lézercélzóval, vagy pedig a vízhez, a kis medencéhez csalva őket, és az AK47-essel a vízbe lövöd mindkettőt. Ha sikerült, menj vissza, egészen a résig, ahol bejöttél erre a területre. Látsz ott két égő hordót. Menj körbe, és meglátod, a felettük levő rést. Nekifutásból ugorj oda, mert bent lőszert találsz, az 5.secret-ben.

Indulj vissza a medencéhez. Útközben az égő hordó melletti fali résben medipackot, és a kapualjban fáklyákat találsz. A medence baloldalán álló fa, egy rést rejt. Kapaszkodj fel, mássz végig a járaton, és beérsz a templomba. Jobbra ugorj fel a falra, és a lejtő felett, a fal mellé állva, helyből ugrással kapd el a peremet, mássz fel, mert lőszert találsz ott, a 6.secret-ben.

Amikor visszahúzódnak a pengék, fuss áűt az első pengéken, menj balra a kis fali beugróba, és jobbra, kapaszkodj fel a falon levő, láthatatlan kis résbe. Csimpizz jobbra, át a tűz felett, majd leesve juss át a másik pengéken is, és ugorj fel a kék tömbre. Vedd fel a Blue key-t, és lődd szét a csonti fejét. Hátul, az oszlop mögött, rántsd le a fali kart, majd a vízbe ugorva kiúszol a temetőbe, a medencébe. Mássz a partra, menj visszafelé, és nyisd ki a rácsos kaput a kulcsoddal.

Menj be, és a jobb oldali rács túloldalán rántsd le a fali kart. Látod, kinyílt egy faajtó, és egy csonti rohan ellened. Vedd elő tehát a revolvert, készülj a harcra, és lődd szét a fejét, vagy az AK47-essel lődd, és nem fog felkelni többé. :) Menj a kinyílt ajtóhoz, menj be, végig a folyosón, és a mozgó pengéknél ments egyet. A padlólap közepéről, a fal mellől ugorj helyből, majd a következőnél is. A harmadiknál szaladj át a sarkon, és figyeld meg a következő pengénél, a baloldali falon a kart. Ide vissza kell majd jönnöd, ha megálltak a pengék. Ugord át most azt is, és az utolsót is. Itt most NAGYON FONTOS, hogy ments egyet, mert a pengék nem mindig jó helyen állnak meg, és nem tudod meghúzni majd a kart.

A falhoz állva gyorsfutással rohanj le a lépcsőn, és jobbra be, amíg a gördülő kő elmegy. Menj most vissza, vedd fel a kis medipackot, és nézz fel a második pengéhez. Ha jól áll, akkor ugord át a még mozgó utolsó pengét, húzd meg a kart, majd visszaugorva menj, vedd fel a medipackot, a kinyílt ajtónál, és egy barlangba értél. Ha nem jól áll a második penge, töltsd vissza a mentést, és próbálkozz. A legördülő kő állítja meg, amikor megáll. Az idővel tudsz játszani, hogy mikor gördül le. Pár próbálkozás után menni fog. :)

Lődd le a denevéreket, és menj először balra tartva, keresd meg az egyik beugróban a kart, és húzd meg. Most a másik irányba menj, keresd meg a fali égőt, és vedd fel előtte a fáklyákat. Menj vissza a bejárathoz, ott ugorj fel a sziklára, a réshez, mássz be, vedd fel a Fáklyát, dobd ki, de nehogy a lecsúszós részre. Mássz ki, vedd fel, és gyújtsd meg az előbbi égőnél. Keresd meg jobbra tartva a zárt rácsot, gyújtsd meg a két égőt, és kinyílik. A fáklyát eldobhatod. Mássz fel a létrán, és a folyosón balra menve először, beértél a templomba.

Lődd le a denevéreket, és a túloldali oszlopon mássz fel a létrán. Egy pillanatra engedd el a kapaszkodást, és lógva csimpizz balra, és az oszlop másik oldalán kapaszkodj fel, a sarkon nem éget a tűz. Fordulj jobbra, a fal felé, egy helyből ugrással kapd el a kapcsoló felett a létrát, majd rántsd le a kart. Menj vissza az oszlopra, de most csimpizz egészen a másik oldalára. Ott felmászva, átugorva a másik oszlopra, medipackot vehetsz fel, a 7.secret-ben.

Most át kéne jutnod, a szemközti oszlopra, de innen nem megy. Ess le, menj ki a folyosóra, menj el a zárt ajtó mellett, és jobbra a következő keresztnél, a kis fali fülkében mássz fel a létrán, és a kúszórés után húzd meg a kart. Ez a templomban emel ki egy tömböt, amin keresztül feljutsz az oszlopra. A rács előtt vedd fel a lőszert, körülbelül ekkora ér oda egy csontváz. Lődd szét fentről, majd juss vissza az oszlopra,és ugorj át a másik oszlopra, onnan pedig a kereszthez, és feszítsd ki a falból a Wall Cross-t.

Menj le, a folyosón nyisd ki vele az ajtót, és lemenve a lépcsőn vége is a pályának. De azért látod? Agnes a végén, a bejátszásban beígérte a folytatást. :)

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.