A Night at Ardhi's Sandscapes
Készítõ: Dennis Wigbers (TheTiger)
Letölthetõ: Innen
Install: Csak csomagold ki és már játszhatsz is.
Story: Miközben a "Many Worlds One Sky" storymat épitettem egy pálya túl nagy lett és 4 alrészre kellett felosztani. Egy nyilt bejárható világú pályának 4 alpálya egyszerüen túl sok és még én is eltévedtem benne. Szóval úgy döntöttem hogy egy részt kiveszek és ebböl csinálom a 20x20x20 pályámat. Szóval ez nagyrészt olyan dologból van ami jövőbeli pályáimon fog feltünni.
A
pálya egy "Ardhi" nevű szürreális bolygón játszódik amit az ősi
Földi istennő Ardhi teremtett. Eredetileg Larának meg kellett volna találnia
az utat a következő világba hogy harcoljon a Pegasus Galaxis szabadságáért
lovagok egy csoportja ellen akik úgy hivják magukat "A Vas Vihar".
Szóval ennek a pályának a neve "Sandfalls - Ardhi's Dungeons" Ahol
Larának meg kell találnia Ardhi Oltárát ahol a kapcsolat terme található más
további világokhoz.
Új
Mozgások
- Csúszásból Gugolás Mikor Lara lecsúszik egy lejtőn, nyomd meg a gugolást hogy
végrahajtson egy gugolós csúszást, engedd el a gugolást hogy újra normálisan
csússzon. Mikor Lara legugol két kockányi távolságot tud ugrani 1 helyett.
Mikor Lara eléri a lapos padlót miközben gugolva csúszik, végrehajt egy egy
átfordulást, innen futhatsz, legugolhatsz vagy állhatsz.
- Átfordulás Futás közben megnyomhatod a gugolás gombot hogy
végrehajts egy átfordulást. Engedd el a gugolást hogy felállj, engedd el a
gugolást és nyomd az előrét hogy előre fuss, tarts lenyomva hogy gugolva maradj.
- Új Gravitáció Rendszer Átszerkesztem Lara ugrásait ehhez a
pályasorozathoz, és most nagyjából olyan a Gravitációjuk mint Many Worlds
One Skynak.
- Lara most 1 kockányit ugrik előre és 4 click magasra előre, hátra és oldalugráskor.
- Lara most 2 kockányit ugrik előre miközben végrehajt egy nekifutásos ugrást.
- Lara most 3 kockányit ugrik előre miközben végrehajt egy sprintes ugrást.
- Lara most 5 click magasra ugrik miközben végrehajt egy helyből felugrást.
Review: Annyi a változatosság ezen a kis pályán hogy nem is hittem volna hogy 20³be belefért. És tényleg nem, a fórum szerint az épitő két kockával túllépte a keretet, de a konszenzus az volt hogy ilyen kicsire nem adunk. Az első dolog ami azonnal feltünik hogy egy erősebb gravitációjú bolygón járunk, előfordult már korábban hogy épitők hozzányultak a gravitációhoz de mindig gyengébbé tették ami látványos nagyobb ugrásokat tett lehetővé. Tudomásom szerint ez az első eset hogy valaki a másik irányba módositotta és nagyon örülök neki mert ezzel emelhető a nehézségi fok, a már természétünkké vált beidegződések felülvizsgálatára van szügség, úgymint átugrandó távolságok és magasságok felmérése, remek ötlet, új szint hoz a játékba. De az épitőnek jól meg kell tanulnia a saját fizikáját mert néhány helyen le lehet vágni. Egy nagyon hatásos flipmap amikor kikapcsoljuk a hőpajzsot, legalábbis szerintem az volt figyelembe véve azt a szörnyeteg csillagot odafent. A havazás látszólag szobahőmérségleten is tetszett, elvégre más a gravitáció, más a légnyomás, különben se mondta senki hogy az viz hó. Jó a zene, főleg a lebegő szigetek szekciónál, de a hangerőt kicsit lejjebb lehetett volna venni hogy a zene szép aláfestés maradjon, ne tolakodjon az előtérbe mint az újabb hivatalos játékokban. A harmadik sárkánykánál eldobtam a billentyűzetet, ez szép volt. Igazán élvezetes időtöltés volt és nagyon várom a teljes játékot.
20x20TheTiger
- Extraterresrial
Kills 5
Pickups 19
Secrets 0
Kezdő inventory: shotgun 30 normál lőszerrel, iránytű.
Indulj jobbra vedd fel a töltényt, majd tovább és be a szobába. A kis fényes tetejű objektumot kell körbe juttatnod a bejárat melletti beugróba miközben vigyázol a gőzfújókra. Van itt egy bug, ha kilépsz a szobából és visszajössz a bal gőzfújó leáll, használd belátásod szerint. Amint ott van középen elalszik a tűz, forditsd át a kapcsolót, a felemelkedett platformról ugorj a sziklajáratba.
Fuss vissza a golyó elöl, az elágazásnál balra húzd meg a kapcsolót, ahogy leesel a csúszós végéről ugorj az előrét is nyomva hogy elkerüld a rádeső golyót. A végén húzd meg a kapcsolót, kapaszkodj ki, ne a legszélén, ott Lara nem akar. Vedd fel a töltényt, medit és menj vissza a kezdőhelyre ahol megnyilt a járat.
Kövesd a járatot, a mozi után óvatosan menj előre mert egy sárkányka fog kinőni a földböl. Ha most veszed elő először a fegyvert akkor a 2vel vagy az inventoryból teheted. Két találat kell neki a shotgunból ha nem vagy túl messze, maradj harapás távolságon kivül, mikor megjelenik a tűz a szájában menj közelebb és lőjj. Vigyázz hogy közbe a másik ne lőjön rád jobbról, aztán intézd el őt is. Mögötte a beugróban medit találsz. A beugróval szemben kapaszkodj fel a sziklákon és jobbra ugrálj körbe, az épület mellé érve megkapaszkodhatsz a plafonon, csimpizz az erkélyig. Vedd fel a töltényt és a Bronze Ballt a pedesztálrol, ekkor kinyilik lent az ajtó, menj be rajta. Vedd fel a töltényt, medit és kapcsolj, ne ijedj meg nagyon mikor kilépsz. Intézd el sárkánykát és menj visszább a barlangban, be a kinyilt ajtón.
Ugord át a pengéket és balra fel az emeltre. A szobában vedd fel a töltényt, kismedit a pedesztálokról, gyere kijjebb és kapcsolj. Itt sprint-ugrást kell használnod kapaszkodással hogy átérj. A túloldalon ugorj nekifutással, a növény szárán pörögve tovább kapaszkodással. Tedd a Golyót a kézbe, menj be, pottyanj a medencébe és gyűjts be a töltényt, kismedit. A kúszórésbe felkapaszkodva menj vissza fel, szemben a járatban használd a kapcsolót. Újabb sprint-ugrás a pengék felett, most a másik irányba, az erkélyen kapcsolj és ugorj vissza, be az itteni kinyilt ajtón.
A jobb erkély bal szélén kapaszkodj le, épp nem túl magas hogy elkapd a lentebbi peremet, oldalazz teljesen jobbra túl a sarkon, ugorj a középső sziklára. Innen be tudsz ugrani a járatba, de van itt egy bug is, a járattól balra a háromszögű futóhomok darabra ráléphetsz. Bárhogy is, juss be és kövesd a járatot. A teremben vedd fel a kismedit és az 1ső Topaz Flacont, ekkor két pók támad, elég szivósak, hét lövés kell nekik. A kapcsolóval nyíló ajtó mögött találsz egy medit, talán a legjobb taktika ebbe a szobába behátrálva lőni a pókokat. Menj vissza a futóhomokhoz. Feljutni a növényeken át lehet, ugorj a szikla beugróba ahova a kapaszkodás után érkeztél, innen kanyarodós nekifutással ugorj és kapd el a mellette levő szárat. Ugorj a következőre, mikor Lara csak lóg rajta a le nyillal tudsz megfordulni, ugorj a harmadikra és onnan fel. Juss vissza a másik korábban nyitott ajtóhoz, ahonnan az első sprint-ugrás volt. Menj be és lépj a teleportba.
Vedd
fel a kismedit az ablakból és pottyanj le. Kiérsz a hóesésbe. Ugrálj át a platformokon,
az utolsón jobbra feljebb ugorhatsz, onnan tovább a kicsit másmilyen sárga
mászhatóra, oldalazz balra és fel. Tovább fel a tetőre és ugorj a kapcsolóhoz ami kicsit megváltoztatja a helyszint,
talán valami hőpajzsot kapcsol ki? Abból a csillagból jó sok gamma sugárzás
jöhet. Na szóval felolvadtak a jegek, ess lejjebb a platform túloldalán, vedd
fel a töltényt és fuss le az első lenti platformra. Ugorj
vissza a bejárathoz és a felolvadt viz(?)ben ússz fel, itt tiéd a Gem. Ess le és tedd a helyére,
tovább a kinyilt ajtón.
Ugrálj át a platformokon vigyázva a bárdokra, a
végén ugorj átfordulással balra a lejtős sziklára, onnan kapaszkodással fent
vagy. Told körbe az objektumot a mintás padlólapra hogy felnyiljon a
platform, de ez kihagyható mert sprintugrással Lara igy is átviszi. Bárhogy
is, ugorj át a 2odik Topaz
Flaconért.
Most vissza kell menned újra használni a fenti kapcsolót hogy visszakapcsold
a hőpajzsot és újra megjelenjenek a jegek. Amint megvagy gyere le és az ékkővel
nyitott ajtó mellett ugorj az elsőre, a jobb szélén húzódzkodj fel, csússz/ugorj
a járhatóra. Innen legjobb egy oldalugrás az utolsóra, onnan kapaszkodással
feljutsz a teleporthoz.
A
rács kinyilik elötted, az elágazásnál jobbra, fel az emeleti szobába, tedd
a Flaconokat a helyükre. A kinyiló csapóajtó a medencénél van,
juss oda újra, ehhez megint használnod kell az itteni kapcsolót majd sprint-ugrás,
növény szárán pörgés.
Ess a vizbe, kövesd a járatot.
Folytatódni fog
Akcy
Hardcore játékosoknak: a pálya végigvihető karcolás nélkül, maximális statisztikával. A shotgun lőszerböl minimálisan 20at kell elhasználni az összes killhez.
Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.