.....................................................................

Back to Basics 2011: 07. Memories of Steampunk Fashion

Készítõ: Back to Basics 2011 Team

Letölthetõ: BTB2011 - Package 7. BtB2011 - Memories of Steampunk Fashion

Csomagold ki a btb2011package.zip-et, és másold be egy tetszőleges könyvtárba. Csomagold ki a btb2011_07_memories_of_steampunk_fashion.zip-et is, és másold be ebbe a könyvtárba a benne levőket, és indíthatod is a kalandot.

Story:

Lara visszaemlékezik: Hosszú, göröngyös, nehéz volt az útja, amikor egy félig valós, félig fantasztikus, elképzelt világba érkezett. Sok tárgyat kellett megkeresnie, felfedeznie, míg a végén megtalálta a kulcsot, amivel a vonatot beindíthatta, ami visszavitte Abbingdon városába. (Fordította: Kacsa)

Review:

Talán ez a legjobb, egyben legnagyobb pálya, az idei BTB versenynek. Gyönyörű textúra, változatos feladatok, változatos helyszínek jellemzik ezt a kalandot. Néhol nem könnyű ugrások is vannak benne, feltétlenül kell tudni, hogy fejesugrással messzebbre ugrik hősnőnk, és kis kerítéssel elzárt helyekre is be tud ugrani így. Ellenség nem sok van. Pár kutya, kígyó, varjú, pár repülőm bogár, ninja, és egy sárkány. A sárkány sem ellenfél, kapunk hozzá robbanónyilat. Medipackot nem használtam el egyet sem, pedig van benne „kötelezö” sérülés is. A secretek külön feladat a pályán. Bizony nem esnek útba, azok megszerzése nem könnyű. Viszont kapunk érte egy könyvet a végén, ha megvan mind a hat. A nehezebb ugrások miatt nem túl könnyű a pálya. Igazi kihívás minden TR-t szerető fannak. Csak ajánlani tudom ezt a kalandot.

Végigjátszás:

Secret 1:

Secret 2:

Secret 3:

Secret 4:

Secret 5:

Secret 6:

Mentések -- Savegames

Menj balra, öld le a kutyát, és ugorj fel jobbra, a fali beugróba. Nekifutásból kell elkapnod a melletted levő házon levő beugrót, majd ott felmászva told meg a kart. Kinyílt egy ablak. Juss be az épületbe, nyisd ki a jobb oldali ajtót, és vedd fel az asztalról a kismedipackot, és a lőszert. Figyeld meg a kandallóban a rakás fát, de ez majd később. A másik ajtót is nyisd ki, húzd meg a fali kart, és balról rántsd le a mennyezeten levő csapóajtót. Kapaszkodj fel az emeletre, és vedd fel a fali beugróban a Red Key-t.

Az ablak is kilőhető, de ez majd kicsit később. Menj ki az épületből, és menj be a fali karral kinyitott ajtón. Ugord át a csöveket, és húzd el a faltól a mozgatható ládát. Egy zárat rejtett, amit a kulcsoddal kinyitva lenyitottál egy csapóajtót melletted a plafonon. Menj most vissza ismét a fali karhoz, és csukd be az ajtót. Kapaszkodj fel ott ismét az emeletre, most lődd ki az ablakot, és sétálj át a túloldali falhoz. Kapaszkodj fel a tetőre, csimpizz balra, a sarkon túl pedig egy fordulásos hátraugrással elkaphatod a szemközti ház peremét. Csimpizz balra, és mássz fel, ahol tudsz. Balra vedd el a nagymedipackot az oszlopról, menj le a lépcsőn, és ugorj le a szobába. A kijárat mellett most be tudsz menni a kis terembe, és az asztalról felveheted a Fuse-t.

Húzd, told ki az asztalt a szobából, be a két láda közötti helyre, és felállva rá felkapaszkodhatsz a magas láda tetejére. Ott megtalálod az 1.Coin-t, az 1.secret-ben.

Menj hátra ismét a csövek mögé. Told a ládát a kis gödör mellé, és felállva rá helyből ugrással elkaphatod az emeletet. Mássz fel, és juss vissza, a már ismert úton, a háztetőkön át a fali karhoz. Nyisd ki az ajtót ismét, ha akarod. Lényeg, hogy menj vissza a pálya elejére, és ott, a fa előtti foglalatba téve a Fuse-t, kinyitottad a kaput.

Ha balra mész, egy oszlopon meglátod az egyik titkot, de ez majd később. Viszont lődd le a varjút. Menj most a központi épület mögé, és végezz a kardos, ninja spinével. Vedd el tőle a lőszert, és a földkupacra feljutva, kismedipackot is kapsz. Lefelé jövet nyomd meg a gombot a szemközti oszlopon, és menj be a kinyílt ajtón át a raktárba. Húzd ki balról a mozgatható ládát, és told a jobb oldali sarokba. Húzd meg a fali kart, majd felugorva a ládára, húzd meg ott is a másik kart. Juss fel a felemelkedett állványon át a magasba, és told be a ládát, ameddig csak lehet. Menj le, és ismét húzd meg a felső kart. Most már elhúzhatod a ketrecet, és a mögötte levő kapcsolóval kinyithatod lent, az ajtót. Menj hát egészen le, húzd meg ott is ismét a fali kart, és menj át a kinyílt ajtón. Egy tükrös terembe értél. Menj hátra a szobában, mássz fel a ládák tetejére, és a tükörbe nézve láthatod, hol tudod felvenni a Yellow Key-t.

Irány ki a szabadba. Végezz a két kutyával. Menj most a szemközti épületbe, a kocsiszínbe. Lődd le a repülő szkarabeuszt, majd bemenve balra a kerítés mögé, húzd ki ameddig csak bírod, a ketrecet. Mássz át rajta, és fel is veheted a Bleeding Heart-ot.

Menj ki, és az épület előtti, kerek csatornafedél előtti kis oszlopra téve a szerzeményedet, megnyitod az utat le, a csatornába. Mássz hát le a létrán, és egy helyből ugrással kapd el jobbra a potyogó padlót. Középen mássz fel rá, majd futás, ugrás a következő padlólapra. Futva menj át a mellette levőn, és a sarok utániról ugorj az utolsó padlólapra, de lehetőleg a jobb oldalára érj. Onnan egy helyből ugrással fent is vagy a fali beugróban. Kicsit balra, kapaszkodj fel a fali résbe. Csimpizz balra, mássz fel a beugróban. Fordulj a szoba felé, és elkapva a plafonlétrát, csimpizz át a túloldalra, és lemászva a kis üregbe, meg is találtad az újabb Red Key-t.

Ismét a fali résen át, juss el a beugróba, és használd a kulcsodat. Kinyílt jobbra az ajtó. Ugorj át oda, és a szemközti tömbre felkapaszkodva, a cső mellett kapaszkodj le a kis gödörbe, és tekerd el a csapot. Elzártad a tűzfújókat, és egy állványt is felemeltél. Menj vissza a másik szobába, és a szoba túloldalára menve, rántsd le balra a fali kart. A felemelt állványra állva kapd el a plafonlétrát, és csimpizz el a következő állványig. Onnan egy helyből ugrással, +CTRL le tudsz jutni a kis emelvényhez, és felvenni a Key Saphire-t.

Irány vissza az állványra, és a plafonon kapaszkodva visszaérsz a bejárathoz, majd felmászva a létrán kiérsz a szabadba. Menj most egyenesen, vissza a raktár felé, és jobbra nyisd ki az ajtót a sárga kulcsoddal. Menj először jobbra, és hátul, a ládák mögött fáklyacsomagot találsz. Menj most a másik irányba, és vedd észre, a baloldali falon a beugrót. Mássz fel, menj fel a lépcsőn, nyisd ki az ajtót. Figyelj jobbra, mert az egyik oszlop oldalán, egy fali kart kell lerántanod. Menj tovább, el a csövek mellett, és a lenti kis szobában megtalálod a Key Topas-t.

Menj ki a vonatállomásról, és a két kulcsoddal nyisd ki a szemközti ajtót. Menj jobbra, de még ne kapaszkodj le az alsóbb emeletre, előbb szedd össze a két sarokban a lőszereket. Leesve, lecsúszva az alsóbb emeletre, nekifutásból ugorj a középen levő platformra, elkapva annak peremét. A szemközti részre kell most átjutnod, de ez csak akkor fog sikerülni, ha a legeslegutolsó pillanatban nyomod csak meg a kapaszkodást. Ha sikerült, menj körbe, és robbanó nyilakat fogsz találni. Ez nemsokára fontos lesz. :) Irány vissza, a központi platformra. Most balra fordulj, és ismét nekifutva eléred a fal előtti platformot. Mássz fel, és a dugattyúknál ment egyet, nem egyszerű az átjutás alattuk. Közelítsd meg annyira, amennyire csak lehet, majd ha felemelkedett, akkor futás át alatta. Kicsit pihenhetsz, majd jön a következő. No a végén, ha átjutottál alattuk, lecsúszol a mélybe. Kiérve a mérgező medencéhez, menj jobbra, és a kis folyosó végén ugorj a vízbe. Vedd fel a nyílpuskát, a Crossbow-ot.

 Irány vissza, a medencéhez. Menj először balra, átugorva a rácsokhoz. Mássz fel a rácson, fel a kapcsoló fölé, és egy pillanatra elengedve a kapaszkodást, rántsd le. Irány most a túloldalra, ott nyílt ki az ajtó. Vedd fel a kis emelvényről a robbanólőszert, és a Golden Key-t.

A medence közepén egy négyfejű sárkány jelent meg. Vedd kézbe a robbanólőszeres nyílpuskát, menj ki a terembe, a szélesebb részre, ahonnan mind a négy fejét látod. Lőj bele nyolcat, de csak akkor, amikor lehajtja a fejét. Akkor ennyi lőszer is elég, fejenként kettő, hogy kinyiffanjon. Igyekezz azért, mert akár tüzet is lövelhet feléd, vagy sáskahadat bocsát rád. Ha végeztél vele, ugorj át a medence közepén levő platformra, és vedd fel a fogaskereket, a Wheel-t.

Visszafelé megint egy kiszámított ugrás kell, az alacsonyabb, ferde részre kell ugranod, a legutolsó pillanatban elugorva, és a legeslegutolsó pillanatban elkapva a peremet. Ismét juss át a rácsos oldalra, és használva a kulcsodat, nyisd ki az ajtót. Felmászva vedd fel a ládáról a nagymedipackot, és a másik ládáról a lőszert. Nyomd meg a gombot a rácson, és kint emelvények emelkedtek fel. Menj hát oda, és felmászva a rácsra, fel is jutsz az elsőre. Ugrás a sarokba, és forgasd meg a kereket, ezzel elzárva a tűzfújót. A kerék mellől futva simán lejutsz az alacsonyabb állványra. Most nekifutásból kapd el a rudat, majd egy pörgés után ugorj tovább, elkapva a sarokban levő beugrót. Mássz fel, és rántsd le a fali kart. Juss le a földszintre, és menj át a kinyílt ajtón. Mássz fel a létrán, és ugorj át jobbra, a fogaskerekekhez. Juss át szemben rajtuk, ne félj, nem sérülsz meg, és egy fali beugróban a helyére teheted a megszerzett fogaskereket. Nézz ki balra a medence felé. Látod jobbra a kis fénycsíkot? Az egy teleport. De még más dolgod van, ez majd később.. Juss vissza a fogaskerekeken át a terembe. Ott balra, egy tömb felett kinyílt egy ajtó. Menj végig a folyosón, ugorj a vízbe, és ússz végig a folyosókon, majd a medencében, balra, mássz ki a vízből. Menj a kis hidakon át, egy helyen a sarokba beugorva lőszert is felvehetsz. Menj egészen addig, amíg egy sima vizes terembe értél. Ott balra indulj, nekifutásból kapd el a sötét sarokban levő kis folyosót, majd felmászva, a kapcsolónál ments egyet. Húzd meg a kapcsolót, és fordulj meg gyorsan. Két kísértet is jön ellened. Juss vissza, egészen az első vizes teremig, ott emelkedett fel egy platform, amin keresztül felkapaszkodhatsz a létrára. Mássz fel, és ismét futás, a mély, tüskés csapdánál vigyázz, juss el a túloldalára, ahol végre a sarokban levő gömbnél szétpukkadnak a kísérőid. A gömb mellett kismedipackot találsz.

A fali kar előtt ismét ments egyet, mert most időre fog menni a feladat. Húzd meg a kart, perdülj meg, futás, ugrás át a mély csapdán, majd az első hídon balra fordulj, és ess le a végén. Rohanás végig, a már ismert úton, a kinyílt ajtóhoz. Ha sikerült, akkor egy újabb fali kart meghúzva kinyitottál egy ajtót, a bejárati folyosó túloldalán. Várd meg, amíg idejön a kígyó, és végezz vele. Ússz át most a folyosón, a másik nagy terembe. Ahol beértél, mindjárt fent a plafonon húzd meg a kart. Gyorsan mássz ki a szemközti oldalon felemelkedett platformra, és onnan végezz az újabb kígyóval. De akár vissza is csalhatod az előző terembe. Ha kimásztál a platformra, mássz fel a létrán. Először balra menj, egy nagymedipackért, majd a másik irányba menve, forgasd meg a kereket a cső végén. Irány vissza, le a vízbe, és a bejárat mellett jobbra, ússz be a kis folyosóra. Kapaszkodj ki a ferde részre, majd hátraugorva a tűzfújók előtt találod magadat. De most már nem állandóan égnek, hanem kis kihagyásokkal. Juss át hát rajtuk, és vedd fel a Bundle Key-t.

Ugrás a vízbe, és juss vissza, egészen a fogaskerekes szobáig, egészen oda, ahol a fogaskereket a helyére tetted. Most ugorj át a kinti sarokba, ahol a fénycsíkot látod. Helyből ugrással, és CTRL-el sikerülni fog. Visszakerültél az emeletre, a központi emelvényre. Juss hát ki az épületből. Kint egy varjút, és egy raptort kell kinyírnod, majd menj ismét a vasútállomásra. Ismét juss fel a sötét beugróba, fel az emeletre, és nyisd ki a kulcsoddal jobbra az ajtót. A kis erkélyen át visszajutsz az előbbi terembe, de a felsőbb emeletre. Juss át egészen a jobb sarokba, ott a fali gombot megnyomva, egy kötelet kapsz a teremben. A kicsit magasabb platformon át el is tudod nekifutásból kapni. Csakhogy nem a kötelet, és nem erről a magasabb platformról. Menj vissza az első magasabbra, és onnan ugorj nekifutásból a szélétől a csillár felé. Itt is csak a legeslegutolsó pillanatban nyomd meg a feladat gombot, akkor sikerül elkapni. Mássz fel a csillárra, sétálj ki a jobb oldalára, és egy helyből ugrással innen kapd el a kötelet. Fordulj jobbra, és a magasban levő, a sarki platformra juss el. Ismered a „nagy belengetést” ugye? Nos ha nem, azt úgy kell, hogy: Egy pillanatra nyomd meg a belengetés gombot, ami egyébként a gyorsfutás. Engedd el, és várd meg, amíg Lara lába ismét felkerül a kötélre, akkor nyomd meg újra. Irtózatosan beleng a lány, és így már könnyebb elkapni a platformot. Mássz fel, és nyomd meg a fali gombot. Ez kinyitotta az ajtót a másik oldalon. Ismét juss el a kötélre. Az is tudod ugye, hogy lehet lejutni az alattad levő platformra? Nos úgy, hogy két lépésre legyél a szélétől, és háttal neki. Ugorj hátra, de NE kapd el a peremet, csak már akkor nyomd meg a kapaszkodást, ha lejjebb estél. Így simán beesel az alattad levő platformra. Tehát ismét juss el a kötélre, és most a másik sarokban levő platformra juss el. Ha végképp nem megy, onnan is van egy mentés. :)

Kiérve az épületek tetejére, először szembe ugorj át, a már ismert módon, csak a legeslegutolsó pillanatban elkapva a túloldalt. Mássz fel. Szemben, a folyosó végén egy fali kart találsz, de ez egy időkapcsoló, ez majd később. Előtte egy zárt ajtót is látsz, mindjárt kinyitjuk, de ide is kicsit később jövünk majd. Menj inkább most kicsit jobbra, és az üvegfal melletti platformokon át juss el a falig. Közben vedd fel a lőszert, és az utolsón pedig nyomd meg a gombot a falon. Ez nyitotta ki az előbb látott ajtót, de még ne menj oda. Ess le inkább oldalt, a ferde falra, így lecsúszol a földszintre. Menj körbe a középső üvegpavilon körül, egy helyen belőhető az üveg. Bent lőszert, és a növényhez leguggolva a Shotgun-t veheted fel.

Kint az egyik sarokban megtolva a kart, két ajtót is kinyitsz. Menj ki hát, és balra menve menj be az épületbe, ugorj fel a ládára, és vedd fel az egyik Fáklyát.

Menj vissza a kis kertbe, fel a lépcsőkön. Dobd el egy kicsit, de jegyezd meg hova, a fáklyát, és lökd be az ajtót. A kulcscsomóddal nyisd ki az első ajtót, és a ládákról vedd fel a nagymedipackot. Menj ki a fáklyáért, és gyújtsd meg a kandallónál. Az egyik láda mozgatható, de ez kicsit később. Menj ki az égő fáklyával, ugord át az üvegkorlátot. Ugord át a kis ferde tetőt, majd a nagyobbat is, és eljutsz arra a folyosóra, ahol kinyitottad a nagy ajtót, a fali gombbal. Menj hát be, és gyújtsd meg a farakást. Vidd ki a fáklyát, és dobd le a két dínószobornál. Ne felejtsd el, hogy hova dobtad, mert még kelleni fog. Menj vissza a meggyújtott farakáshoz. Balra vedd fel a kis medipackot, és menj át a kinyílt ajtón. Ugorj balra a falra, és felveheted az újabb Key Saphire-t.

Ugrás vissza, végezz a repülő bogárral, és juss le a földszintre, az égő fáklyához. Vedd fel, és menj vissza, egészen a pálya elejére, be az ablakon át, és az első teremben gyújtsd meg a kandallót. Irány ki a szabadba, el a dínószobroknál, és menj be jobbra a kocsiszínbe. Ott is találsz szemben egy farakást, azt is gyújtsd meg. Felemelkedett egy platform, a magasban. Menj fel ismét a kis kerten, lépcsőkön át az emeletre. A teraszon kapaszkodj fel a sárkányrepülőre, és a felemelkedett platformra érj rá. Balra fel is veheted egy talapzatról az újabb, a 2.Coin-t, a 2.secret-ben.

Ismét juss fel a felső teraszra. De most menj be a kis szobába, ahol meggyújtottad a fáklyát. Húzd el most a mozgatható dobozt, és a fali gomb előtt ments egyet, mert időre fog menni a feladat. Nyomd meg a gombot, perdülj meg, futás ki a teraszra. Ismét kapaszkodj fel a sárkányrepülőre, ismét ess le a platformon, de most futás, ugrás a felemelt platform felé. Ha lehet, a baloldalát kapd el, és felmászás után jobbra fuss, és ugorva eljutsz a fali kiugróra. Sétálj ki a szélére. A dús növényzettő nem látsz semmit, de nekifutásból ugorj a következő párkányra, ahol lőszereket, és a Revolver-t találod.

No, hát mi következne most. Ismét juss fel az emeletre, oda, ahol a Zafír kulcsot találtad. Most menj el a folyosó végére, és a fali karnál ments egyet. Ez is időre fog menni. Húzd meg a kart, perdülj meg, és gyorsfutás ki az erkélyre. Ott kanyar balra, és futásból ugord át a ferde tetőket. Ugord át a kisebb tetőt, majd ugrás a teraszra, ahol a sárkányrepülő van. Jobbra fordulj, ugord át a korlátot, és a felemelkedett platformon át, futásból ugorj a tetőn levő kis kertbe, ahol megtalálod a 3.Coin-t, a 3.secret-ben.

Ismét juss fel az emeletre, de most az előbbi karral szemközti épületre juss vissza. Most indulj el jobbra, és egy fali beugróban egy zárt ajtót találsz. Nyisd ki a kulcsoddal. A platformokon át eljutsz a túloldalra, ahol egy kis emelvényen megtalálod az újabb Key Topas-t.

Irány most vissza az erkélyen át a folyosóra, ahol a fáklyáét meggyújtottad. Ott tudod kinyitni a kulcsoddal, a következő ajtót. Menj be, mássz fel a létrán, és egy raktárba csúszol le. Mindjárt jobbra kapaszkodj fel a ládára, és egy kicsit továbbmenve egy másik ládán egy kart találsz a falon. Húzd meg, és az előbbi ládánál kinyitottál egy ajtót. Menj át rajta, és menj jobbra. A sarokban, egy cső mögött is találsz egy fali kart. Meghúzva, lent a mélyben egy kis medence fedelét nyitottad ki. Menj visszafelé, és jobbra egy fali beugróba mássz fel. Kússz át a cső alatt, és kapaszkodj le a túloldalon. Csimpizz balra a fali résben, majd felkapaszkodva, átkúszva a résen megtalálod a feszítővasat, a Crowbar-t.

Juss vissza a kis raktárba, és menj vissza a legelső karhoz. Húzd meg ismét, feszítsd ki a vasajtót, és a becsukódott ajtó mögött megtalálod a 4.Coin-t, a 4.secret-ben.

Irány most a mélység feletti rész. Látod lent, a kis medencét? Nekifutásból oda kell ugranod. De kevés a nekifutás, ráadásul még a fejesugrást is alkalmaznod kell, így messzebb ugrik hősnőnk, és így sikerül a vízben landolnod. Ússz át a résen, és kimászva a vízből eljutsz egy folyosón át egy égő tűzhöz. A tüzet jobbra látod, viszont szemben, kicsit balra, egy mintás padlólapot. Jól jegyezd ezt meg, mert a mozgatható ketrecet ide kell majd eljuttatnod. Menj most egyenesen, és meg is találod balra a ketrecet. Húzd, told addig, amíg tudod. Egy kis vizes medencét találsz a hátsó folyosón. Ugorj a vízbe, ússz át az átjárókon, és húzd meg a plafonkart. Ez egy ajtót nyitott ki, az időkapcsolóval szembeni beugróban, de ez kicsit később. Mássz ki a vízből, és keresd meg egy kis hátsó folyosón, egy beugróban a lerántható fali kart. Ez egy emelvényt enged le a tüzeknél, ami mögött egy fali kar válik elérhetővé. És egy másik emelvényt is felemel, hogy tovább tudd juttatni a ketrecet. Ez a kar csak egy időre oltja ki a tüzeket, így többször is meg kell majd húznod. A ketrecet a kis vizes medencén is át tudod tolni, vidd hát a látott csíkos padlólapra. Illetve odáig egészen nem tudod, csak a forró víz, és a padlólap közé. Most menj a vízi karral kinyitott ajtón át, a forgó labdákhoz. Menj balra, és a baloldali, kiugró ládát told be. Mögötte húzd meg a kapcsolót. Most a másik oldalra kell eljutnod, felugorva a ketrecre. A plafonon kapaszkodva jutsz el a beugróba. Kicsit ferdén fuss neki, és kapd el a ferde részt. Mássz fel, majd lecsúszás következik, és jó pár ferde részen kell átjutnod, de az utolsónál a ctrl-t is nyomva, kapd el a peremét. Kapaszkodj teljesen balra, ott mássz fel, így lecsúszva, ugorva, elkapva a fali rést, balra csimpizve, egy beugróban felmászva megtaláltad a Red Key-t.

Helyből ugorj balra, a laposabb részre. Húzd meg a kapcsolót, így rá tudsz ugrani a felemelkedett állványra. Kapaszkodj fel a plafonra, és csimpizz amíg csak lehet. A végén egy nekifutásos ugrással elkaphatod a kijáratot. Mássz fel, felugorva kapd el a plafont, és így menj egészen vissza arra a helyre, ahol a ketrecet tologattad. Menj most a kis vizes medence felé, és mögötte meg fogod találni a fali kúszórést. Kapaszkodj fel, és a túloldalon használni tudod a kulcsodat. Felemelkedett a mérgező, forró víznél is egy csapóajtó, így most már a helyére tolhatod a ketrecet, kinyitva ezzel ott az ajtót. Ha megvan, húzd ki onnan a ketrecet, mert csak így tudsz átmenni a kinyílt ajtón.

Menj jobbra, és a másik, zárt ajtó mellett kapaszkodj fel az oszlopra. Oldalt ugorj a lecsúszós részre, és lecsúszva háttal, kapd el a peremét. Csimpizz jobbra, és mássz fel a másik oszlopra. Nekifutásból juss el a következőre, majd onnan a ferde oszlopot célozd meg. Lecsúszva ugorj hátra, és ismét pihenhetsz egyet. Innen szintén nekifutásból kell elkapnod a ferde részt, majd balra kapaszkodva végre felmászhatsz az egyenes részen. Lődd le a repülő bogarat, és vedd fel a fogaskereket, a Wheel-t.

Kinyílt balra, az ajtó a tömbön. Csússz le az első csúszdán, de a másodikon háttal csússz le, és kapd el a peremét. Balra kapaszkodva egy kúszórésben megtalálod az 5.Coin-t, az 5.secret-ben.

Csússz le most már végig, menj ki a térre, és végezz a csak a mellén sebezhető ninjával. Ismét juss fel az emeletre, a kis kerten, lépcsőkön át, és menj a folyosó végére, ott nyithatod ki az ajtót a fogaskerekeddel. Menj végig a folyosókon át, amíg kiérsz egy szigetre a semmi közepén. Menj át a jöttödre megnyíló kapun, és teleportálódsz egy lebegő szigetekkel teli helyre. Jobbra indulj, juss el az utolsó kis szigetre, a rúdon is átugorva, közben végezz a varjúval, és vedd fel az újabb Bleeding Heart-ot.

Irány vissza a kezdő szigetre. De közben menj tovább a másik irányba, ha visszaugrottál a rúdon át. A legutolsó szigeten, a fa mögött, egy kis állványt, rudat találsz. A fa felöl állva tedd rá, a szerzeményedet. Lődd le persze az újabb varjút is. Most már tényleg juss vissza a kezdő szigetre. Útközben még egy repülő bogár is zaklat majd. Most a másik irányba indulj el, már felemelted a platformot. Még messziről lődd le az újabb bogarat, és végre juss el az épületbe. A túloldalon kapaszkodj le, egy picit ess le, és kapd el a létrát. Mássz fel a beugróba, és húzd meg a fali kart. Elzáródott a tűz, a fenti láncnál. Most már csak oda kell eljutni. :) Mássz le a létrán, ess le a lecsúszós részre, és rögtön ugorj hátra. Futás, ugrás a potyogó padlólapokon. Az utolsónál akár el is kaphatod a peremét, majd átcsimpizve a baloldalán mássz fel. Még egy futás, ugrás, és elkapod a teleportos platformot. Felmászva visszajutsz az épületbe. Juss el most már a lánchoz, és húzd meg. Az épület előtt egy állvány emelkedett fel. Rajta keresztül feljutsz a tetőre, ahol megtalálod a Mechanical Key-t.

Irány az újabb teleport, ami visszavisz a vasútállomásra. Told meg a kart, ez kinyitja az ajtót, és egy állványt is felemel.

Ha nem érdekeltek a secretek, itt már hamar befejezheted a kalandot. Ugord át a következõ részeket, használd a kulcsodat a vonat elején, majd juss vissza a vonat hátuljához, és megtekerve a kereket, végeztél is a pályával.

Ha viszont érdekelt a tökéletes befejezés, akkor: Az állvány majd később. Menj ki az állomásról, és menj be a központi, több emeletes épületbe megint. Két Coinnal nyisd ki jobbra az ajtót. Menj egészen hátra, a medence zárt ajtajáig. Ugorj fel a kis növényes tömbre, lehet, hogy már itt is használnod kel a fejesugrást. Innen a középső kis erkélyre kell átugranod, itt is javaslom a fejesugrást. Balra, az ajtó felöli oldalon húzd meg a növényekkel takart kart, ez nyitja ki az uszoda ajtaját. Menj át rajta, és ugorj a medencébe. A ketrec mellett húzd meg a kart a falon. Leengedted a vizet. Told, húzd a ketrecet az oldalfalhoz, hogy rajta keresztül eljuss a másik ketrechez. Told be, így balra egy keskeny rést fedsz fel. Menj vissza azn előző ketrechez, és told a fali gomb alá. Mássz fel rá, és nyomd meg a gombot. Újra feltellett az uszoda vízzel. Ússz be a kis résbe, és vedd fel a Fuse-t.

Irány vissza az állomásra, egészen, ahova a teleport vitt. Ott, a kis szobában tudod használni a Fuse-t. Menj vissza a vonathoz. Szembeállva a baloldalán kapaszkodj fel a magas állványra, majd felugorva kapd el a vonat tetejét. Mássz fel, és irány az eleje felé. Leesve használhatod is a Mechanical Key-t.

Még ne menj a leeresztett állványhoz. A Fuse használatával kinyílt nem messze a falon egy ajtó. Ugorj át oda, menj végig a folyosókon, és ugorj vissza a vonat elejére, ahol megtalálod a 6.Coin-t, a 6.secret-ben.

Csússz le a vonatról a ládák felé, és irány vissza oda, ahol az előbb használtad a két Coin-t. Most használd a maradék négyet is, és a kinyílt ajtón bemenve megkapod a jutalmadat, a könyvet, a Steampunk Story-t.

Irány vissza most már megint a teleporthoz, és végre tekerd meg a kereket. A vonat gőzt kap, elüt pár dínót, és elszáguld veled újabb, és újabb kalandokra.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.