.....................................................................

The Ring

Készítő: Bibi Phoque

Letölthető (Download): Innen (Here)

Csomagold ki az bibi_phoque_the_ring.zip-et. Másold az audio könyvtárból az audio könyvtárba, a wads könyvtárból a graphics-wads-ba, és a többi fájlt a TRLE főkönyvtárába. Indítsd el a tom2pc.exe-t, hívd be az Add gombbal a hantise.TOM-ot, majd Build All. Ha kész, indulhat is a kaland.

Story:

Az öreg farm és a komor ház, amit kétségtelenül meg fogsz látogatni, Moeskeo kis szigetén található. Különös és hátborzongató dolgok történtek arra hagyták hátra nyomaikat... Jó utat! ;)

Review:

Ez a pálya A Kör (The Ring) című horrorfilm hatására készült, ami nagy vonalakban arról szól, hogy aki megnéz egy bizonyos videofilmet, az pár nap múlva meghal. Maga a film nem hagyott bennem túl mély nyomokat, de ez a kis szint annál inkább. Fantasztikus hangulata van, a nyomasztó helyszínek, a nagyon odaillő hangok hátborzongató élményt nyújtanak. Ellenségünk nincs, de nem is kell, így minden pillanatban azt várja a játékos, hogy miféle rémség szakad a nyakába a következő sarkon. Egyetlen titkot találhatunk a pályán, ennek külön útvonala van, és közben kénytelenek vagyunk beletekinteni magába a filmbe is, reméljük, minden következmény nélkül. :) Fegyverre, medire nincs szükségünk, nem is kapunk, flare-t annál többet, de ez kell is, mert helyenként nagyon sötétek a helyszínek, ahogy az egy horrorfilmhez illik. Elég rövid pálya, de igazi különlegesség, érdemes végigszaladni rajta.

Secret:

Mentések-Savegames:

Leírás:

Egy szakadék széléről indulunk, mindjárt kapunk is egy flare-t. Kezdjük a titokkal. Menjünk fel. Az istállóval szemben, az alacsony kerítéssel körülvett területen, balra fent találjuk a kulcsot, a bábu mellett. Ugorjunk egy nagyot előre, a kövek felé. Csúszás után egy sziklapárkányra érkezünk, itt menjünk be az üregbe. Itt használhatjuk a kulcsot.

Másszunk le a létrán, majd a lépcsők után a következőn is, aztán be a kapun. A kapu bezáródik mögöttünk, csak egy széket látunk, és egy kúszórést a jobb sarokban. Másszunk be, és az ajtón túl egy üvegfalú megfigyelő szobába érünk. A gomb megnyomásával elindul a film a kivetítőn, és kitörik az üvegfal. (Itt egy bug van: a gomb megnyomása után ne mentsünk, vagy ha mentettünk, akkor ne töltsük vissza, mert akkor már nem pereg a film, és az üvegfal is újra egyben lesz, de a gombot többet nem tudjuk használni.) A kinti helyiségben a szék odébb került, mint ahol eddig állt, a helyén egy láthatatlan lejárat van. Sétáljuk oda, majd ha Lara megtorpan, ereszkedjünk le, és induljunk a vadul forgó szék felé. Nem tudjuk elérni, előtte mindenképpen leesünk a vízbe. A falon kedves felirat, itt balra vagy jobbra a fal mögé kerülhetünk, és felvehetjük az egyetlen titkot, egy fésűt. Kinyílik az ajtó. A létra tetején ugorjunk hátra, és átlépve a falon, a nagy kapu mögé jutunk. Menjünk vissza a folyosón a szakadékhoz, és ugorjunk fel oda, ahonnan az egész pálya indult. (Az útközben felbukkanó, fejet formázó pengés csapda csak ijesztget, igazából akkor veszélyes, ha túl gyorsan szaladunk felé, akkor megsebezhet, különben eltűnik, mire odaérünk.)

Menjünk az istállóba, vegyük el a dobozról a flare-t. Fent, a padlás ablakában találjuk az ásó nyelét, a Wooden Handle-t. Az istálló mögött még egy flare rejtőzik.

A kis kert mellett a fussunk fel a lépcsőn a házhoz. Útközben a lépcső melletti kis beugróban egy újabb flare-t vehetünk fel, és a házzal szemben is találunk egyet. A kapu mellett a falon van egy kar, ezt rántsuk le. A házban nézzünk körül. Jobbra a konyhát találjuk, balra pedig az egyik szobában egy ember vérzik a tévé előtt, lábainál hever az ominózus videokazetta. A ház előterében menjünk fel a lépcsőn, majd forduljunk balra, és be a szobába. Toljuk el a rácsos ágyat, mögötte kússzunk be a résbe. Ereszkedjünk le, és vegyük fel az Old Doll-t. Másszunk vissza. A lépcsőházba érve halljuk, hogy a konyhaajtó bezáródik, de ennek nincs sok jelentősége. Az emeleten találunk még egy flare-t.

Menjünk a szobába, ahol a videokazetta áldozatát láttuk. Ő időközben eltűnt a kandallóban, vércsíkot húzva maga után. Toljuk be a tömböt, és kövessük. Egy pincébe érünk, az ajtó bezáródik mögöttünk. Helyenként az orrunkig sem látni, úgyhogy gyújtogassuk a flare-eket. A pince mélyén, a festőállványok mögött egy rácsos ajtó van, innen jobbra pedig egy fát ábrázoló képet látunk a falon. A kép mögé bemehetünk. Sötét folyosóra jutunk, a falon villódzó filmek. A folyosó végén jobbra egy kúszórést találunk, itt másszunk ki. Jobbra, a szoba végében lépjünk rá a padlólapra, ez nyitja a rácsos ajtót. A kúszórésen át, a fás kép mögül kilépve közelítsük meg az ajtót, különben bezáródik, mielőtt odaérnénk. Mögötte találjuk az ásó fejét, a Metal Blade-t. Keressük meg a pincében azt a kis beugrót, ahol egy flare-t látunk, és mellette ugorjunk a lyukba, majd sodortassuk ki magunkat a vízzel. Az istálló elé jutunk.

A ház felé vezető lépcsősor tetején forduljunk a szikla tetején álló fa felé. Ugorjunk fel jobbra a párkányra, és innen nekifutva pedig fel a köves területre. A keresztnél illesszük össze az ásó darabjait, és ássuk fel a földet. Másszunk be a nyíláson, majd ugorjunk a kútba.

Egy sötét medencébe esünk, a víz alatt három járat, ebből a két egymással szemközti nyitva van, a harmadik még zárva. Ússzunk ki az egyik folyosón, gyújtsunk fényt, és keressük meg a falon a lerántható kart. Ha tovább megyünk, akkor eljutunk egy állványhoz, ahol elhelyezhetnénk az Old Doll-t, de ez csapda, mert ha így teszünk, akkor elégünk. Ússzunk be a másik folyosóra is, ez ugyanolyan, mint az előző volt. Használjuk itt is a kart, így szabaddá válik a harmadik folyosó is. Jussunk ki belőle. Ez az az állvány, amire szükségünk van. Tegyük a helyére az Old Doll-t, csodáljuk meg a sziklán a fát, majd a feltáruló folyosón fussunk a kör felé, és ezzel vége is a pályának.

Judit


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.