.....................................................................

Rescue the Princess

Készítő: Complex Simplicity 2010 Homepage

Letölthető: Innen Complex Simplicity - General Package

Csomagold ki, és másold be egy tetszőleges könyvtárba a complex_simplicity2010_general_package.zip-et. Csomagold ki, és másold ugyanebbe a könyvtárba a complex_simplicity2010_rescue_the_princess.zip-et, esetleg felülírva a már benne levőket, és indulhat is a kaland.

Story:

Lara talált egy régi könyvet a könyvtárában. Ebben olvasott egy legendáról, egy szép hercegnőről, aki egy erődben ragadt, Angliában. A könyvben Lara talál néhány pontos koordinátát, és azonnal útnak indul, hogy megtudja az igazságot… (Fordította: Borcsi)

Review:

Talán a legjobb CS2010-es pálya ez. Remek helyszínek, földön, alagsorban,. Csatornában, majd lebegő szigeteken., és végül az égi kastélyban. Imádtam a homályos, ködös helyszíneket, lebegő sziklákat, szigeteket.. Remek kaland volt, remek ötletekkel, feladatokkal-. Túl nehéz feladat nincs benne, igazi TR kaland. Bárkinek ajánlom, ne hagyja ki senki. Öt secret is van a pályán, némelyek megszerzése bizony figyelmet igényel. Fegyverünk, medipackunk van bőven, nem a harcon van a hangsúly. Nem is kell medipack, az egész pályán, még egy kötelező kis sérülés miatt sem. Öt secret van a pályán, némelyik megszerzése bizony külön feladat.

Végigjátszás:

Secret 1: .

Secret 2:

Secret 3:

Secret 4: .

Secret 5: .

Mentések--Savegames:

Egy vízesésen csúsztál le. Szerezzük meg először az első secretet. Menj jobbra. Mássz fel jobbra, a sziklákra, és jobbra tartva ugrálj a laposabb részeken át a vízesés felé, amin lecsúsztál. Egy mélyedést látsz majd mellette, oda kell lejutnod. Ugorj balra, a ferde sziklákra, és lecsúszva leérkezel a mélyedésbe, ahol lőszert, és a Shotgun-t találod az 1.secret-ben.

Mássz ki, és csússz le a sziklán. Menj kobra. A kis kunyhó túloldalán találsz egy ládát. Kapaszkodj fel rá, és vedd fel a Roof Door Key-t.

Menj tovább, a folyó bal partján, és használd a kulcsodat balra, az épületen. Mássz fel jobbra, a lovasszoborral szemközti tömbre, onnan nekifutásból elkapod az épület peremét balra, ahol a kulcsodat használtad. Mássz fel, és ugrás fel a magasabb tetőre. Menj először jobbra, és ugrás a szemközti hegyes kis szikla mögé, ahol felveheted az Ocular Part2-őt.

Ugrás vissza a tetőre, és most már mássz le a létrán, le a kis házikóba. Oldalt, leguggolva vedd fel a Canalisation Key-t.

Menj a másik irányba, lődd szét a ládát, és a rácsot, és mássz le a létrán, a csatornába. Szemben lődd szét a ládát, és vedd fel a fáklyákat. Jobbra, ugorj a vízbe, ússz kicsit vissza, és ússz át az előtted kinyílt rácson. Húzd meg a vízi kart. Nem látszik ugyan, de ez egy tömböt enged le a kinti csatornában, a jobb oldali végében. Mássz ki a partra, kinyílik a rács előtted. Futás a csatornában jobbra a sarkon, és a vízbe ugorva húzd meg azt a vízi kart is. Most már az előbbi helyen kinyílt a másik rács is a vízben. Ismét ússz át az előtted kinyílt rácson, de most már ússz át a kinyitott másik rácson is. Tarts jobbra, és egy helyen levegőt vehetsz. Itt ajánlom, ments egyet. Kicsit ússz vissza, és húzd meg az újabb vízi kart. Menj, vegyél ismét levegőt, és ússz arra tovább. Jobbra tartva elérsz, egy újabb vízi karhoz. Ezt meghúzva, kint, a szabadban, az első kunyhónál egy platform emelkedik fel, amin keresztül fel tudsz jutni a tetejére. De még ne menj oda.

Ússz tovább jobbra, a kis háromszögletű réseken át, mert a folyosó végén lőszert, és az UZI-t találod a 2.secret-ben.

Most már ússz vissza, és juss ki a csatornából, és menj az előbb felemelt platformhoz. Közben végezz a két vérebbel. Kapaszkodj fel rá, és megtaláltad a tőrt, ami a kalandban a Crowbar.

Irány vissza a csatornába, és jobbra menve, ahol a második vízi akart meghúztad, feszítsd ki a rácsot. A folyosó végén húzd meg a fali kart, ezzel kinyitva a csatorna elején a kúszórés előtti rácsot. Menj oda, kússz át a résen, és az üveges teremben, használd a falon a kulcsodat. Lezártad a zsilipet, a medence alján, így az feltelt vízzel. Menj oda, húzd meg balra a vízi kart, és ússz át a másik medencébe. Mássz ki a partra, és az árokban mássz fel a létrán. A templomba értél fel.

Öld le a három fenyegető kísértetet, és keresd meg a templom szemközti, bal sarkában a hárfát. Rántsd le mellette a fakereszten levő fali kart. Ezzel kinyitottad a nagykaput. Nem messze onnan egy mozgatható lovagpáncélt találsz. Húzd, told a hárfa melletti, szürke padlólapra, és kinyílik a sekrestye ajtaja, ahol Fáklyákat találsz.

Vegyél fel egyet, és menj ki a templomból. Menj a pálya elején levő kunyhóba, ott gyújtsd meg a kandallónál. Menj a templomba, és gyújtsd meg a négy nagy, és az egy kisebb, egyes gyertyatartót. Egy tömb emelkedett fel a fakereszt alatt. Kapaszkodj meg rajta, ugrás, és elkapod a keresztet. Mássz fel, mássz át a túloldalára, és nekifutásból ugorj a fagerendára. Pörgés, ugrás, és a végén átjutsz a túloldalra. Még ne húzd meg jobbra a kart, az egy liftet emel majd fel. A túloldalon viszont van egy mozgatható láda. Azt told, húzd a fehér padlólapra. No most húzd meg a fali kart, ezzel felemelve a ládát a magasba. Húzd, told egészen előre, onnan kell majd a kötélre ugrani. No de hol a kötél? Hát menj le, és a túloldalon, a fagerendán át juss el a másik fakeresztre, és onnan nekifutásból rántsd le az oszlopon levő fali kart. No megvannak a kötelek. Ismét juss fel a felemelt ládára, és onnan ugrás az első, majd a második kötélre, onnan a szemközti platformra, ahol végre felveheted a Silver Key-t.

Futásból ess le oldalt a ferde részre. Kificamítod a bokádat, de túléled. :) Menj ki a templomból, és használd a kulcsodat a jobb oldali oszlopon. Egy tömb emelkedett fel. Mássz fel rá, nekifutásból kapd el a lovasszobor párkányát, és egészen jobbra, a sarkon mássz fel. Ugrás a falra, onnan pedig jobbra be, a kis kertbe, ahol meg is találtad az Ocular Part1-et.

Irány vissza a templomba, ismét fel a fakereszten át, a gerendán pörögve a túloldalra, és ahol a mozgatható láda volt, ott a fal mellett a sötétben van egy foglalat, oda tedd az összeillesztett két darabot. Lent kinyílt egy ajtó.

Menj be, óvatosan ugrálj körbe a kis termen, a sarkokban levő egyenes részeken át, és a túloldalon lőszereket vehetsz fel, a 3.secret-ben.

Csússz le, és a térkapu áthelyez a lebegő szigetekre. Lődd le mindjárt a varjút, majd ugrás a rúdra, de egészen a jobb oldalán pörögj, és ugrás a túloldali platformra. Ugorj most balra a másik lebegő sziklára, majd megint balra, a következőre. Most úgy ugorj nekifutásból, hogy el tudd kapni a peremét a következőnek. Ehhez nézd meg távcsővel, hogy hogyan áll az éle annak a sziklának. Kicsit jobbra kell ugrani, majd a levegőben balra irányítani, így el fogja kapni azt az élt. Mássz fel, majd ugrás a létrára. Legjobb, ha teljesen a jobb oldalára ugrasz, és ott csimpizik felfelé a hősnőd. A végén balra kell kapaszkodnod, és felérsz az oszlopra. Ugrás a másikra, majd a következőnél kapaszkodj le a résbe. Csimpizz, ott el a túloldalra, és megnyomva a lefelé bill-t, hátraugorva elkapod a következő lebegő sziklát. Ha ügyes vagy, innen a távolból, egy kis türelemmel lelőheted a két nyílp8skást. Ha sikerült, ugrás balra a sziklára, onnan a másikra, végül át a nagy lebegő szigetre. Keresd fel a meggyilkolt egyéneket, mert az egyiknél felveheted a nyílpuskát, a Crossbow-ot.

Menj jobbra, a folyóhoz. Gázolj bele, és keresd meg a nyílpuska lőszert, mert ez a 4.secret.

Menj most a lebegő sziget széléhez, és keresd meg a szélén a szürke padlólapot. No ott kapaszkodj le, kapd el az alattad levő rést a sziklában. Csimpizz balra, a végén NE mássz fel a barlangba, hanem leesve kapd el az alattad levő sziklarést, ott csimpizz tovább balra. No a végén mássz fel, be a barlangba, és nyomd meg a gombot a falon. Irány ii a résbe, csimpizz tovább balra, majd felugorva kapd el a feletted levő rést. Ott is balra kell hogy kapaszkodj, amíg be nem tudsz mászni az ott levő barlangba. Menj jobbra, vigyázz a beinduló forgó pengéken. Juss át rajtuk, és húzd meg a fali kart. Irány vissza, ki a sziklarésbe. Most visszafelé kapaszkodj, és most mássz fel a legelső barlangba, ahol felveheted a kék Crystal-t.

Kutasd át a barlangot, menj jobbra, és kússz át a réseken, és meg fogod találni az egyik sarokban a shotgun lőszert, és a kis medipack csomagot, az 5.secret-ben.

Irány vissza ki a sziklarésbe, most visszafelé, jobbra haladj, és felugorva juss fel a nagy szigetre. Most harc lesz. Lődd le a lóról a lovagot. Ha lehet, ne a pajzs oldalán lődd, ott hasztalan. Ugrálj folyamatosan,m és szemből, a bal oldalán lődd. És előbb-utóbb leesik a lováról. Utána már simán kinyírhatod. Vedd el a kristály foglalatát tőle, a Bar-t.

Menj, a lovasszobor mellett nem messze, megtalálod a foglalatot. Illeszd össze a kristállyal, és tedd a foglalatba. A kötél megnyúlik a lebegő platform felé. Nosza, sétálj át azon, és a platformra lépve a kastély elé kerülsz. Na most elő a nyílpuskával és lődd le a piszok varjút. Nekifutásból ugrás a rúdra, pörgés, ugrás a következő kis szigetre. Vedd fel jobbra a medipackot, majd a másik sarokból ugrás a kis sziklára. Mássz fel a magasabbra, majd jobbra, juss fel a sziget tetejére. Onnan helyből ugrással irány az átlátszó oszlopra, onnan jobbra, a szürke platformra. Ugrás, és kapd el a nagyobb oszlopon a rést, ugrás felfelé, majd menj át a kis hídon. Kapaszkodj le balra a lebegő sziklákon, és balra csimpizve, felmászva megtalálod a Castle Gate Key-t.

Irány visszafelé, és nyisd ki az ajtót a kulcsoddal. Menj be, és a folyosó végén jobbra lődd szét a ládát, és emeld ki belőle a Shotgun-t.

Menj tovább, és lődd le a két megjelenő gonosz szellemet. Menj fel a lépcsőn, menj balra, és a karzat végében ugorj át az oszlopon levő rést elkapva. Csimpizz át az oszlop túloldalára, ugrás felfelé, és rántsd le a fali kart. Ez egy időkapcsoló, lent a csapóajtót nyitja ki egy időre a földön, igyekezz bejutni oda, ugrás a vízbe, és ússz át a folyosón. Felfelé úszva balra ússz fel, és ott mássz ki a terembe, mert máshol kardok nyársalnak fel. Lődd le a két szellemet, húzd meg a kart az oszlopon, ahol lement a tömb, és csak a CTRL-t és az előrét nyomva mássz fel a kis emelkedőn állva a magas oszlopra. Fent helyből ugrással kapd el a várfal peremét, és mássz fel. Menj át a másik teremhez, mássz le, és a sarokban rántsd le a fali kart. Időkapcsoló ez, igyekezned kell bejutni a csapóajtó alá a vízbe, ahol felveheted a Dish-t, a tálcát.

Visszakerültél a lépcsőházba. Balra az égő gyertya alatt medipackot találsz. Most jobbra menj fel a lépcsőn, és a jobb oldali karzat végében megtalálod a Can end Cup-ot, a teáskannát, és a csészét.

Menj le a lépcsőn, és a lépcsővel szemben, a bábúnál illeszd össze a két szerzeményedet, és tedd a kezébe.

Kiszabadítottad akiért jöttél, és ezzel vége is a kalandnak.

OBig

Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.