.....................................................................

Back to Basics 2011: 14. Punk Heart

Készítõ: Back to Basics 2011 Team

Letölthetõ: BTB2011 - Package 14. BtB2011 - Punk Heart

Csomagold ki a btb2011package.zip-et, és másold be egy tetszőleges könyvtárba. Csomagold ki a btb2011_14_punk_heart.zip-et is, és másold be ebbe a könyvtárba a benne levőket, és indíthatod is a kalandot.

Story:

Lara elrepült egy légballonon Punkföldre, hogy ellophassa a Punkszívet. Ehhez még szüksége lesz egy Zephyr Kulcsra is a visszaúthoz. Harcra fel, nyomj egy entert, és kezdődjék a kaland! (Fordította: Kacsa)

Review:

Kicsit rövid a pálya, talán többet is ki lehetett volna belőle hozni. De végül is nem rossz. Van benne időre menő feladat, hosszú-hosszú úszások, és persze a továbbvezető utat is meg kell találni. A vége felé fontos menteni a gördülőgolyós teremben, mert ha nem jól teljesítjük a feladatot, nem tudjuk folytatni a kalandot. Ha megállta a golyó, már nem tudjuk újra leengedni a mélybe. Ez talán kicsit szerkesztési hiba. Harc nem sok van benne, pár ninja, repülő bogár, és kígyó. Két secret van a pályán, azok sincsenek nagyon elrejtve. Rövid, de jó kis kaland ez. Bár kicsit zavaros a vége, merthogy az utolsó kulcs már nem kell sehova, de zárva marad egy ajtó. A kulcs foglalatát pedig a pálya elején láthattuk, oda viszont nem lehet visszajutni. :)

Végigjátszás:

Secret 1: Secret 2:

Kússz a réshez, és nyomd meg az ugrás gombot. Lara lebukfencezik az alattad levő folyosóra. Ezen a pályán működik ez a mozgás is, nem kell lekapaszkodni sehol. Vedd fel a fáklyacsomagot, és nyisd ki a fali karral az ajtót. Ugorj ki a rácsra. Jobbra menj először, beugorva a fali kis folyosóra. Ott is menj jobbra, és a kis résben medipackot, lőszert vehetsz fel, az 1.secret-ben.

Most a másik irányba menj, ott balra ugord át a szivattyút, de vigyázz, kapd el a kis létrát, nehogy leess a tüzes rácsra. Ha sikerült, mássz le, mássz oldalt, és csak ott ess le a rács szélére, akkor nem égsz meg. Húzd meg a kart a központi emelvényen, ez egy ketrecet ad, amin keresztül visszajutsz az emeletre. A fali gombot is nyomd meg, ez nyitja ki a csapóajtót majd az emeleten. Juss vissza a központi rácsra, kapaszkodj fel az emeltre. Menj körbe, húzd meg a fali kart, és a kinyúló ketrecen keresztül feljutsz még egy emeletet. Lődd le a ninját, sőt, a másikat is, az csak a mellén sérül, mint a lovagok. Ha végeztél velük, nyomd meg a fali gombot, és menj vissza a pálya eleji rácshoz. Lent a lengő láncok alatt kinyílt a csapóajtó, a víz felett. Ugorj a vízbe, és ússz egyenesen, majd jobbra, le, és húzd meg a fali kart. Irány visszafelé, és mássz ki a vízből a lenyílt csapóajtónál. Végy egy mély levegőt, és irány vissza a kar felé, de amikor már majdnem odaértél, visszafelé ússz a folyosón, majd felfelé, és végigúszva a következő folyosón, lent megtalálod a vízben a Station Key-t.

Ússz vele vissza az előző helyre, és használd a fali zárban. Ugrás a vízbe, és most szemben ússz, és kimászhatsz a lenyitott csapóajtónál a vízből végre. Ugorj be a kis medencébe, vedd fel a kismedipackot, majd a szoba egyik oldalánál megtalálod a feszítővasat, a Crowbar-t.

Figyelj felfelé. Egy helyen, egy helyből ugrással elkaphatod a felső emelet peremét. Mássz fel, és menj ki a lépcsőházba. Nyíred ki a két női nindzsát, majd ugorj be a kis medencébe. Lent a mélyben, a központi emelvény alatt, húzd meg a vízi kart. Ez leenged egy emelvényt egy ajtó előtt, de ezt majd később veszed észre. Mássz ki a vízből, és menj a szemközti részhez. Figyelj felfelé. Legjobb, ha a baloldali beugróból, nekifutásból elkapod a csillárt, majd onnan, szintén nekifutásból lerántod a fali kapcsolót. Vedd fel a lőszert is a folyosón. Menj vissza a lépcsőházba, és meglátod, kinyílt a baloldali nagyajtó. Menj át rajta, és elértél a leszakadt vonatállomáshoz.

Lődd le a repülő bogarat, majd jobbra menj a legörbült sínekról, kapaszkodás nélkül ugorj a szemközti ferde sziklára. Ugorj be a kis folyosóra, és felveheted a Shotgun-t a 2.secret-ben.

Egy szellem ered a nyomodba. Igyekezz visszamenni a lépcsőházba, ugorj bele a medencébe, és megszabadulsz tőle. Irány vissza a vasútállomásra. Juss le a földszintre, és a tűz mögött feszítsd ki az ajtót. Húzd meg a kapcsolót a kis folyosó végén, majd menj ki, és ugorj fel a szemközti részre, ahol leengedtél egy állványt, így bekúszhatsz a szobába. Vedd fel balra a kismedipackot. Húzd ki, és told félre a második ládát, majd a potyogós padlólapon keresztül lejutsz az alsó terembe. Végezz a repülő bogárral, majd menj ki a mély terembe. Ugorj jobbra, a leszakad sínekre. Óvatosan menj be a folyosóra, végezz a kígyóval, és vedd fel a lőszert. Kint ugorj fel a sziklákra, majd a fal mellett, két lépésre a szakadéktól ugorj hátra. A kapaszkodást csak akkor nyomd meg, amikor már nem tudja elkapni a síneket, így beesel az alattad levő helyre. Menj ott is be a folyosóra, és vedd fel a lőszert. Újabb szellem jön ellened. Fordulj meg, és ess le, az alsó szintre, és rohanj be jobbra, a kis medencébe. Ott megszabadulsz a dögtől. Ha már ott vagy, ússz be, majd felfelé ki tudsz mászni egy kis folyosón. Told meg a kart. Ugrás a vízbe, és ússz tovább. Jobbra egy kismedipackot vehetsz fel, majd a folyosó végén most már felveheted a fogaskereket, a Zephyr Wheel-t.

Nyomd meg a fali gombot a jobb oldali kis folyosó végén. Találsz ott mozgatható ládákat, de ez csak becsapás. :) Kiemelkedett egy tömb a mélység felett. Igorj rá, majd ugrás a kis fali beugróba. Végezz a repülő bogárral, majd a síneken keresztül juss be a felső emeletre. Menj egészen a falig, ott szembe fordulva a felső kis tetővel, felugorva, elkaphatod a peremet, és felmászva meg is találtad a Crystal Part2-őt.

Most juss le, a legalsó szintre az épületben. Ott húzd el a magasan levő ládát, és nagymedipackot kapsz jutalmul. Lődd ki az ablakot is, és balra, egy ládán lőszert találsz. Jobbra a folyosó végén húzd meg a fali kapcsolót. Nyírd ki a női nindzsát, és menj ki az épületből. Csússz le az előbb kinyitott csapóajtóhoz, és mássz le a létrán. Végezz a ninjával, és vedd ki a zsebéből a Crystal Part1-et.

Illeszd össze a két darabot, és az így kapott Crysta Sun Key-el nyisd ki az ajtót. Menj egyenesen a mély, több emeletes teremhez, és MENTS egyet, mert ha nem jól oldod meg a feladatot, már nem tudod korrigálni, így nem tudod A feladat az, hogy a magasban levő golyót aktiválva, le kell engedni az alsó szintre, a sárga padlólapra. A csapóajtókat két kékszínű fali beugró nyitja le. Először a baloldali magasba kell eljutni, majd gyorsan a másik irányban levő alacsonyabba. Ráadásul mindez időre megy. Javaslom a következő megoldást, hogy minél később aktiváld a golyót. Nekifutásból ugorj jobbra, a ferde részre, így nem sérülsz, amikor lecsúszol. Menj felfelé most és a bejárattal szemközti résznél állj meg, mert ott indul be a golyó. Ments egyet, és indul a feladat további része. Futás felfelé, és amikor már majdnem elgázol a golyó, ugrás, és elkapod a kék fali beugrót. Mássz fel, de rögtön ess vissza, le a rácsos oszlopra. Perdülj meg, fordulj kicsit jobbra, és elindulva ess le az alacsonyabb rácsra, majd onnan is tovább le. Gyorsfutás a másik kék fülke felé, ugorj fel, és ha sikerült időben odaérned, a golyó leesik a második csapóajtón is, és rágurulva a sárga padlólapra kinyitja azon az emeleten az ajtót.

Menj hát oda, és vedd fel amiért jöttél a Punk Heart-ot.

Húzd meg a fali kapcsolót is, majd a rácsos oszlopokon át juss fel ismét a magasabb kék fülkébe, ahonnan már elhagyhatod ezt a helyet, visszamászva a létrán az összedőlt vasútállomásra. A laposabb részeken át visszajutsz az épületbe, az épület első emeletére. Ott egy kötelet kaptál, a szív mellett meghúzott fali karral. Felugorva kapd el, lengesd be jól Larát, és juss át a túloldalra. Ugye ismered a „nagy belengetést”? No azt úgy kell, hogy egy pillanatra belengeted Larát, majd elengeded a gyorsfutás-belengetős gombot. Amikor Lara lába ismét a kötélre kerül, és lehetőleg épp épphogy előreindulva, akkor nyomod meg újra a belengetést, így hatalmas lendületet látsz majd, és simán átjutsz a túloldalra. A teremben elmaradt egy medipack, a bejárat felöli oldalon, a kis síndarabnál, de innen már nem lehet odajutni, így az maradt, úgysem kellett egy medipack sem. :) Menj be a lépcsőházba, és végezz a három ninjával. Menj le a túloldalon, és tedd a fogaskereket a foglalatába. Kinyílt mögötted az ajtó. Menj be, és a fali gombnál ments egyet, mert időre megy az utolsó feladat.

Nyomd meg a gombot, és rohanás ki, fel a lépcsőn, majd a másik lépcsőn is. Javaslom, a lépcsőkön ne gyorsfutással menj fel, hanem ugrálással, úgy gyorsabb. Fent ugorj rá az első, majd megállás nélkül a második csillárra, így átjutsz a túloldali erkélyre, ahol a kinyílt ajtó mögött felveheted a Zephyr Key-t.

Érdekes, hogy ez már sehova sem kell, viszont láttuk a foglalatát a pálya elején, ahol az első ninjákkal találkoztunk. No mindegy, juss át a túloldali erkélyre, ahol kinyílt a nagyajtó, és a folyosók, majd az átjáró a pálya végéhez vezet.

OBig


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.