.....................................................................

BTB 2007 03. Hell Hath No Fury

Készítő: Kevin Learwood (Staticon) Homepage

Letölthető: Innen ............BTB Complete 10 level +audio

Csomagold ki a zip-et. Másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, majd indítsd ott el a start_me.exe-t, és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba.Ha kész, másold oket az audio könyvtárba. A data mappában található fájlokat másold be a data könyvtárba, A trle mappában található többi fájlt pedig másold be a trle könyvtárba (fõkönyvtár). Indítsd el a tomb4.exe-t, a kaland indításához.

Story:

Tragédia! Lara kedvenc spajszerét ellopta egy Londoni utcai banda, köztudott hogy a város alatti elhagyatott alagút rendszerben van a búvóhelyük.
A complexum része volt a régi Mill Lake metróvonalnak. Az állomás régóta használaton kívül van, bezárták mikor az alagút beszakadt. Az egész területre ráfér a felújítás, és nagy részét kerítés zárja el a város többi részétõl.Ez nem tántorítja el Larát hogy bosszút álljon a bandán, és visszaszerezze szeretett spajszerét.Egy szemetes konténert használva átugrik a kerítésen, és a túloldalon landol. Az utca végén van a Mill Lake Állomás lezárt kapuja. Most már
csak be kell jutnia. Haraggal és bosszúvággyal telve, Lara elindul erre a kereszteshadjáratra, visszaszerezni tulajdonát. Sajnáld a bolondokat akik útjába állnak, mert jól tudjuk, a Pokolnak nincs annyi dühe, mint a nõnek akitõl ellopták a spajszerét. (Fordította: Akci)

Review:

Érdekes pálya ez is. Nagyon érdekesek a változó szobák, a változó oszlopok, platformok, és felemelkedő rácsok. Nagyon sok feladat van, sok, és változatos. Van benn bőven időre megoldandó feladat, van rúdonpörgés, és guruló hordók elől menekülés. Fontos megszerezni a revolver-t és a laser sight-ot, mert egy helyen csak ezzel tudjuk szétlőni a kapcsolódobozt. Ellenség pár hobó, és fegyveresek. 5 secret van a pályán, ezeket nem olyan nehéz megtalálni. Érdekes, hogy a Shotgun-t az egyik hobótól szerezzük meg. Sok kulcsot kell begyűjteni, és használni a kaland során. A pályához illőek, szépek a textúrák, ne hagyd ki ezt a kalandot se. :)

Leírás:

3. Hell Hath No Fury:

Secret 1-2-3-4-5:

Mentések--Savegames:

Menj az utcán jobbra, lődd szét a ládákat a sarokban, és nyomd meg a gombot. Menj az utca másik végébe, le a lenyílt csapóajtón. Menj fel a lépcsőn, és a kapcsolóval kinyithatod a következő ajtót. A metró bejáratához értél. Ugord át balra a jegyautomatákat, lődd szét a jobb oldali falon, a kapcsolódobozt. Irány vissza, az automatákon át, be a kinyílt ajtón. Vedd fel a fáklyákat, és rántsd le a falon a kart. Ismét juss át az automatákon, és a kinyílt ajtó után, a mozgólépcsőkhöz értél.

Lent, az elágazásnál menj először balra, majd a peronon, a síneken jobbra. Told be a falomlásnál a tömböt, de teljesen, így jobbra, medipackot vehetsz fel, az 1.secret-ben. A folyosón ugorj fel a létrára, és felmászva a felső terembe, told meg a kart. Irány vissza az elágazáshoz, és a másik irányba menve, a peronon menj balra, menj fel az omlásra, kússz át a résen, és be a kinyitott ajtón. Közben persze gyilkold le a két negatív beállítottságú hobót. :)

Irány fel a lépcsőn, öld meg a fegyverest, és nézz körül a teremben. Jobbra, égő tüzeket látsz, és mozgatható rácsokat. Balra, lődd szét a kapcsolódobozokat, és sorban húzd meg őket. Javaslom, azért ments, mindegyik előtt, mert időre megy a feladat. Ha meghúztál egy kapcsolót, perdülj meg, rohanj a kialudt tűzhöz, húzd mi a rácsos tömböt, és told rá a fekete padlólapra. Ugyanígy járj el mindháromnál, és kinyílik az ajtó a teremben. A következő kis szobában, felveheted a Yellow Dribber-t. Ugyanott, húzd meg a kapcsolót. Ez is időkapcsoló, rohanj vissza az előző terembe, és vedd fel mindhárom kulcsot, a Friss Key-t, a Donn Key-t, és a Hann Key-t. Az egyikkel, kinyithatod a kis szobában az ajtót.

Menj fel a lépcsőn, majd balra, a folyosó végén a másik kulcsoddal nyisd ki a következő ajtót. Ugorj a vízbe, ússz be alattad a járatba, és balra, a sarokban, egy kicsit ugyan nehezen felvehetően, de fáklyákat vehetsz fel, a 2.secret-ben. Ússz tovább, és húzd meg a vízi kart. Ússz vissza, mássz ki a bejáratnál, mássz fel a létrán, csimpizz át a plafonlétrán, vedd fel az újabb Friss Key-t, és told meg a kart. Ugorj a vízbe, mássz ki a platformon, és vedd fel a Blue Dribber-t. Menj vissza a bejáraton át a folyosóra, és bemenve a szemközti ajtón, tedd a foglalatba a kulcsodat. Menj ki a folyosóra, majd a kis teremben, be a balra kinyílt ajtón.

Egy szakadékhoz értél, ahol az oszlopok ritmikusan változnak. Figyeld meg a ritmust, és ugrálj át rajtuk, amikor lapos lesz a tetejük. A túloldalon jobbra, told meg a kart, majd balra felmenve a lépcsőn, lekapaszkodsz a folyosóra, ahol a kinyílt ajtó mögött a helyére teheted a Blue Dribber-t. Menj ki az előtérbe, és középen kapaszkodj fel az emeletre. Vedd fel a lőszert, a folyosón öld le a két hobót, az egyiknél lőszer, a másiknál pedig a Shotgun-t találod. Menj végig a villogó hídon, és egy toronyház tetejéhez érsz.

Ugorj át a tetejére, és a baloldalán kapaszkodj le. Mássz le a létrán, kapd el a beugrót, és mássz be. Mielőtt lemásznál a létrán, fordulj jobbra a rés felé, és helyből ugorva kapd el. Mássz át a résen, juss át a tűzfújókon, és máris megtaláltad a 3.secret-et, fáklyákat. Most már lemászhatsz a magas létrán. Egy kis tili-toli következik. Told be a második tömböt teljesen, majd az első mögé menve told ki, majd visszamenve az első folyosóra, told félre az első tömböt. Hózd ki ismét a másodikat, mert mögé menve találod a 4.secret-et, egy medipackot. Told vissza ezt a tömböt, majd húzd ki a harmadikat is a falból. Mögötte húzd meg a kapcsolót, és jobbra mássz le a létrán, a lenyílt csapóajtónál. Húzd el a tűzről a rácsot, és told rá a másik tüzes padlólapra. Kialszanak a tüzek, és felvehetd a Yellow Dribber-t. Lépj rá a sarokban, a barna padlólapra, és egy folyosón találod magadat. Érdekes megoldás ugye? :) Visszaérsz a villogó hídhoz. Ismét ugorj át a toronyházra, és most a jobb oldalán keresd meg a folyosót. Ugorj át, és tedd a helyére a kulcsodat, ezzel kinyitva az ajtót.

A folyosó végén, jobbra menve, egy teremben egy kapcsolót találsz. Ments egyet, mielőtt meghúznád. :) Ha meghúztad, rögtön perdülj meg, és rohanj ki a teremből, így megúszod a legördülő hordókat. Menj vissza az előző kis szobába, ott látod, a konténer elcsúszott, és felmászva rá, már felkapaszkodhatsz a falra. Kapaszkodj feljebb, és feljebb, fel a létrán is, ugorj hátra a folyosóra. Öld le a hobót, majd továbbmenve egy metró alagútba érkezel. Itt több feladat is lesz, mire át tudsz majd menni a szögesdróton.

Balra, nyisd ki az ajtót a kulcsoddal, és a folyosón át, egy terembe értél. Ments egyet, hogy meg ne égj, mire rájössz, mi a feladat. Lépj rá a tűz előtti padlólapra, és felemelkedik az, és a tűz fölé is egy másik. Arról, a széléről felugorva eléred a fenti folyosót, ami a ventillátorok mögé vezet. Ott lemászva, lődd le a fegyverest, vedd el tőle a LaserSight-ot, és nyomd meg a falon a kapcsolót. A fal mellett átjutsz a túloldalra, és visszaérsz az alagútba, ahol megnyomhatod most az egyik kapcsológombot, ami a másik oldalon nyitja ki az ajtót.

A folyosó végén ugorj nekifutásból a rúdra, és átjutsz a túloldalra. Egy vulkános terembe értél. Ugorj az első padlólapra, majd a potyogó padlókon keresztül kell hogy feljuss, az emeletre. Húzd meg a kapcsolót, és lecsúszol a vulkános terembe. Térj vissza az alagútba, és az utolsó kapcsolóval eltűnteted végre a szögesdrótot, és átmászhatsz az alagúton. A következő ajtót, miután kinyitottad, még mielőtt kimennél, ments egyet. Menj ki, tégy pár lépést, perdülj meg, és amikor az első hordó legurult, szaladj vissza az ajtóhoz. Menj fel utána a lépcsőn, öld meg a fegyverest, vedd fel a Revolver-t, és ugorj a vízbe. Lent, a fenéken, két járatot találsz. Egyet lefelé, és az mellett egy kicsit a falban. Először ússz le, keresd meg, és húzd meg a kart a vízben, majd a másik járatba beúszva, kimászhatsz végre a vízből.

Nyisd ki az ajtót, és egy terembe érsz, ahol számos kapcsolót találsz, és szemben egy kapcsolódobozt. Lődd szét, és máris jön a feladat. Egyszerű a dolog, ám a megvalósítása nem olyan könnyű. A kapcsolókat sorban meghúzva, a végén kinyílik az ajtó. Ám, a kapcsolóknál csak egy időre alszik ki a tűz. Még jó, hogy a felnyílóknál azért menthetsz egyet. Ha sikerült, menj át a kinyílt ajtón, vedd fel a lőszert, majd át a hídon, öld le a fegyverest, és az ajtó mellett jobbra, a fali lyukban felnézve, lődd szét a lézercélzót a revolverre téve, a kapcsolódobozt. Öld meg az újabb katonát is, és elérsz egy nagyterembe.

Öld meg a fegyvereseket, és a hobót, balra a sarokban lődd szét a hordót, és lemászva az alatta levő folyosóra, medipackot találsz az 5.secret-ben. Fent, a teremben, az egyik lámpából felvehetd a Crowbar-t, bár ez nem kell sehova sem. Húzd ki az átjáróból az egyik rácsot, majd a következő teremben húzd meg a kapcsolót, ami egy kis időre kinyitja az ajtót a másik oldalon, perdülj hát meg, vágtázz át rajta, és kiérve az utcára vége is a pályának.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.