.....................................................................

Baptism of Fire 3 - The Serpent Temple

Készítő: Ray (the Centaur)

Letölthető: Innen

Install:

Csomagold ki a ray_baptism_of_fire3_the_serpent_temple.zip-et, másold be egy könyvtárba, és indíthatod is a kalandot, ehhez nem kell a TRLE sem.

Story:

Peruban, a dús, buja növényzet között egy templom fekszik. Évszázadok óta nem érintette emberi kéz, és nemrégiben Lara hallott róla, így felkereste. Egyre növekvõ könyvtárában, egy apja által rá hagyott könyvben olvasott róla. A könyv egy ereklyérõl ír, amit a perui kígyó istenek birtokoltak. Némi segítséggel kitalálják, hogy a fegyvert Puñal Serpentino-nak hívják, lefordítva a Kígyó tõre. Hasonló az Ora tõrhöz, hatalmas ereje van és képes az örök békét elhozni. De képes idõtlen idõkig is fájdalmat okozni. Emiatt van a dzsungel mélyén elrejtve.

Review:

Lenyûgözõ ez a pálya! Fantasztikus környezetben kalandozunk. Nagyon szépek a fénygömbök és sugarak a pályán, tényleg olyan érzése van tõlük az embernek, mintha egy mágiával átitatott helyen kalandozna, a festmények is csodálatosak a falakon. A játékmenet a pálya rövidsége ellenére nagyon kellemes, sok idõre futás van, de nem nehezek, (ami különösen jó szerintem!) bár néhány rejtvénnyel színesebb lett volna a játék. Az ránk támadó alanyok pár papagáj, akiket nem volt lelkem megölni, raptorok és bennszülöttek. A háttérzene gyönyörû és kikapcsoló. A titkok is jól vannak elhelyezve. Szerintem ez egy majdnem tökéletes pálya, mindenképp próbáljátok ki!

Leírás:

Secret 1-2-3:

Mentések--Savegames:

Ahogy elkezdődik a kaland, ugorj át a buckákon, a bokor alatt vedd fel sörétes puska lőszereket és a sörétes puskát, majd ugorj a lyukba. Jobbra fordulván töltényt és nagy medit találhatsz. Ússz le tovább, kerüld ki a hasadást a barlang tetején, és rögtön ússz jobbra, ahol egy kart húzhatsz meg. Még ne húzd meg, inkább ússz még tovább az építmény mellett, és felvehetsz némi töltényt, és egy kis medit. Most húzd meg a kart, ússz balra, egészen a másik oldalra, és ússz be az ajtón, ahol a tiéd lehet sörétes puska lőszer, egy nagy medi, és az első titok: A maya nap talizmán.

Ússz jobbra, és balra húzd meg a kart (a drágakövet még ne vedd fel), és a terem bal oldalán lenyílik egy ajtó. Amint ott vagy, ugord át a tüskés csapdát, a kék virágos lián mellett húzd meg a kart, majd mássz fel a növényen, és ugorj a farámpára, onnan a másikra, és húzd meg a kart. Ugorj le a ’földszintre’, mássz fel a növényen ismét, és ugorj át a faágra. Balra a másik faágon sötétes puska lőszer van. Ugorj vissza az előző faágra, ott kapd el a liánt, és igen, sajnos be kell lengeni a tüskés csapdás terembe. Akkor kezdj el lengni, amikor fent vannak a tüskék. Beérve húzd meg a kart, ez kikapcsolja a csapdát az ametisztnél. Ússz is oda, vedd fel. Hagyd el a termet ott ahol bejöttél, a pókhálón túl mássz fel a csapóajtóra. A feléd közelítő papagáj megtámad, végezz vele, ugorj a magasabban lévő csapóajtóra, és mássz fel a léceken. Perdülj meg, menj a kígyós foglalathoz, és tedd bele a követ.

A folyosó végén vedd fel a töltényt, majd ugorj a vízbe. Partot érve a terem jobb oldala felé irányulva találsz egy kart, ezt húzd meg. Ugorj a fa törzsére, kapd el a hidat, és fel. Siess be a bal oldali ajtón, de ne nagyon nézelődj, mert a plafonról jön az áldás. A terem másik végében van egy kar, ezt húzd meg, és a vízfolyásnál kinyílik egy ajtó. Menj ki ebből a teremből, a híd bal oldalán fogod látni ezt az ajtót. Állj az ajtó elé, perdülj meg és térj ki a golyó elől, majd állj az ajtó mellé, bukfencezz és térj ki a másik elől is. Állj az ajtónak háttal és ugorj jobbra a faágra, majd onnan a másikra és lőszert és egy nagy medit vehetsz föl. Most már bemehetsz az ajtón, nincs több csapda.

Menj végig, perdülj meg, és mássz föl a létrán. A faléces részről ugorj hátra, menj a következő vízesés felé. A csontváz alatt lőszer van. Menj is be a szemközti folyosóra, húzd meg a kart, a másik oldalon kinyílik az ajtó, menj be rajta. A háromszöges részeken juss át a másik folyosóra, ott is húzd meg a kart. Juss vissza az előző terembe, ugorj a vízbe, ússz le a legalsó szintre, húzd meg a lejárathoz legközelebbi kart. End-el megfordulva CSAK a szemben lévő kart húzd meg. (A bal oldali kinyír.) Bal oldalt így felveheted az aranykulcsot.

Juss vissza a vízeséshez. Kinyílt az ajtó a bejárati folyosóval szemben, menj be rajta és vedd fel a sörétes puskát. Húzd meg a kart, és menj a csonti melletti folyosóra, igyekezz, mert az ajtó bezárul. Az emelvényről vedd le a töltényeket, menj a csúszós rész felé, és ugorj balra. Vedd fel a töltényeket és az M16-ost. Csússz le végig, és visszajutsz a vízeséshez.

A fa gyökerén juss föl ismét a hídra. Menj fel a vízfolyáson, mássz fel a létrán ismét, de most balra menj. A kar időzített, úgyhogy siess. Ha elég gyors voltál, a második titok a tiéd: egy Ősi maya váza. Juss vissza a vízfolyáshoz, menj le teljesen rajta, és balra van egy kulcslyuk, itt használd a kulcsod.

Feletted kinyílt az ajtó, juss fel oda, a vízesésen szánkázz le. (a tüskéket kerüld ki) Evickélj ki a partra, végezz a bennszülöttel, a csontváz kezénél és fejénél vedd fel a lőszereket. Csússz le a dombon, a vízből vedd fel a sörétes lőszert. Menj az emelkedő felé, de vigyázz a leguruló golyókkal! Várd meg míg legurulnak, aztán indulj el. Ugord át a lyukat, a következő terembe beérve rögtön jobbra kússz be a nyíláson, húzd meg a kart. Menj ki, a szobor mellől juss fel a tömbre, onnan a következőre. A folyosón húzd meg a kart, a kígyó egy ideig nem fog tüzet okádni tovább. Menj a folyosó elejére és ugorj át a szemben lévő kőtömbre. Húzd meg itt is a kart. Ereszkedj le, juss fel a folyosóhoz, és ugorj át a nemrégiben kinyitott ajtóhoz.

Nyírd ki a kígyót, a faléceken juss be a folyosóba, (vigyázz a tűzköpővel!) leereszkedve a másik végénél a folyosónak kerüld ki a csapdákat, és egy hatalmas terembe értél. Bal kéz fele menve kis medit és lőszert vehetsz föl. Menj a farámpás részre, húzd le az egyik kart, juss fel ismét és a másikat is húzd le. Lenn a papagájt és a bennszülötteket lődd le, (egyik medit hagy rád) a fali karok eme terem nyugati és keleti oldalában nyíló folyosókon egy lejárót nyitottak meg. Én a nyugati oldallal kezdem.

Menj végig a folyosón, ugorj az első jégtömbre, perdülj meg, és pillants le. Látod a nyílást? Ússz bele, (kicsit erőlködni kell hozzá!) a másik oldalon ússz ki a jégtömbre és tied a pálya utolsó titka: A kígyó drágaköve.

Juss vissza az előző terembe, a legmagasabb jégtömbre ugorva húzd le a fali kart, a hátad mögött balra kinyílt egy ajtó. Menj be rajta, ess le a lyukon, és ússz ki bal oldalt a partra mielőtt még megfagysz. Jobb oldalt van egy farámpa, arra ugorj rá, menj végig a folyosón, a következő teremben húzd meg a kart. Ugorj a motorcsónakba, így át tudsz jutni a szakadékon. Lara a SHIFT + BAL VAGY JOBB kombinációval száll ki a csónakból, az ALT-al gyorsít, a CTRL-al fékez.

Amint átértél a szakadékon, szállj ki, és húzd le a fali kart a tüskés rész előtt, így át tudsz jutni azon. A kis labirintusban a vízben golyók esnek rád, ha nem vigyázol, igyekezz kitérni előlük. Partot érve menj végig a folyosón és vedd le az emelvényről a zafírt. Menj a közeli folyosó felé, ereszkedj le. Visszajutsz a jégtömbös rész elé. Most a keleti oldalon lévő folyosó következik.

A folyosó végén bejutsz egy lávás terembe. Bal oldalt húzd meg a kart, ez a bal oldalon tömböket emel ki a padlóból. Siess fel rajtuk, (időre megy) ugorj a hídra, onnan a sziklákon át a folyosóhoz, onnan a közeli karhoz. Még ne húzd meg. Perdülj meg, jobb kéz felé a fa deszkák segítségével juss el a létrához a terem másik végében, mássz fel rajta, az emelvényről vedd le az M16-ost és a lőszert. Csússz le a folyosón, a végén, a sziklákon átugorva juss át a következő folyosóra ahonnan egy újabb terembe érsz.

Bal oldalt húzd meg a kart. Menj a középső emelvényhez, és egy vegyél le róla egy fáklyát. És most, igen, fel kell jutnod a terem legtetejére. (szemben van egy kisebb tömb, innen kezdj ugrándozni) Fönt a sötét teremben szánkázz át a másik oldalra, gyújtsd meg a fáklyát, a folyosóra mögötted menj be, húzd meg a kart és juss vissza a terem legelejére, és juss le a legalsó szintre. A legkisebb tömb mellett egy emelvény van, gyújtsd ezt meg a fáklyáddal. Menj az ajtóhoz, ott is gyújtsd meg az emelvényt, és mögötted egy ajtó kinyílik. A fáklyát eldobhatod. De még mielőtt a következő terembe mennél, a medit vedd föl az újonnan kinyílt ajtó mellől. Most menj be, vedd föl a lőszereket és a smaragdot. Csússz le a vízesésen, mássz le a létrán. Bal kéz fele csimpaszkodj el, kerüld ki a tüzet, aztán a csapdákat, a következő teremben juss le a földszintre. Jobb kéz fele 2 foglalat van, tedd bele a köveidet. Szedj fel mindent a földről. A sárkányt én az ajtóból nyírtam ki. (a sáskák mentés-betöltésre eltűnnek)

Ha meghalt, menj be az ajtón, a kis folyosóra, mássz fel a létrán, az erkélyen húzd meg a kart és átjuthatsz a másik oldalra. Menj be a kis folyosón, vedd le az emelvényről a Puńal Serpentino-t, és másik folyosón kimenve vége a szintnek.

Storm


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.