.....................................................................

Castle Burgeck

Készítő: Complex Simplicity 2010 Homepage Zickenalarm (Mandy)

Letölthető: Innen Complex Simplicity - General Package

Install:

Csomagold ki, és másold be egy tetszõleges könyvtárba a complex_simplicity2010_general_package.zip-et. Csomagold ki, és másold ugyanebbe a könyvtárba a complex_simplicity2010_castle_burgeck.zip-et, esetleg felülírva a már benne levõket, és indulhat is a kaland.

Story:

Julius király utazik, és Konstanzia herceget otthon hagyta egyedül. A kastély szelleme, Hui Buh, aki egykor a bátor Balduin lovag volt, véletlenül feldarabolta magát és a kastély körül vadászik megzavarodottan. Annikának, a cselédlánynak elege lett, és többé nem képes elviselni a herceg iránti kötelességeit. Talán Lara segíthet neki elbánni vele. (Fordította: Borcsi)

Review:

Gyönyörû kaland volt ez a kastélyos pálya. Rengeteg felvehetõ tárgyat kell megkeresni a kastélyban, a falucskában, hogy a végén teázhassunk egyet a vendéglátóval. :) Három secret is van a pályán, bennük egy-egy könyvecskével. Fegyverünk csak a kispisztoly, de nem is kell más. Négy lovag, pár nyilas, egy kutya, pár pók az ellenség. Egyetlen nehezebb feladat van, a mély vízbõl való kijutás, az idõzített platformon át. Ez kicsit idegesítõ, de kárpótol bennünket a készítõ a gyönyörû textúrákkaél, ötletes feladatokkal. Csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a kis remekmûvet.

Végigjátszás:

Secret 1: Secret 2:

Secret 3:

Mentések--Savegames:

Jobbra a kút mellől vedd fel az Annika’s Book-ot.

Kedves Lara, az én nevem Annika, késõbb többet fogsz tõlem hallani.

Menj végig a völgyben, és egy zárt nagykapu elé érsz. Négy lovag elevenedik meg, és rohan neked. Végezz velük, legjobb hátrálva lőni őket, mert csak a mellükön sérülnek. Arra is figyelj, hol estek össze, mert kettőjüknél egy-egy kardot találsz, egy-egy Sword of the Thundering Daniel-t.

Tedd a pajzsokra ezeket, és kinyílik a nagykapu. Menj be, le a lépcsőn.

Lara, Hui Buh-ot keresem, a kastélyom szellemét. Már megint felszabdalta magát, és nem találja a hazavezetõ utat.
Ne ijedj meg, ha véletlenül találkoznál vele, csak viccel. De el tudnád vinni Konstanzia hercegnõnek az 5 órai teáját? Enélkül elveszteném a munkám.

Menj fel a szemközti lépcsőn. Menj jobbra a kis folyosón, ott is jobbra a kicsi erkélyre. Ugorj át a sarokban levő kis erkélyre, onnan pedig nekifutásból rántsd le a fali kart. Menj fel ismét a lépcsőn, ismét menj jobbra, de most végig a folyosón. A három páncél közül a jobb oldalit lődd szét, a középsőt pedig told a jelre, ahonnan hátrahúzódott a harmadik páncél. A helyén megtalálod a Key of the Cross-Eyed Caachman-t.

Irány vissza az előszobába. Menj le a lépcsőn, és menj fel balra a másikon. Menj balra, és használd a kulcsodat. Bent, a kis teremben a kis emelvényről emeld le a Key of the Knight Baldwin-t.

A mellette levő kis szobát kinyitva, egy doboz fáklyát találsz. Menj tovább a másik irányba, és a kis karzaton, egy emelvényen megtalálod a Key of the Knight Shining Armor-t.

Menj most ismét az előtérbe, fel a középső lépcsőkön, és most balra menj, és nyisd ki azt az ajtót. Bent a kis emelvényről leemelheted a Piece1 of Ocular of the Grawe Digger with Rattling Teeth-t.

Ne félj, a szellemek nem bántanak. A bejárat mellett húzd meg a rejtett fali kart, ez kinyitja a könyvtár ajtaját. Menj ki a szobából, menj egyenesen, szembe fel a kis lépcsőkön, és balra megtalálod a könyvtárat, ahol a bal oldali sarokban, leguggolva felveheted a Key of the Chalk White Abbat-ot.

A fali beugróban is húzd meg az álcázott fali kart, és a felső szinten lement a jobb oldali páncél, a zárt ajtó mellett.

Irány vissza az előtérbe, le a lépcsőn, és most jobbra menj, a lefelé vezető lépcsőkön. Nyisd ki a kaput, és egy kis falucskába értél. Menj balra, és nyisd ki a templom ajtaját. Menj az oltártól jobbra levő tömbre, onnan nekifutásból elkapod az ablak előtti rúdat. Pörgés, ugrás a következőre, majd a karzatra. Juss el a túloldalra, nekifutásos, de kapaszkodás nélküli ugrásokkal, és a fali beugróban húzd meg a kart. Menj le, és menj az oltár mögé. Kapaszkodj fel a résbe, majd Alét, és elkapod a feletted levő rést. Most egy lefelé cursorral Lara megfordul, és hátraugrik a lebegő platformra. Mássz fel a magasabbra, majd onnan ki, a kinyitott csapóajtón át a tetőre.

Lökd meg kétszer a földgömböt, és az lezuhan a mélybe, rá egy súlykapcsolóra, így tömbök emelkednek fel a központi épület mellett. Még ne menj le oda. Menj jobbra, és a hátsó kis téren, a kis emelvényről leemelheted a Piece2 of Ocular of the Grawe Digger with Rattling Teeth-t.

Még mindig ne menj le a tetőről. Keresd meg a mozgatott földgömb mellett a felránthat csapóajtót. Mássz le a létrán, és meg is találtad az 1. Haunting for eweyone-t, az 1.secret-ben.

Juss le hát a térre, mássz fel a felemelkedett tömbökön át a tetőre, egyensúlyozz át a kötélen, és meghúzva a fali kart, lement a baloldali páncél is az emeleten, és kinyílt a nagykapu. De még ne menj oda, az majd a pálya vége lesz. Ha mégis benéznél a szobába, eltűnik a fegyvered. De ha kijössz onnan, az Inventory-ból újra felveheted.

De mint írtam, ne menj még oda. Menj be ismét a kis templomba, és szemben, a folyosó végén tedd a talapzatra az összeillesztett Ocular of the Grawe Digger with Rattling Teeth-t, és kinyílik melletted az ajtó. Mássz fel a létrán,. Öld meg a kis pókot, és balra, a könyvespolc tetején megtalálod a kardot, ami crowbarként működik a Knife of Hugo the Caughing Hangman-t.

Irány ki a templomból, ki a kis falucskából, ki az előszobából is, amerről jöttél, ki a térre, ahol megküzdöttél a lovagokkal. Balra látsz egy kis kerítéssel elzárt területet. No annak az alacsonyabb részét feszítsd ki a kardoddal. Ide egyébként fentről a karzatról is be lehetett volna jutni, csak éppen kifelé nem. Kis szerkesztési hiba. De ennyi belefér. :) Bent megtalálod a zöld kristályt, a Crystal of the Eye Rolling Beast-ot.

Most menj vissza, a völgyön át a pálya legelejéig, és ott is feszítsd ki a kerítést, és egy újabb kis faluba értél. Fegyvert a kézbe. Öld le a nyílpuskás fickót, és a kutyáját is.

Menj mindjárt jobbra, a kis ládát akár szét is lőheted, bár nincs benne semmi. A következő kereszteződésnél menj be jobbra a kis zsákutcába, kússz be a végén balra a résbe, és meg is találtad a 2. Haunting for eweyone-t, az 2.secret-ben.

Menj vissza a bejárathoz, és most indulj el balra. Lődd le az újabb nyílpuskást, egészen hátul, majd nyomd meg a falon a pajzsot, a fészerben. Kinyílt a birkák szálláshelye. Nosza menj be, de ne mássz át a kosokhoz, mert megsérülsz. Mássz fel inkább a szemközti tömbre, onnan nekifutásból kapd el az emeletet, ahol felveheted a Key of the Purple Red Awenger-t.

Irány megint vissza a bejárathoz. Pont vele szemben tudod kinyitni az új kulcsoddal az ajtót. A jobb oldali, sarokban kússz be a résen, és vedd fel a Bar of the Eye Rolling Beast-ot.

Visszamászva a kis terembe, a két láda között rántsd fel a csapóajtót, és mássz le. Lődd le a pókokat, húzd ki a falból, és told a csapóajtó alá a tömböt, vedd fel a Fáklyát, gyújtsd meg, majd a tömbön át ki tudsz jutni vele az utcára.

A bejárat felé menj. Jobbra a kriptából fáklyacsomagot vehetsz fel, majd nyisd ki a vele szemközti ajtót. Menj be, és gyújts be a kandallóba. Ne félj, itt sem bántanak a kísértetek. Kimenve balra, a szemközti falban kinyílt egy ajtó. Menj oda, mássz fel a létrán, és a tetőn, összeillesztve a foglalatot a zöld gyémánttal, tedd a foglalatba. Látod, szemben a tetőn megjelent egy kulcs.. Nekifutásból ugorj, de kapaszkodás nélkül. Lecsúszva a szemközti tetőn kapd el a peremet, csimpizz balra, és mássz fel a sarkon. Helyből felugorva a tetőre felveheted az Red Amulet for the Hall of Magic-ot.

Menj balra, és nekifutásból ugorj át a túloldali fapadlókra. Onnan ereszkedj le a kis elzárt kertbe, ahol a kis emelvényről elemelheted a Key of the Starwing Bandit Ragre-t.

Irány ki a faluból, vissza a völgyön keresztül a nagy épülethez. Ott, balra, az új kulcsoddal nyisd ki az ajtót. A börtönökhöz értél. Menj végig a folyosón, a kis vízben fáklyákat találsz, de ezzel várj még. Menj jobbra, a nagyteremben ugorj a vízbe, és a központi emelvény baloldalán ússz be a résbe, és húzd meg a vízi kart. Az épület túloldalán medipackot találsz a vízben. Menj most vissza a börtönökhöz, lődd szét jobbra a törött rácsot, és vedd fel a vízből az egyik Fáklyát.

Menj be a rács mögé, és gyújtsd meg. Menj vissza a nagyterembe, és menj bele a vízbe az égő fáklyával. Bizony, ha nem beleesik a vízbe, Lara tud úszni az égő fáklyával. Ússz az épület mögé, menj fel az emelkedőn, és a tetőn dobd a fáklyát a fadeszkákra. Az kigyullad, és leszakad. Lent húzd el a földön a zsákot, és vedd fel alóla a Green Amulet for the Hall of Magic-ot.

Nyomd meg a gombot a ládán, ez kinyitja a bejárati ajtót. Rántsd fel az egyik láda mellett a csapóajtót, és megtaláltad a 3. Haunting for eweyone-t, a 3.secret-ben.

Az egyik magasabb ládára állva helyből ugrással elkaphatod a fenti peremet, és kimászhatsz a teremből. Irány ki a börtönből, ki a szabadba, be a kastélyba. Menj fel a szemközti lépcsőn, fordulj jobbra, ahol a piros lovagpáncélt szétlőtted az elején. Menj most tovább, és a zárt ajtó előtt tedd az amuletteket a fali fülkékbe. Kinyílt az ajtó.

Egy gyönyörű, hatalmas, több emeletes terembe értél. A cél, hogy a középen levő négy gömböt szétrobbantsd, és felvedd az alatta levő cuccot. Ugorj bele a baloldali vízoszlopba, vedd fel a fáklyákat, és húzd meg a fali kart. Mássz ki az emeleten a lenyílt csapóajtón át. Szétrobbant a felső gömb.

Fordulj oldalra, és lődd szét a színes páncélokat. Szétrobbant a második gömb is, és hátul rudak jöttek ki a falból.

Ugrás hát át egészen a rácsokig, majd a végén megtalálod azt a folyosót, ahol a rudak kijöttek. Oldalról ugorj az elsőre, majd végig a többin, és rántsd le a túloldalon a fali kart. Az egyik oszlop előtt visszahúzódtak a kardok. Menj hát oda, és ugorj bele abba a vízoszlopba. Ússz le a mélybe, ússz végig a folyosón, és kapaszkodj ki a túloldalon. Menj ki a szabadba. A szemközti híd fel van húzva, ezt kell leengedni. Ugorj le a vízbe, és a felhúzott híd aslatti részen keresd meg a vízben az alig látható Key of King Julius-t.

A kis párkányra k9mászva húzd meg a fali kart. Ez engedi le a magasban a hidat. Csakhogy most fel kéne oda jutni. A túloldalon van egy létra, de a vízből nem tudsz rámászni. No hát a vízi kar előtt ments egyet, mert a legnehezebb, kicsit már idegesítő időre menő feladatot kapod. Húzd meg a kart, és gyorsan megfordulva mássz fel a felemelkedett platformra, de lehetőleg a jobb szélén. Gyorsan futás balra, ugrás, és elkapod a létrát, ha ügyes vagy. Ne aggódj, úgy huszadjára sikerülni fog. :)

Felmászva menj át a hídon, és a csontváztól vedd el a tálcát, a Dish-t.

Rántsd le a fali kart is a jobb sarokban, ezzel szétrobbantottad a harmadik gömböt is.

Még kifelé menet látod, a legfelső emeleten kinyílt egy rács. Indulj hát visszafelé. Igen ám, de a vízből nem tudsz kijutni. Hát nem is arra kall. A folyosón találsz egy kicsit sötétebb részt, az egy kifeszíthető ajtó- Mögötte kimászhatsz a vízből, majd felugorva a ládára feljutsz a felső folyosóra. Ott a kulcsodat használva lenyílik a csapóajtó, így visszaérsz a nagyterembe.

Juss fel ismét az első emeletre, menj körbe a rácsokig, és ott kapaszkodj fel középen a fali résbe. Ugrás feljebb egy réssel, csimpizz teljesen balra, és felmászol a második emeleti árkádokhoz. Most ugrálva juss el balra az utolsó árkádhoz. Nekifutásból kapd el az első lebegő platformot, mássz fel, és csúszás, ugrás a következőre, majd tovább, amíg el nem jutsz egy egyenes tetejű tömbre. Fordulj jobbra, ugrás a rúdra, majd elkapod az emeleti peremet. Mássz fel, és menj be a kinyílt rácson át. Húzd ki, és lökd le a mélybe a ládát. Nyomd meg a fali kart, majd kint, körbemenve a karzaton egy nyílpuskás fickót is megölhetsz, egy nála levő medipackért. A ledobott ládánál juss le az első emeletre. Húzd, told a ládát a lenyitott csapóajtóhoz, és lökd a mélybe. Most már a földszinten vagy.

Most arra vigyázz, hogy ne behúzd, hanem betold a tömböt a vízoszlopba. Ha nem így csinálod, néha lefagy a tömb, és utána nem mozgatható. No a lényeg, hogy told rá a ládamintás padlólapra, és szétrobban az utolsó gömb is, és végre felveheted a Can and Cup-ot.

Menj ki a teremből, vissza a lépcsőházig, és most már menj fel jobbra a felső emeletre, be a gyönyörű fogadószobába.

Nem használhatsz fegyvert Konstanzia hercegnõ közelében! Válaszd õket újra ki a felszerelések /inventory/ közül, amikor kimész a szobájából.

Menj a nőhöz:

Hol van az 5 órai teám?

Illeszd össze a tálcát a teáskészlettel, és tedd a jobb oldali bábu kezébe.

Ez finom! Köszönöm!

És vége is ennek a remek kis kalandnak.

Köszönjük a játékot, viszlát!

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.