.....................................................................

BTB 10. Following a London Sect

Készítő: Timothy Jeanmonod (TimJ)

Letölthető: Innen ............BTB Complete 10 level +audio

Install:

Csomagold ki a zip-et. Másold az audio könyvtárból egy ideiglenes könyvtárba a fájlokat, majd indítsd ott el a start_me.exe-t, és konvertáld át vele az mp3-akat wav-ba. Ha kész, másold őket az audio könyvtárba. A data mappában található fájlokat másold be a data könyvtárba, A trle mappában található többi fájlt pedig másold be a trle könyvtárba (fõkönyvtár). Indítsd el a tomb4.exe-t, a kaland indításához.

Story:

Lara Londonban van, ahol különös dolgok történnek. Egy régi metró megállót felújítás közben minden logikus ok nélkül víz árasztott el, és az új vágányok építése leállt mert a munkások catacombákra bukkantak, amelyek sehol sem szerepeltek a metróhálózat térképein. Továbbá egy szekta bevette magát egy templomba az állomás felett, és azóta próbálnak kaput nyitni egy másik világra, hogy elhozzák a Poklot a Földre. De vajon honnan jöttek?

Megjegyzés: Ennek a pályának lesz folytatása.

Review:

A legjobb a végére maradt, remekül van felépítve a pálya, életszerű az egész, és minden a helyén van. Rengeteg felfedezni való, a különböző területeken, hogy összegyűjtsünk négy fuse-t, mind egy önálló kis kaland volt. Sok az emlékezetes momentum, remek ugrássorozat a tüzes teremben, az időre futás/úszás, a kúszórésben támadó patkányok, és a kétségbeesett úszás az áramlattal szemben, csak hogy néhányat említsek. A harcokat keményebbnek éreztem, mint amilyenek valójában voltak, talán az ellenfelek jó elhelyezése miatt, Larám alig pár karcolással fejezte be a pályát, természetesen csak kispisztolyt használva. Kilenc ugyanezt a textúrakészletet használó pálya után, még mindig ámulatra tudott késztetni hogy milyen szép a pálya. Vitán felül a kedvencem a '07-es B2B pályák közül. Alig várom a folytatást, hogy meglássam, hogy a hobó - feltételezem a szekta vezér -  hová ment.

Leírás:

Secret 1: Secret 2: Secret 3:

Mentések--Savegames:

Menj ki a templomból, intézd el a két fegyverest, tárat és kismedit hagyományoznak rád, az autó mögött flare-t találsz. Menj jobbra az utca végéig, az autó mögött mássz fel a kukára, ugorj a rúdra és onnan a platformra, ahol egy madár támad. Ugorj a következő platformra és innen tovább, kapd el a repedés peremét és kapaszkodj körbe. Ments egyet mert egy trükkös ugrás következik hogy a sikátorban az emeletre juss. Menj át a tűzfújókon mikor szünetelnek, a kapcsoló előtt ments. Úgy időzítsd a kapcsolást hogy lenn a második rúdnál a tűzfújó épp szüneteljen, innen nem látod, próba cseresznye alapon megy. Ugrások csúszások és a két rúd után biztonságba érsz a bezáródó ajtó mögött. Ugorj a plafonlétrára és csimpizz ki a magasabb kockára. Nézz a szoba közepén levő csúsz fölé, ott egy fali kapcsoló, ugorj elé, bár ott ég a tűz de Lara csak sérül tőle, nem kap lángra, ugorj gyorsan a csúszra és a kapcsolóra amivel hozzáférhetővé teszed a gombot a fenti szobában, és így már a padló sem éget. Az ajtó melletti sarkáról nekifutásból ugorj egy tigrisbukfencet a szoba közepére, vedd fel a tárat, ugorj vissza a magasabb kockára.

Ennek a feladatnak a másik megoldása, hogy a második csúszról mikor elugrasz tarts a levegőben balra hogy a harmadik csúsz bal felére érkezz, és ennek a legvégéről ugorj a negyedik csúszra, aminek így a jobb felére érkezel. Innen tarts a levegőben balra és csak az utolsó pillanatban nyomj ctrl-t, hogy szögben érkezz az első rúdra, majd továbbra is balra tartva a második rúd kihagyásával közvetlenül érkezel a kapcsoló előtti csúszra. Ez bár egyszerűbb, némileg nehezebb kivitelezni, de így sérülés nélkül megoldható. Bárhogy is, miután sikeresen kapcsoltál, juss vissza a felső szintre és nyisd az ajtót.

Fuss előre a hordók elől, lődd le a patkányokat, a dobozrakásokat szétlőve egyiknél kismedit, a másiknál kapcsolót találsz, ezzel áramtalanítod a vizet a kúszórésben. Kússz is be, vigyázz a patkányokra, a végén a szobában egy hobóval és kutyájával kell megküzdened. Vedd magadhoz a Red Key-t amit elhagy, meg a flare-t is, és menj vissza ki a sikátorba ahol nyithatod az ajtót, útközben még egy patkány zaklat.

A szobában lődd szét a dobozt és a kapcsolóval nyisd a csapóajtót a sikátor végében, ahol leesve ugorj a fali kapcsolóra ez nyitja alattad a csapóajtót. Kitartóan ússz előre amíg elérsz az oszlop elé, itt nincs áramlat, húzd meg a kart és ússz be a kinyílt ajtón, a járat a metróhoz vezet.

A mozi után ússz jobbra, a tömb mögött vedd fel a falre-t, majd a megálló közepén a plafonra kimászva tiéd az 1.secret, egy kismedi. Derítsd fel a helyszínt, több járat is nyílik, kezdjük jobbra a másodikkal. Az elágazásnál ússz balra és menj át a hídon, a túloldalon a folyosó végén leúszva kismedit találsz, majd gyere vissza és nyiss be az ajtón. Mögötte a kapcsoló a tengelyesen tükrözve ugyanitt található ajtót nyitja, de egy közepesen kemény időre futást/úszást kell teljesíteni hogy bejuss rajta. A résen át lődd szét a kapcsolódobozt, majd ugorj fel a kúszórésbe és mássz le balra ahol egy újabb Red Key-t találsz.

Gyere ki és ússz jobbra, be a bal metróalagútba, húzd meg a vizikart, időre nyitja az ajtót a jobb oldaliban. Menj végig fel, egy hobót és kutyáját intézheted el közben, majd haladj tovább. A következő teremben denevérvadászatot végezhetsz, a jobb oldali egyik beugróban tárat találsz, elöl kismedit, van itt egy zárt ajtó is, ezt jegyezd meg. Középen a tömbről ugorj fel az emeletre, és ugorj át az előző terem felső szintjére. A sárga daru mellett ugorj jobbra a járható platformra, ha lenézel, egy adag flare-t találsz a tömbön, ugorj le érte, majd juss ide vissza, és egy ügyes kanyarodós ugrással kapd el a daru tetejének bal oldali alacsonyabb peremét, idefent találod a 2.secret-et, uzi tárat. Pottyanj le és folytasd az utat a fali nyílásba ugorva, a 10pontos tornamutatványsorozat végén megérkezel egy erkélyre, gyorsan ugorj fel balra a hordók elől, és innen lődd le a denevéreket. Az erkély peremébe kapaszkodva csimpizz jobbra, és a másik erkélyen megtalálod a Piega Key-t. A beugróból, ahová a hordók elől menekültél ugorj fel a felső szintre a lenti ajtó irányába, és keresd meg az egyik sarokban a repedést amit Lara megnéz, állj elé és nyomj ctrl-t, így tiéd az 1.Blue Fuse, ami a szellőzőrendszer irányítására szolgál.

Menj a mozgólépcsőhöz amit a mozi mutatott még korábban, vedd magadhoz a flare-t és menj fel, itt egy hobóval találkozol, a következő teremben pedig néhány katonával, végezz velük, és szedd össze a tárat kismedit amit elhagynak, majd a kulcsoddal nyisd az ajtót. Csússz le, ugorj a rúdra, de tartsd nyomva az előre nyilat is amíg a hordó legurul, így Lara rajta marad a rúdon, csak ezután ugorj tovább. Lődd le a hobót, vedd fel a nagymedit, a doboz alól az Uzi-t és tárakat, a láda tetjéről az 1.Yellow Fuse-t, mögötte pedig nyomd meg a gombot hogy biztosítsd a visszautat jelentő plafonlétra folytonosságát.

Ússz vissza a megállóhoz, szemben a bal oldali járatban menj tovább, kerüld el a gőzfújókat, gyújts egy flare-t hogy észrevedd a fali kapcsolót a folyosó végén, nyisd vele az ajtót, az asztalok mögött vedd fel a tárat, és nyomulj tovább, a járat végén nyisd az ajtót a kulccsal, és fel a létrán, intézd el a hobókat, meg a következő szobában a madarat is. Gyújts egy falre-t hogy kiszúrd a tolikockát a bal oldali falban, húzd ki és mögötte találsz egy nagymedit a 3.secret-ben. Ugorj fel a szoba közepén lévő struktúra tetejére, ahol a karral nyitod az ajtót az erkélyes teremben. Csússz oda vissza és menj be rajta, mássz fel a barlangban, lődd szét a hordót,   hogy egy robbanással szabaddá tedd a továbbvezető utat. Lődd szét dobozt és kapcsolj, intézd el a katonát és vedd fel a 2.Yellow Fuse-t, amit elejt.

Menj vissza a megállóba és ússz be az utolsó ajtón ahol még nem jártál, ahogy innen kimész balra az utolsó. Vedd fel a tárat a beugróban, és menj fel a folyosóra. Az első ajtón még nem érdemes bemenni, a másodikon nyiss be és tedd a Yellow Fuse-okat a helyükre, majd a gombbal állítsd le az egyik propellert, ahol korábban úszkáltál. Juss oda vissza és ússz be a nyíláson, kövesd a járatot, közben lődd le a denevért, megérkezel egy szobába amit az ablakon át már láthattál, lődd szét a dobozt, meg az elősiető patkányt, és vedd fel a 2.Blue Fuse-t. Juss vissza a lenti folyosóra ahol most menj be az első ajtón, és tedd ezeket is a helyükre és most már leállíthatod a másik propellert is. Az oldaljáraton át ússz be mögé, és tovább fel, ússz balra, amíg ki nem érsz az áramlatból, gyere ki a vízből, és fel a létrán.

Lődd le a hobót és a kutyát, előbbi elejt egy adag flare-t, vedd fel, majd nyiss be az ajtón és menj fel. Ugorj a fali kapcsolóra hogy kinyisd az ajtót a következő szobában. Menj tovább, itt a jobb oldali ajtó mögött nincs semmi, a szemben levőn menj be és tovább az elöbb kinyitott ajtón. Kövesd a folyosót és drótkötelezz át a templom felső szintjére. Menj végig a karzaton, a végén a hobónál találod az Old Key-t. A kezdőhely mögött nyitod vele a csapóajtót, van itt még egy csomag flare is. Csússz le, és láthatsz egy hobót eltűnni a teleportban, talán ő lehet a szektavezér? Nyomás utána!

Akci


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.