.....................................................................

BTB 2007 02. An Adventure in the Night

Készítő: Michele Flena (Mikki)

Letölthető: Innen ............BTB Complete 10 level +audio

Csomagold ki a zip-et. Másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, majd indítsd ott el a start_me.exe-t, és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba.Ha kész, másold oket az audio könyvtárba. A data mappában található fájlokat másold be a data könyvtárba, A trle mappában található többi fájlt pedig másold be a trle könyvtárba (fõkönyvtár). Indítsd el a tomb4.exe-t, a kaland indításához.

Story:

Bizonyos források szerint, Lord Singler, a Templomosok leszármazottja, erõdjében õrzi az Arany Kulcsot, amit õsei kovácsoltak. A legenda szerint aki beolvasztja ezt a kulcsot, megtanulhatja a formulát, hogyan lehet fémbõl aranyat csinálni. Van egy zsoldoscsapat a városban, akik kisérleteket végeznek, és minden áron meg akarják szerezni a kulcsot. Már el is lopták az erõd bejáratának egyik kulcsát, a másik az Átkozottak birtokában van, egy fanatikus csoport, akik a metró alagútjaiban tanyáznak. Lord Singler jó barátja Larának, segítségül hívja, hogy megtalálja az Arany Kulcsot mielõtt a két banda bármelyike szert tehetne az erõd bejáratának mindkét kulcsára.Lara útra kel, hogy felkutassa az Arany Kulcsot, számos csapdán és ellenségen keresztül.(Fordította:Akci)

Review:

Tetszett ez a pálya is, valóban Londonra emlékeztet. A csatornából felmászunk a városba, de ott bizony nem mindegy, melyik utat járjuk be előbb. Javaslom először a metrót, mert ott megszerezve a revolvert, a másik irányban könnyen átjutunk a tüzes folyosón, lelőve a katonát. Két secret van a pályán, mindegyik úton egy, egy. Ellenségek pár patkány, fegyveresek, és hobók. Mindkét irányban egy, egy kulcsot kell megszerezni, de ehhez a metrónál 4 másikat is. Remek feladatokat kell megoldani közben, és bizony a talpas állólámpákba is bele kell néha nézni. :) Nagyon jók a textúrák is, csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a remek kalandot.

Leírás:

2. An Adventure in the Night:

Secret 1: Secret 2:

Mentések--Savegames:

Egy csatornába csúsztál le. Öld le a patkányokat, és menj a jobb oldali folyosóra, nyomd meg a gombot, és mássz fel a városrészbe, az utcára. Gyorsan ugorj fel a tömbre, majd a magasabbra, és gyilkold le a vérebeket. Menj végig az utcán, és jobbra, egy vezérlőterem előtt, öld meg a fegyverest, vedd fel a medipackot. Ha akarod, be is mehetsz a terembe, végezni a másikkal is, de hagyhatod ezt későbbre is.

Kétfelé mehetsz most, de egyáltalán nem mindegy a sorrend, mindkét irányban egy, egy kulcsot szerezhetsz meg, ami a templom kapuját nyitja, és mindegyik irányban, egy, egy secretet is begyűjthetsz. Ha arra mész, amerre javaslom, a másik irányban, egy tüzes folyosón, sokkal könnyebben végig tudsz majd menni, mert nálad lesz már a revolver.

Az egyik út, legyen ez az első:

Menj le az aluljáróba, le a lépcsőkön. Négy kapcsolót találsz, a négy oszlopon. Mássz fel az elsőre, és nézd meg a tetejükön a mintát. Láthatod, hogy a harmadiknak másmilyen. Nos. Húzd meg az első, a második, és a negyedik kapcsolót, a harmadikat NE, és kinyílt a bejáratnál balra, egy ajtó. Menj be, öld meg a hobót, lődd szét balra a kapcsolódobozt, és húzd meg a kart, ezzel lent, a metró bejáratánál átváltod a két lehetséges utat, megnyílik a balra vezető út. Kint, az aluljáróban, jobbra, a falon is van egy kapcsolódoboz, lődd azt is szét, majd menj lefelé a mozgó lépcsőknél, de a baloldalon. A mozgó lépcsőkre felmászva, ugorj fel a baloldalon, fent látható réshez, elkapva a falon levő kapaszkodót, és bemászva a résbe, a túloldalon lőszert, és medipackot találsz, az 1.secret-ben. Menj le most már, és a baloldali járatban menve, észrevehetsz jobbra egy rést a falon. Kapaszkodj fel, majd a túloldalon le a létrán, és lemászva, hátraugorva leérsz az alsó szintre. Helyből ugorva kapd el az első potyogó padlót, majd felmászva, ugyanígy a következőt, a végén pedig futva ugorj át a túloldalra, és vedd fel a Revolver-t. Jobbra felmászva megtalálod a Laser Sight-ot, lőszert, és az 1.Yellow Valve-t. Visszafelé menet, lődd szét a két kapcsolódobozt a baloldali falon, így a megjelenő két kötélen át jutsz vissza, a létrához. Javaslom, kispisztollyal, felugrálva lődd szét őket, és minimum 6 lőszert hagyj meg mindenképp, a másik útra, mert különben nehezebb dolgod lesz arrafelé. :) Helyből ugorj fel a létrára, majd mássz fel még négyet, és egy fordulásos, (+END) hátraugrással elkapod a másik létra tetejét, és kimászhatsz az aluljáróba.

Menj balra, nyisd ki az ajtót, told be teljesen a mintás tömböt a falban, vedd fel a lőszert, majd húzd el arrafelé a tömböt. Húzd meg mögötte a kapcsolót, és leesel az alsó terembe. Ugye nem találsz ott semmit? :) Dehogynem. A baloldali lámpából kiveheted az 1.Blue Valve-t. Mássz vissza a felső terembe, menj ki a peronra, át a túloldalra.

Kezdjük ott a feladatokat, jobbra menve. A jobb oldali kis szobában, a sarokban szétlőve a ládákat, megtalálod a 2.Yellow Valve-t. A középső szobában semmi sincs, a baloldaliban pedig egy medipackot tudsz felvenni.

Menj át ismét a túloldalra, és a jobb oldali metrószerelvényre kapaszkodj fel. Csimpizz át a kerítésen, és tovább, amíg egy helyen fel tudsz mászni ezen az oldalon a tetejére, ehhez, mintha egy résbe másznál be, nyomd a guggolást is.. Egy sárgamintás padlólapokkal teli terembe értél. Figyeld meg, szemben a zárt ajtón, a mintát. Csak az olyan padlólapokra lépve juss át a túloldalra. Az mindegy, hogy kiemelkedik a padlólap vagy sem. Ha sikerült, a kinyílt ajtó mögött megtalálod a 2.Blue Valve-t.

Kapaszkodj vissza a szerelvény oldalára, és vissza a kerítésen át. A másik oldalon három hobót találnál, akik melegednek az égő hordóknál, de nincs ott semmi, hagyd békén őket. :) Menj vissza, egészen fel az aluljáróba, a kis terembe, ahol átváltottad a lenti járatot. Most ismét húzd meg a kart, és lemenve újra a mozgólépcsőn, most a jobb oldali járat válik szabaddá. Nyisd ki jobbra az ajtót, öld le a hobókat, és tedd a négy kulcsot a foglalatokba. Most márt beugorhatsz a vízbe, és felveheted a Red Key-t. Itt végeztél is, menj vissza, ki az aluljáróból, a térre.

A másik út:

A lépcsőkkel szemben, és egy toronyhoz érsz. Vigyázz, a szögesdrótra, és persze a lesből, fentről lövő fegyveresekre. Menj balra, és a szemetes konténerről feljutsz az első erkélyre. Ugorj át az oszlophoz, juss át a túloldalra, és kapaszkodj fel a szürke oszlopon, a drótkötélpályáig. Néha bizony át kell kapaszkodnod a másik oldalra, hogy védve legyél a lesből lövő fegyveresektől. Ha sikerült, lődd le a kis erkélyen a fegyverest, csússz át oda, és a gombbal nyisd ki az ajtót. Menj le a lépcsőn, és egy kétmedencés terembe érkezel.

Még messziről, lődd le mindkét fegyverest, menj balra, és kapaszkodj fel a résbe a falon. Fent, az emeleten, láthatod a megoldást, hogy lent, melyik platformokra kell rálépned, de csak azokra, hogy kinyíljon először a jobb oldali, majd a baloldali ajtó. De nézd meg a képeket, segítenek. :) A felső teremben is találsz egy rést a falon, ahol átjutva utánpótlást vehetsz fel, a 2.secret-ben.

Visszatérve földszintre, lépj rá, de csak azokra a platformokra, amit fent láttál, és kinyílik a jobb oldali ajtó. Menj be, de itt sem mindegy, melyik padlólapokra lépsz. Figyeld a két oldalon a lámpákat, és csak a zölddel jelöltekre lépj, akkor szemben kinyílik az ajtó, és egy kart megtolva, kint méregteleníted a vizet. Menj hát ki, és lépj a vízben a két, két sárga padlólapra, de csak azokra, és kinyílik a baloldali ajtó is. Menj le a lépcsőn, de a fordulóban vigyázz. Rohanj le a lépcsőkön, öld meg a két fegyverest, és menj be a kinyitott ajtón. Látod? Ez a két fegyveres miatt kellett a másik úton menni előbb, mert ha nem lövöd le a hosszú folyosón gyorsan, bekapcsolja a gombot a falon, és a folyosó tűzbe borul, és nagyon nehéz akkor átjutni. Jobbra húzd meg a kapcsolót, a jobb oldali ventilátor megáll, és átjuthatsz mellette a terembe. Öld meg a két fegyverest, majd kint az előszobában is a harmadikat. Menj ki a térre, fel a lépcsőkön, és nyisd ki a két kulcsoddal a templom kapuját.

Menj előre, szemben egy zárt ajtót találsz. Jól nézz körül. Számos kapcsolót láthatsz, de bizony nem mindegy melyiket, és milyen sorrendben húzod meg. Nézd előttük az égőket. Az egyik kék. Húzd meg azt a kapcsolót először, majd mindig, amelyik mellett kigyullad a tűz az égőben. De nem kell mindet meghúzni. Az ötödik után kinyílik az ajtó, és mögötte egy kart tolhatsz meg. Menj ki a templomba, középen balra, az oldalfolyosóra, mert ott nyílt le egy csapóajtó. Menj a folyosón végig, és egy tükrös terembe érsz.

Láthatod a tükörben, hova léphetsz, de nem nehéz, az égők mellé ugorva átjutsz a túloldalra, és az ajtó előtti arany kehelyből felveheted a The Gold Key-t. Kinyílt az ajtó, nincs is már más dolgod ezen a pályán, mint lemenni a lépcsőn.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.