.....................................................................

The Inca Trail

Készítő: Dennis Götz (dennis16)

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki a dennis_goetz_the_inca_trail.zip-et. Másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, majd indítsd ott el a start_me.exe-t, és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba.Ha kész, másold õket az audio könyvtárba. A data mappában található fájlokat másold be a data könyvtárba, A trle mappában található többi fájlt pedig másold be a trle könyvtárba (fõkönyvtár). Indítsd el a tomb4.exe-t, a kaland indításához..

Story:

Peru, 1996 - Lara éppen most találta meg a Scion egy darabját Qualopec sírjában, majd találkozott Larson-nal. Ő elmodja neki, hogy az ereklyének van további két darabja is. Lara meg akarja keresni ezeket, de el kell jutnia a helikopteréhez, amihez nem tud visszamenni, mivel a vezetőjét megölték a farkasok a barlangrendszer bejáratánál. Most egyedül kell megtalálnia a kivezető utat. Vilcabamba völgyében felfedezi egy inka ösvény egy darabját. (Fordította: Lacek)

Review:

Nagyon szép ez a pálya, valóban idézi a TR1 Vilcabamba pályáját. Ellenségek farkasok, medvék, és egy fegyveres. Nem nehéz pálya, könnyed kis kaland. Azonban van egy bosszantó bug benne. Amikor felveszed a pálya vége felé az Inca Symbol-t, és kifelé mész a teremből a játék kilép. Én is csak Michael mentésével tudtam befejezni a kalandot, amit a http://trle-community.net/ -ről töltöttem le. A mentést a magyar végigjátszásnál letöltheted, de a pálya ZIP-jébe is beletettem. Kár érte, sokat rontott az értékelésen.

Leírás:

Secret 1-2:

Mentések--Savegames:

Lecsúszás után egy kis térre érsz. Öld meg a madarakat. Menj jobbra, és két mintás padlólapot találsz a zárt ajtó előtt. A fal melletti, a jobb oldali kinyitja, az ajtó előtti pedig bezárja, ezt tehát ugord át, ha kinyitottad a másikkal. Az új területen menj először balra, öld meg a farkasokat, és vedd fel a fali beugróban a lőszert, medipackot. Most a másik irányba menj, ugord át a sziklákat, a vízben ugorj az oszlopra, majd onnan jobbra a lecsúszós részre, végül a fali beugróba, ahol egy kart húzhatsz meg. Irány vissza az előbbi hely, és jobbra egy újabb vizes terembe érsz. Ugorj a vízbe, mássz ki balra, és húzd meg azt a kart is, így a másik irányban kinyílik az ajtó, és kimászva ott is a vízből, egy hatalmas, több emeletes terembe érsz. Ez lesz a főterem.

Balra, csússz le a lejtőn, ugorj a következőre, majd a harmadikról ugrás, és kapd el a platform peremét. Ugorj át a következőre, majd a potyogó padlókat kihagyva a másikra, onnan pedig a karhoz. Húzd meg, és irány visszafelé, nekifutásból kapd el az emeleti párkányt, így eljutsz a kinyílt kétszárnyú ajtóhoz, ahol bemenve egy újabb kart húzol meg. Menj ki, és ugorj balra, a kinyílt ajtóhoz, és a kart meghúzva, a terem feltöltődik vízzel. Ugorj a vízbe, és lent, szemben, egy járatban medipackot, és a Shotgun-t találod az 1.secret-ben.

Ússz ki a járatból, és pont feletted kimászhatsz egy folyosóra. Ugord át a gödröt, rohanj, de rohanj fel az emelkedőn, be balra, a kis oldalfolyosóra, hogy elkerüld a kilapulást. Menj is arra tovább, és egy újabb terembe érsz. Jobbra potyogó padlólapokat találsz, de inkább ereszkedj le a földszintre, öld meg a medvét, és menj be a folyosóra. Így felérsz ugyanoda, ahova a potyogó padlókon átfutva értél volna, a kinyíló ajtó mögötti oszlopra. Ugorj át a másik oszlopra, és kapaszkodj fel az újabb folyosóra. Először egyenesen menj. Kiérsz a főterem emeletén, ott balra, átugorva, lőszert vehetsz fel. Nekifutásból kapd el a kiugró peremét visszafelé, így visszajutsz a folyosóra. Most menj jobbra, fel a lépcsőkön, és egy terembe érsz, ahol szemben a falon fogaskerekeket találsz. De sajnos hiányzik egy, azt meg kell még keresni. Nekifutásból ugord át a potyogó padlókat, és kiérsz a szabadba.

Vigyázz, balra fent, egy fegyveres fog lőni rád. Szaladj be balra, vedd fel a lőszert, majd rohanj onnan egyenesen a völgybe lefelé. Vedd fel az újabb lőszert, és ess be a lyukon keresztül a vízbe. Ússz át, és mássz ki az újabb barlangban. Lődd le a farkast, majd a következő barlangban a másikat is. Jobbra medipackot, és lőszert találsz, majd kapaszkodj le a barlang végében a lyukba, a folyosóra. Csúszás után ugorj át a túloldalra, és told be a tömböt. Lépj rá a mintás padlólapra, és kapaszkodj fel a lenyílt csapóajtón. Igyekezz, mert visszazáródik. Fent húzd meg a jobb oldali kart, kétszer, akkor lenyílik a csapóajtó, majd a baloldalit, így a kő leesik. Húzd meg még egyszer a jobb oldalit, és menj fel az emelkedőn. Jól figyeld meg a fehér sziklákat, egyébként hősnőnk is arra néz, ahol a Gear Wheel van. Vedd fel, menj tovább, és lecsúszol ismét a fegyvereshez a völgybe. Rohanj el alatta, és tedd a fogaskereket a helyére, ezzel kinyitva a nagykaput.

Menj fel a lépcsőn, majd balra, ugorj a lecsúszós részre, majd a másikra, és kapd el a platformot. Mássz fel, ugorj át jobbra a másikra, és a karral kinyitod alattad a nagykaput. Menj be, csússz le a lejtőn, öld meg a két farkast, és egy újabb területre, egy térre érkeztél.

Itt sok feladatot kell megoldanod, és többfelé is kezdhetsz. Én így oldottam meg: Menj jobbra, fel a fehér sziklákon, majd balra egy kis lyukban egy kart húzhatsz meg, ami lent, a téren nyit ki egy ajtót. Menj be, és egy medipackot vehetsz fel a 2.secret-ben. Ugorj most a kis medencébe, keresd meg, és húzd meg a vízben a kart. Kint, a secret mellett nyílt ki most egy újabb ajtó. Menj be, fel az emeletre, told be a tömböt, vedd fel a medipackot, és húzd meg a kart a falon. Öld meg a medvét, menj be a kuckójába, és felveheted a Sceleton Key-t. Menj ki a térre, jobbra, egy nagy kerek kő előtt jobbra húzd el a tömböt, és mögötte húzd meg a kart. Ugorj jobbra, perdülj meg, fuss fel a lépcsőn, majd balra be, az időre záródó ajtón. Menj balra a sötét folyosón, háttal csússz le a lejtőn, kapd el a peremét, majd felmászás, hátraugrás, és a túloldalra érkezel. Állj a folyosó végén háttal a lejtőnek, ugorj háttal rá, majd előre, és elkapva a peremet, felkapaszkodhatsz az emeletre. Csússz le a lejtőn, vigyázz a mérgezett tüskékre, és húzd meg mind a két kart. Menj vissza, fel a lejtőn, ki a térre.

Szemben menj be a kinyílt ajtón. Jobbra a lépcső felett használhatod a kulcsodat, és kinyílik a másik ajtó is. Egy terembe érsz. Menj balra, majd az oszlopnál jobbra, a sziklákhoz. Figyeld meg a lejtős folyosót, a ferde sziklákat, mert időre fog menni a feladat. A szikláknál kapaszkodj le az alsó szintre. Told be a tömböt, hogy szabaddá váljon a folyosó, majd keresd meg a másik folyosón a kart, és ments egyet. :) Húzd meg a kart, perdülj meg, futás ki, majd be a másik folyosón, gyorsfutással rohanj fel az emelkedőn, majd balra, ugorj a lecsúszós szikla bal oldalára, onnan a másikra, a levegőben is balra kormányozva hősnőnket. Ugorj a szemközti párkányra, és fuss be a lassan bezáruló ajtó mögé.

Csússz le a lejtőn, az újabb barlangba, ahol egy gyorsfolyású folyó is van. Vigyázz, ebbe ne ugorj be, mert az ár elragad is jöhetsz vissza. A parton, a baloldali fehér szikla mellé állj egy lépésre tőle. Ugorj balra a lecsúszós részre, majd ugrás, és kapd el a szemközti sziklát. Menj balra, és egy nekifutásos ugrással eljutsz a fali kapcsolóig. Ugorj a vízbe, ahol vége a sodrásnak mássz ki a partra, és juss el ismét a rácsokig, mert ott nyílt ki az ajtó. Ugorj fel a kis terembe, kapaszkodj fel az emeletre egy medipackért, majd húzd ki, és told félre a tömböt az útból.

A folyosón bemenve, lépj az első potyogó padlóra, és leesve egy járatba, egy folyosóra érsz. De figyeld meg szemben a zárt ajtót, ide majd vissza kell térned. A folyosó végén mássz fel, az újabb térre. Szemben, egy kis medencét találsz, de ez később lesz fontos. Most menj balra, és egy újabb vizes terembe érsz. Ugorj a vízbe, és húzd meg a kart. Mássz ki a kis platformon, látod, két kő is lezuhan. A lecsúszós sziklán keresztül feljuthatsz az emeletre, majd balra, az oszlopot megkerülve, a sziklákra ugorva, és lemászva, megtalálod az Inca Symbol-t.

Itt sajnos egy bug van. Amikor elhagyod a vizes termet, még a folyosón, kilép a játék. Sajnos, a saját mentéseimbe be kellett tennem, egy külföldről szerzettet, amit INNEN is letölthetsz, ezzel folytathatod a kalandot.

Irány vissza a tér, az említett kis medencébe ugorva, az ár visszavisz az ismerős helyre. Ismét juss be a félretolt tömb mellett a járatba, a potyogó padlókon átugorva a kulcsoddal nyisd ki az ajtót. Lecsúszva a lejtőn, a pálya utolsó barlangjába érsz. Itt még egy farkast kell megölnöd, és végre bosszút állhatsz a lesipuskás Larson-on is, majd a vízbe ugorva, a járaton átúszva vége is a kalandnak.

OBig

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.