.....................................................................

Tibetan Winter

Készítő: Kevin Luschert (Mr XY)

Letölthető (Download): INNEN (Here)

Csomagold ki a zip-et. Másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, majd indítsd ott el a start_me.exe-t, és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba.Ha kész, másold õket az audio könyvtárba. A data mappában található fájlokat másold be a data könyvtárba, A trle mappában található többi fájlt pedig másold be a trle könyvtárba (fõkönyvtár). Indítsd el a tomb4.exe-t, a kaland indításához.

Story:

Tibet havas hegyei közt, Lara egy elveszett mûtárgyat keres, amit a monkok õriztek évekkel ezelõtt...

Review:

Nagyon szép ez a pálya, akár karácsonyi is lehetne, ami a hófedte tájat illeti, sőt ez egyik udvaron még hóemberrel is találkozunk. Tibetben, egy elrejtett templomban kalandozunk, hogy megszerezzünk egy itt őrzött ereklyét. Gyönyörűen berendezett épületekben, havas udvarokon keresgéljük a tovább vezető utat. A környezethez illő, kellemes keleti zenét hallgathatunk végig a játék során.

Fontos megszereznünk a fáklyát, amit a mécsesek gyújtogatásán kívül a hó olvasztására is használhatunk. Ezen kívül szükségünk lesz még a feszítővasra és természetesen a revolverre is az irányzékkal. Újra találkozhatunk a YinYang szimbólummal is, ami a 2006-os év Back to Basics sorozatát juttathatja eszünkbe. Egy segítőnk is akad, aki első pillantásra ugyan nem túl bizalomgerjesztő, de csak ő tudja kinyitni az egyik ajtót.

Ellenségünk nincsen, a hangulat békés, nyugodt, leszámítva persze a robbantást, ami azonban elkerülhetetlen, ha tovább akarunk jutni. Egy időre futást is teljesítenünk kell, ennek során muszáj nagyot esnünk, és ezáltal kicsit sérülnünk.

Két titkot is szerezhetünk, ez két arany rózsa.

 

Secret 1-2:

Mentések--Savegames:

Leírás:

Ugorjunk be a törött ablakon, és forduljunk jobbra. Az első ablakban flare-t, a másikban pedig a kart találjuk, ami a kaput nyitja.

Menjünk fel a lépcsőn, és megint jobbra. A törött ablakon át másszunk ki az erkélyre, onnan ugrás a sziklákra, és szedjünk fel egy fáklyát. A nagy teremben, a lépcső alján vegyünk hozzá tüzet, menjünk vissza, és a fali mécseseket gyújtsuk meg vele. Mielőtt belépnénk az újabb terembe, ugorjunk ki ismét az erkélyre, és olvasszuk fel a sarokban lévő kis hókupacot, ez alatt rejtőzik az 1. Ice Crystal.

Most már bemehetünk a vizes terembe. Egyelőre csak keressük meg a YinYang szimbólumon a Golden Key-t, aztán vigyük a lépcső másik oldalára. A rács az egyik oszlopra szerelt karral nyitható. Engedjük ki segítőnket a folyosóról, a helyén használjuk a kart, ami az alsó szinten az alattunk lévő ajtót nyitja.

Itt rosszarcú kísérőnk segít kinyitni az újabb folyosót, ahol az udvarra vezető ajtót nyitó kart találjuk. Vegyük fel a 2. Ice Crystal-t.

Szaladjunk vissza a vizes terembe, és a bal oldali tömbökön helyezzük el a kristályokat. A szobrot toljuk a szimbólumra, útközben húzzuk meg a kart. A másik oldalon is ugyanígy járjunk el a szoborral, miután az oszlopon lévő kart lerántottuk.

A rács mögött a főterem kapujának nyitóját találjuk, irány az udvar. A bal oldalon másszunk fel először a közelebbi sziklára, onnan a létrára, és ugrás az erkélyre. A másikra szökkenjünk át, itt rögzített kameraállásból láthatjuk magunkat, de ez ne tévesszen meg. Vegyük fel a flare-t és az 1. Cogwheel-t.

Jussunk le, és a sarokban lévő sziklára másszunk fel. Nehéz ugrás következik, ügyeskedjünk úgy, hogy a csúszós szikláról pattanva a szemben lévőn landoljunk. Ugorjunk át az erkélyre, ahol egy időzített kar várakozik. Húzzuk meg, majd vessük le magunkat az erkélyről egy oldalugrással, gyors fordulás, és rohanjunk be a kapun.

Másszunk le a medence hídjára, ejtsük útba a kart, majd be a nyitott ajtón. A szoba végében találunk fáklyát. A falon lévő bonyolult matematikai feladványt fejtsük meg, és lobbantsuk lángra a megfelelő számú fáklyát. Ha elvétjük, akkor leesünk egy szintet, és visszamászva újra kezdhetjük.

Liftezzünk fel, a rács előtt felvehetjük a 2. Cogwheel-t. Vissza a medence aljára, és mielőtt továbbmennénk, a lift hűlt helyén keressük meg az 1. titkot.

A medencében ugráljunk fel a platformokon a kúszórésig. Szedjük fel a lasersight-ot, majd toljuk be a folyosó végén a falat. A következővel is tegyünk így, de ezt még balra is toljuk be, hogy a majd megszerezhessük a másik titkot is. A fehér fallal szemközti tömböt húzzuk ki, mögötte rejtőzik a revolver. Célozzuk be a fehér fal feletti aknában a kapcsolót, mire a tömb leereszkedik, és mögötte megleljük a 3. Cogwheel-t.

Helyezzük el a hiányzó fogaskerekeket a falon, a feltáruló folyosón lévő karral pedig töltsük meg vízzel a medencét.

Ússzunk be a Detonator Key-ért, azután a tömbtologatós résbe is, és a korábban szabaddá tett kis nyílásban megtaláljuk a 2. titkot.

Menjünk vissza az udvarra, nyissuk ki a detonátor kapcsolóját rejtő folyosót és robbantsunk egyet.

Az újabb téren először vadásszuk le a jobbra lévő erkélyről a vázát. Az alatta lévő nyitott szobában rántsuk le a kart, a fáklyával a tömb tetejéről kényelmesen felgyújthatjuk a plafont. Az erkélyen egy kulcsot lelünk, amivel az alsó szinten lévő másik szobácskát nyithatjuk ki. A csapóajtón keresztül jussunk fel, másszunk ki az erkélyre, és keressük meg a crowbar-t.

Bent ezzel feszítsük ki a faajtót, a Rusty Key-vel lehetünk gazdagabbak.

Az udvaron nyissuk ki a kaput, forduljunk jobbra. Itt három helyiséget is meg kell látogatnunk. Az első legyen az istálló, ahová a crowbar segítségével jutunk be. Az egyik lovacska melletti szénabálán újabb Golden Key-t lelünk, ez a szemközti ajtót nyitja. A ládából szedjük ki a Yin-t. Az istálló melletti termet a karral nyissuk ki. Keressünk még egy kapcsolót, majd kússzunk be a padló alá a fehér darabért, a Yang-ért.

Illesszük össze a szimbólumot, jussunk vissza arra az erkélyre, ahol korábban a crowbar-t találtuk. Tegyük a helyére a YinYang-ot, vegyük fel az Artifact-ot, amiért jöttünk, és most  már felszállhatunk a helikopterre.

Judit


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.