.....................................................................

BtB 2015-The Tale of Three Brothers

Készítõ: Vladimir Tockic (Tolle87)

Letölthetõ - download: Innen .............. BtB2015 Package

Csomagold ki a btb2015_package.zip-et, másold a benne lévő könyvtárat valahova, majd csomagold ki a btb2015_25_the_tale_of_three_brothers.zip -et is, és másold be az előbbi könyvtárba. A Tomb4.exe-vel indíthatod is a kalandot.

Történet:

Él egy legenda az ősi Szentháromság Kardjáról, melyet három testvér hozott létre évszázodakkal ezelőtt.A legenda szerint ők elsajátítottak egy ősi mágiát,mellyel létrehoztak különböző világokat és korokat, de ezek elérhetetlenek bármilyen szokásos módon. Miután meghaltak, lelkük tovább élt ezekben a világokban, és csak az, akinek sikerül egyesíteni őket, szerezheti meg a Szentháromság Kardját. Sok küszködés után Larának végül sikerült megtalálni az ősi kamra bejáratát, amely összeköti ezeket a mágikus világokat... Ó, igen, vannak olyan pletykák, hogy a testvérek még mindig együtt őrzik a kardot, valamilyen túlvilági démoni alakban, de ez nem lehet igaz, ugye?

Vélemény:

Remek görögországi kalandban lehet része annak, aki játszik ezzel a BtB 2015-ös pályával. Ellenfél nem sok van, pár varjú, oroszlán, hárpia, cápa, mutáns valamint a pálya végén a főellenfél, 3 tűzokádó szörnyeteg. Nem is a harcra van kihegyezve a játékmenet, hanem inkább különféle feladatok megoldására. 3 világot kell felfedeznünk, rengeteg rejtvény, csapda vár ránk. Találunk egy tekercset is, a benne rejlő információk fontosak lesznek néhány rejtély megoldására. Fegyverből megkapjuk az Uzi-t, valamint itt a kismedit Rakija, a nagymedit Marijuana Fumes helyettesíti, a leírásban ezeket a kifejezéseket használtam. 3 secret található a pályán, de az egyik megszerzéséhez sajnos meg kell ölni egy ártatlan kiscicát is. Kár ezért a húzásért. Ha ügyesek és szerencsések vagyunk, medipack használata nélkül is tudjuk teljesíteni a pályát. 

Végigjátszás:

Secret 1: Secret 2: Secret 3: Statisztika: Mentések -- Savegames

A kezdő teremben egy falovat találunk, ezt húzzuk-toljuk a másik sarokban található eltérő színű padlólapra. Középen kinyílik a padlón található csapóajtó, óvatosan essünk is le rajta.

Megérkeztünk a központi terembe, ahol a zárt rácsok mögött található a 3 világ. Először kutassunk kicsit a fűben, a két oldalon uzi ammo (2x), Rakija, flares és az Uzi rejtőzik. Vegyük fel az emelvényen található tekercset, a Tale of Three Brothers-t. Olvassuk el a rajta található információkat:

„A legidősebb testvér a zöld világban élt. Ő volt a "T" szimbólum. Ha megjelenik, meg fogod találni a lelkét.

A középső testvér a kék világban élt. Szobrász volt. Piramismásolatokat csinált. Ha felismered a munkáját, megtalálod a lelkét.

A legkisebb testvér a piros világban élt. Tornász volt. Hosszú ideig volt képes kézen állni. Ha egyenrangú ellenfele leszel, megtalálod a lelkét.

Tippek röviden:

Zöld világ: T

Kék világ: Piramisok

Piros világ: Kézen állás”

Kinyíltak a rácsok, tetszőlegesen választhatunk a világok között. Kezdjünk mondjuk a zölddel. Ha meg akarjuk szerezni az első titkot, sajnos le kell lőnünk a barátságos kismacskát. Ha ez megtörtént, lépjünk is be a zöldes fénnyel világító járatba, majd óvatosan essünk le.

A teremben, ahová érkeztünk, 9 nyílást találunk a padlón, mindet meg kell látogatnunk azért, hogy a szemben látható faajtót kinyissuk. De előtte vegyük fel balra a Rakija-t, majd a túlsó oldalon, a sarokban a kinyílt rács mögött megleljük a Gold Seahorse-t, ez az 1. secret. Ha nem öljük meg a macsekot, a rács zárva marad, ebben az esetben nem férünk hozzá a secrethez sem. Most pedig látogassuk meg a lenti járatok mindegyikét.

1. Essünk le a secrethez legközelebb található lyukba.  Három mozgatható asztalt látunk, a feladatunk az, hogy valamelyiket rá kell húznunk a sarokban látható eltérő színű padlólapra. Először toljunk egyet a balra található asztalkán, majd forduljunk jobbra, az itteni bútort húzzuk ki, kerüljünk mögé, és toljunk rajta egyet. A harmadik asztalt húzzuk ki, kerüljük meg, toljuk el a falig, majd toljuk be jobbra, a színes padlólappal szembeni sarokba. A középső asztalon most húzzunk egyet, majd toljuk be jobbra, így végre a sarokban található asztalt rá tudjuk tolni a színes padlólapra. Mellettünk megnyílik a padló, ússzunk le, húzzuk meg a kart, ezzel kinyitottuk a fenti ajtó egyik zárját. Másszunk ki innen.

2. Következzen a zárt ajtó előtt található nyílás. Álljunk szemben az ajtóval, háttal a lyuknak, ugorjunk hátra, kapjuk el a peremet, majd essünk lentebb, kapjuk el az alattunk található oszlop peremét. Araszoljunk balra, át a sarkon, itt essünk le. Forduljunk meg, ugorjunk át a szemközti oszlophoz, kapjuk el annak is a peremét, oldalazzunk balra, át a sarkon, majd itt, a lefelé nyilat megnyomva ugorjunk hátra a mögöttünk található erkélyre. Itt forduljunk jobbra, ugorjuk át a kerítést a fentebb látható gomb felé, a peremet elkapva, majd felkapaszkodva, meg is tudjuk végre nyomni. A faajtó második zárja is kinyílt. Most már csak ki kéne innen jutnunk. Álljunk ki a peremre teljesen, háttal a gombnak, forduljunk kicsit srégan jobbra, helyből ugorva kapjuk el a fenti nyílás peremét, és másszunk ki innen.

3.Most irány a következő nyílás, a sarokban, mellettünk. Ereszkedjünk le teljesen, találunk egy rést, ezen is másszunk át. Odalent ugorjuk át a kis szekeret, találunk egy mozgatható asztalt. Húzzunk egy rajta, majd toljuk be a sarokba. Másszunk fel rá, majd jobbra fordulva egy kúszórést találunk, oda jussunk be. Másszunk végig a járaton, akár bufkencezhetünk is a kúszórésben, a túloldalon ereszkedjünk le a kis szobába. Itt egy kapcsolót találunk, amit működtetve leereszkedik kint egy oszlop. Jussunk vissza oda a kúszórésen át, mozgassuk az asztalt a leereszkedett oszlop helyére, majd felmászva rá egy kart ránthatunk le. Kinyílt nem messze egy rács, ahol a gombot megnyomva leküzdöttük a harmadik akadályt is. Az asztalt húzzuk-toljuk az alá a kúszórés alá, ahol leestünk ide, majd felmászva rá távozhatunk is innen.

4.Most ugorjunk bele a közvetlenül mellettünk található, vízzel teli lyukba. A vízben, az egyik oszlop alján egy kart húzhatunk meg, majd kicsit lentebb, egy másik oszlop alján találunk egy mennyezeti kapcsolót, ezt is húzzuk meg. Azt javaslom, most ússzunk vissza levegőért. Most ússzunk le teljesen, legalulra, itt is találunk egy mennyezeti kapcsolót, ezt meghúzva, kinyílik egy rács a közelben, ahol beúszva egy újabb kart hozhatunk működésbe. Ússzunk fel oldalt, itt nyílt ki egy rács, újabb kar meghúzása után a negyedik akadály is leküzdve. Gyorsan ússzunk fel, hiszen a levegőnk már igen fogytán lehet, majd másszunk ki a vízből.

5. Irány a terem közepén található nyílás. Itt sok dolgunk nincs, a vázákat szétlőve flares, Rakija és uzi ammo kerül a birtokunkba, a gombot megnyomva pedig elhárul az ötödik akadály is. Távozhatunk.

6. Balra, a sarokban található nyílást vegyük most célba. Jussunk át a lengő bárdon, majd 2 forgó pengékkel teletűzdelt akadályt kéne leküzdeni. Álljunk szembe a fallal, a forgó pengék előtt jobb vagy bal oldalon, és ugorjuk át oldalt a csapdát. Kis sérüléssel megússzuk a dolgot. Újabb bárdok után megint forgó pengék. Itt az a legegyszerűbb megoldás, ha középen leguggolunk, a két csapda között, és átbukfencezünk közöttük. Sérülés nélkül megúszhatjuk. Már csak 3 lengő bárdon kell átjutnunk, míg végre megnyomhatjuk a gombot, mellyel a hatodik ajtózárt is kinyitottuk. Jussunk vissza a csapdákon keresztül, majd másszunk ki innen.

7. Irány az előttünk lévő üreg, a bal sarokban.  Ereszkedjünk le az oszlopra, majd innen a padlóra. A falon körben rengeteg oroszlánfejet látunk, ezeknek a szájába kell belenyúlnunk, hogy megszerezzük a szükséges tárgyakat, na de nem mindbe, összesen 4 rejt kincset, a többi üres. Megpróbálkozhatunk minddel, de azért leírom a megoldást: az iránytűt igénybe véve kezdjünk az északi fallal (N), itt a jobb oldali fej a nyerő választás, keletre (E) balról a második és a negyedik, míg délre (S) a bal oldalit válasszuk. Meg is van az összes Female Fertility, helyezzük hát a középső oszlopon található foglalatokba őket. Megnyílik a padló, az egyik lyukban egy gombot találunk, nyomjuk meg hát, így a hetedik akadályt is leküzdöttük. A középső oszlop tetejére másszunk fel, majd innen másszunk ki a főterembe.

8. Most a bejárattal szemközti, középső üreget vegyük célba.  Odalent két oroszlán vár minket, ezekkel vigyázzunk, nagyot tudnak sebezni, ráadásul a hely is szűk, ha sérülés nélkül akarjuk elintézni őket, ugráljunk előre-hátra, folyamatosan tüzelve. Ha kinyúltak, nyomjuk meg a gombot a falon, ezzel az utolsó előtti zárat is kinyitottuk. A kiemelkedett oszlop segítségével másszunk ki innen.

9. Egy üreg maradt hátra, a sarokban, látogassuk meg. Leereszkedve az oszlopra azonal guggoljunk le, mielőtt meggyulladnánk, majd ereszkedjünk lejjebb, innen pedig a terem legaljára. Az emelvényen uzi ammo-t találunk, mellette egy kapcsolót hozhatunk működésbe, mellyel fentebb egy tömböt emelünk ki. Álljunk rá a jobbra található magasabb részre a váza mellé, itt kapaszkodjunk fel a mennyezetre, majd csimpaszkodjunk végig az oszlopig, essünk le, és kapjuk el a peremét. Innen másszunk fentebb, majd kússzunk be jobbra, a kiemelkedett szürke részre. Itt a túloldalon kapaszkodjunk le, araszoljunk jobbra végig a peremen, teljesen a sarokig, majd rögtön a sarkon túl essünk le, és AZONNAL guggoljunk le. Másszunk át a láng alatt, a gombot megnyomva pedig végre odafent kinyitottuk a faajtót. Ugorjuk át a kis kerítést, másszunk fentebb óvatosan, majd távozzunk innen.

A kinyílt faajtón bejutva menjünk fel az emelkedőn, az emelvényeken uzi ammo és Rakija. Hozzuk működésbe a padlón található kapcsolót, majd a következő teremben a másikat is. Egy bejátszást látunk 9 csapóajtóról. Menjünk át a következő szobába, itt 5 kapcsolót találunk. Na, itt lesz jelentősége a tekercsben olvasottaknak, miszerint a csapóajtókat úgy kell nyitnunk a kapcsolók segítségével, hogy egy „T” alakot alkossanak. Húzzuk meg tehát balról nézve a második, harmadik és az ötödik kart. Kinyílt a rács, mely mögött megszerezzük az első lelket, az első Brother’s Spirit-et.  A szoba közepén lenyílik a csapóajtó, ereszkedjünk le óvatosan a központi terembe.

Következzen a „kék világ”, menjünk be a kékes fényt árasztó folyosón.

Óvatosan ereszkedjünk le, majd lőjük le a hárpiát. A medence mellett lőjük szét a két vázát, az egyikben uzi ammo. Ugorjunk a vízbe, ússzunk végig a járaton. A medencéből kimászva lőjük le a gorillát. Találunk egy mozgatható asztalt, ezen húzzunk egyet, majd vegyük fel az alatta rejtőző Philosopher’s Eye-t. Most szerezzük meg a következő titkot. Az egyik oszlop mögött, a sötét részen, a magasban egy kúszórést találnuk. Húzzuk-toljuk ide a mozgatható asztalt, majd ennek segítségével jussunk be oda. A résen átkúszva ne essünk a vízbe, hanem ugorjunk előre, az alacsonyabb részre, itt a fűben megleljük a Silver Seahorse-t, ez a 2. secret. Ugorjunk a vízbe, a járatot követve feszítjük ki a rácsot, majd ússzunk fel teljesen, a vízből kimászva újra az előző teremben találjuk magunkat.

Ahol az asztal volt eredetileg, jobb oldalon találunk egy kupac Fáklyát. Egyet vegyünk magunkhoz, majd kicsit jobbra, a két oszlop közötti magasabb, piros színben pompázó részről ugorjunk Fáklyánkkal a kézben a fából készült tömbre. Itt dobjuk el a Fáklyát (1-es billentyű), úgy, hogy a tömbön maradjon. Itt egyelőre más dolgunk nincs, ússzunk vissza a medencén át oda, ahol a hárpiával találkoztunk. Másszunk ki a vízből, majd lépjünk be az újabb terembe.

Jobbra, a szarkofágban flares. Folytassuk utunkat a balra található járaton át, fel az emelkedőn, míg egy terembe nem érkezünk. Itt találunk két mozgatható asztalkát, valamint egy mozgatható vázát is. Látunk még másik 3 vázát is, a feladatunk, hogy a különálló vázát a másik három közé helyezzük, mégpedig a mozgatható asztalkák segítségével. A felül található asztal legyen az 1. asztal, a lentebb található pedig a 2. asztal.

A 1. asztalt toljuk-húzzuk a kiemelkedett kis oszlop körül egészen a váza melletti sarokba, majd a 2. asztalon húzzunk egyet, és mozgassuk egészen a 1.asztalka mellé, a 2.asztalra ráállva az 1.asztalt be tudjuk tolni a váza mellé.

Most húzzuk a vázát a kiemelkedett kis oszlop tetejére, az 1. asztalt most toljuk az oszlopka túloldalára, így tovább tudjuk mozgatni a vázát a többi közelébe. Most az 1. asztalt mozgassuk a váza mellé jobbra, felmászva rá toljunk egyet a vázán újra.

Az 1. asztalt mozgassuk teljesen a váza mellé, ki a peremig, a 2. asztalt pedig toljuk-húzzuk teljesen mellé, majd a másik asztalt toljuk rá a tetejére. Végre be tudjuk helyezni a vázát a helyére, melynek következménye az lesz, hogy a kis kiemelkedett oszlop leereszkedik, a helyén pedig fel tudjuk venni a második Philosopher’s Eye-t.  Itt egyelőre több dolgunk nincs, távozzunk az előző terembe.

A bejárat mellett két oldalon meg is találjuk a beszerzett tárgyaink foglalatát, miután helyére tettük őket, a baloldalon leereszkedik egy tömb, hozzáférhetővé válik egy kapcsoló. Ezt meghúzva mögöttünk, a padlón leereszkedik egy oszlop, ereszkedjünk le rá. Abba a terembe érkeztünk, ahol a Fáklyát találtuk. Ugorjunk át a másik oszlopra érte, majd vissza erre az oszlopra, itt pedig dobjuk el úgy, hogy rajta maradjon. Mivel feljutni nem tudunk az előző terembe a Fáklyánkkal, ezért ugorjunk itt a vízbe, ússzunk át a járaton, másszunk ki, majd vissza az előző terembe. Húzzuk meg újra a kart, az oszlop felemelkedik, a Fáklyát fel tudjuk végre venni, majd rögtön meg is gyújthatjuk a szarkofággal szemközti falnál. Azért óvatosan, meg ne gyulladjunk.

Most forduljunk jobbra, a lépcsők előtt egy fali égőt találunk, ezt gyújtsuk is meg rögvest Fáklyánkkal. Fáklyával a kézben fel a lépcsőn, majd az új teremben egy pillanatra dobjuk el, hisz két oldalon a vázákat szétlőve uzi ammo és flares jut a birtokunkba. A bal oldali falon látunk két kapcsolót, húzzuk meg a jobb oldalit, erre kiemelkedik 2 kis oszlop nem messze mögöttünk. Fáklyánkat felvéve ugorjunk fel az egyikre, majd innen a magasabb részre, közvetlenül a mennyezeti nyílás alatt pedig dobjuk el Fáklyánkat a szürkés részen, természetesen úgy, hogy itt is maradjon.

Másszunk fel a nyíláson a felső terembe, itt a piros falon átjutva egy erkélyre érünk, balra egy kapcsoló, ezt húzzuk meg. Az alsó terembe egy tömb jött ki a falból. Most térjünk vissza az előző terembe, ahol a Fáklyát hagytuk, odalent húzzuk meg a bal oldali kart, erre a Fáklyánkat tartó oszlop felemelkedik. Távozzunk innen, le a lépcsőkön, majd balra át, vissza a vázás terembe.  

Jobbra fordulva másszunk fel az új tömbre, balra fordulva nekifutásból ugorjunk át az erkélyhez, a peremében megkapaszkodva, majd felmászva rá. Vegyük fel jobbra a Fáklyát, majd visszatérve az erkélyre, ugorjunk át szembe a másik balkonra, itt lobbantsuk lángra a fali égőt. Újabb tömböt hoztunk működésbe. A Fáklya már nem kell, eldobhatjuk.

Forduljunk meg, sétájunk ki az erkély szélére, balra fordulva egy újabb kapcsolót látunk. A magasabb részről nekifutásból ugorjunk a kék oszlop tetejére, úgy, hogy ne nyomjuk a kapaszkodást, akkor sikerül. Húzzuk meg a kart, újabb tömböt mozgatva ezzel. Ugorjunk át jobbra, a magas, szürke oszlop tetejére, innen vissza az erkélyre. Húzzuk meg az itt található kart újra. Ereszkedjünk le óvatosan a földre, majd a bejárattól jobbra másszunk fel az új tömb segítségével, a kék fallal határolt folyosóra. Itt is egy kapcsoló, amit meghúzva egy magas oszlop emelkedik fel ott, ahol nemrég egy kapcsolót húztunk meg.

Másszunk le teljesen, távozzunk a teremből, jobbra fel a lépcsőkön, majd itt húzzuk meg újra a bal oldali kart. Ismét másszunk fel a leereszkedett oszlop helyén a mennyezeti nyíláson, ki az erkélyre. Jobbra fordulva, nekifutásból, kapaszkodás nélkül ugorjunk a fal mellett található alacsonyabb tömbre. Másszunk fel a magasabb tömbre, majd innen ugorjunk a nemrég kiemelkedett oszlopra. Balra fordulva célozzuk be azt a padlórészt, ahol a vázát látjuk, ugorjunk át oda, majd másszunk fel. Az emelvényen uzi ammo-t, mellette egy újabb kapcsolót találunk, amit hozzunk is működésbe.  Ugorjunk fel a lejtős részre, majd innen jussunk fel a piramosokhoz.  Itt a jobb oldali fal mellett látható gombhoz kell eljutnunk, a piramisok melletti háromszög alakú részeket használva. A gombot működésbe hozva kinyílik a rács a lejtős rész alján, jussunk vissza oda.

A lejtőn lecsúszva a vízbe érkezünk, balra másszunk ki. Használjuk az itt található kart, majd háttal ugorjunk a sarokban található sárga rácsra. Az lenyílik alattunk, rögtön egy cápával nézünk farkasszemet, gyorsan ússzunk el mellette jobbra, majd balra fordulva ki is mászhatunk a vízből. Innen le is lőhetjük akár az uszonyost. Másszunk fel a létrán, a túloldalon másszunk le, a kapcsolót meghúzva pedig visszaérünk a vázás terembe.

A vázák melletti részen újra jussunk fel a magas oszlopra, innen át a lejtős rész melletti kapcsolóig, ahol balra másszunk fel a tömbre. Ugorjunk át balra, a túloldalra, itt a mennyezeten átkapaszkodhatunk a padlókapcsolóig, amit működésbe hozva egy golyóbis szabadul el, legurulva a lejtőn. Jussunk vissza ide, a legegyszerűbb, ha visszakapaszkodunk a mennyezeten a sarokban található tömbig, majd innen átugorva a túloldalra, feljuthatunk a lejtőre.

Csússzunk le újra a vízbe, itt, ha esetleg nem végeztünk volna a cápával, a golyó megtette helyettünk. Jobbra kapaszkodjunk ki innen a mennyezeti nyíláson, majd szintén jobbra a kúszórésen át távozzunk.

Megérkeztünk egy terembe, ahol ismét igénybe kell vennünk a tekercsen található információkat. Látunk 10 piramist, 10 gombot, valamint egy kapcsolót is. Az a feladatunk, hogy kinyissuk a hátul találató szürke kaput, a nagyteremben található 5 piramist jelképező gombokat megnyomva. Ha meghúzzuk a kart, láthatjuk, melyik az az 5 gúla, jobbra pedig a 10 piramist. Ki kell választanunk 5 gombot, a jobbra látható piramisok pozícióját figyelembe véve. Csak ez az 5. gomb. A megoldás: A baloldali gombok közül nyomjuk meg a másodikat, a negyediket és az ötödiket, balról jobbra haladva. Forduljunk jobbra, itt a negyedik és ötödik gombot kell megnyomni, itt viszont jobbról balra nézve.

Hátul kinyílt a kapu, odabent miénk a második Brother’s Spirit, a lenyílt csapóajtón át pedig ereszkedjünk le a központi terembe.

Egy járat maradt hátra, a „piros világ”, látogassuk meg tehát a pirosas színben pompázó folyosót.

Essünk le a csapóajtón, majd csússzunk le a járatba, úgy, hogy EGYIK GOMBOT SEM NYOMJUK MEG, akkor túléljük a karócsapdákat. Leesünk a vízbe, innen kimászva húzzuk meg a kart a falon, kinyitva ezzel a koponyákkal díszített rácsot. Távozzunk is arra.

A lávás teremben lőjük le a ránk támadó varjúkat, majd folytassuk egyenesen tovább utunkat, a középső épületben a tüzet megkerülve. Forduljunk jobbra, a sarokban található kis szigetről ugorjunk át jobbra, a másikra. Itt húzzunk egyet az itt található asztalkán, majd térjünk vissza teljesen a bejárathoz.

A bejárat előtt forduljunk balra, ugorjunk át a sarokban található kis szigetre. Innen tovább balra, ugorjunk át a következőre, megkapaszkodva a peremben, kússzunk be oda, ahonnan az asztalt kihúztunk. Másszunk ki jobbra, közvetlenül a kerítés mellé, a törött oszlophoz. Itt, teljesen a kerítés mellé állva, fel tudunk kapaszkodni a tetőre. Itt uzi ammo vár minket, majd átugorva a középső épület tetejére Marijuana Fumes-t zsákmányolhatunk.

Most a következő épület a célunk, de úgy kell átugranunk, hogy nem a tetőt vesszük célba, hanem az alatta található részt. Célozzuk be a középső részt, nekifutásból ugorjunk arra, majd az utolsó pillantban nyomjunk Ctrl-t. Ha sikerrel járunk, a túloldalon háttal csússzunk le, kapjuk el a peremet, majd essünk le, nyomjunk Ctrl-t, így elkaptuk az alattunk található peremet. Másszunk is fel itt.

Rakija és uzi ammo vár itt minket, valamint két padlókapcsoló. Az egyik a bejárat mellett két oszlopot emel fel, a másik pedig kinyitja a felettünk található rácsot, az épület tetején. Csússzunk le ismét, kapjuk el a peremet, majd nyomjunk Alt-ot, így megkapaszkodunk a felettünk található peremen. Itt araszoljunk teljesen balra, a sarkon másszunk fel, majd ugorjunk fentebb, a túloldalon lecsúszva pedig ugorjunk vissza a középső épület szélére.

Vegyük célba a bejárat melletti kiemelkedett oszlopokat, ezek segítségével ugorjunk át a középső épület tetejére, majd innen a bal oldali épület tetejére. Mielőtt belépnénk a kinyílt rácson, balra flares-t zsákmányolhatunk. A kapun belépve flares, a ládát szétlőve uzi ammo a zsákmányunk. A középső, magasabb részről kapaszkodjunk fentebb, majd lépjünk be az újabb terembe.

Kapjuk elő az Uzit, mert egy hatalmas mutáns támad ránk, végezzünk vele. Most pedig jól jegyezzük meg a következő lépéseket, mert hamarosan időre kell ezt elvégeznünk. Szóval, másszunk fel a bejárat előtt lévő faoszlop tetejére, innen ugorjunk át a következőre, majd balra fordulva ugorjunk a csúszós részre, elkapva a peremet. Araszoljunk balra, másszunk fel a sarkon, majd innen át kell ugranunk az előttünk lévő csúszós részre, de úgy, hogy ugrás közben meg is kell fordulnunk a levegőben, hogy háttal lecsúszva érkezzünk meg. Kapjuk el a peremet, majd kapaszkodjuk teljesen balra, a sarokig, itt kapaszkodjunk fel, ugorjunk a levegőben megfordulva, hogy elkaphassuk a mögöttünk található emelkedő peremét. Másszunk fel, menjünk teljesen fel az emelkedő széléig, itt balra fordulva ugorjunk át a magas oszlopra, innen balra, a következőre, majd kapaszkodás nélkül ugrás a sarokban található kapcsolóig. Itt mentsünk egyet, mert időre fog menni a következő feladat.

Húzzuk meg a kart, erre kinyílik egy rács, de gyorsnak kell lennünk, különben bezárul, mire odaérünk. Essünk le, másszunk fel a bejárat előtt található oszlopra, ismételjük meg a lehető leggyorsabban a fentebb leírt mozdulatsort, egészen addig, amíg felmászunk az emelkedő peremére. Itt rohanjunk fel, nekifutásból ugorjunk át szembe az oszlopra, de úgy, hogy tovább tudjunk szaladni, újabb nekifutásos ugrással pedig a kinyílt rács elé ugrani, majd berohanni rajta.

Ha sikerrel jártunk kapaszkodjunk le a járat végén. Egy zárt rácsot látunk, egy fémgolyóval mögötte. Haladjunk a lejtőn lefelé, amíg egy kapcsolóhoz nem érünk. Ezt meghúzva látjuk, hogy az előbb látott rács kinyílik, a golyó pedig elkezd gurulni az irányunkba. Sprinteljünk teljesen le a lejtős folyosón egészen addig, míg egy zárt rácsig nem érünk. Itt ne essünk kétségne, csak álljunk teljesen a fal mellé a folyosó végén, várjuk meg, míg ideér a golyó. Meg fog állni, nem lapít ki bennünket, a zárt rács pedig kinyílik. Mielőtt belépnénk rajta, szerezzük meg az utolsó titkot.

Oldalt állva ugorjuk át a golyót, haladjunk teljesen felfelé a folyosón, egészen a kinyílt rácsig, ahonnan a golyó jött, ide belépve pedig megtaláljuk a Bronze Seahorse-t, ez a 3. secret. Vissza a folyosó legaljára, a golyót oldalt átugorva pedig most már lépjünk be a kinyílt rácson.

Másszunk fel a falon, a túloldalon leereszkedve egy szobába érünk. Itt nyomjuk meg a gombot, a csapóajtó lenyílik alattunk. Mielőtt elindulnánk lefelé a lejtőn, mentsünk egyet. Itt ismét szükségünk lesz a tekercsen található információkra, mégpedig a „kézen állás” bekezdésre fókuszálva. Ha elindulunk a lejtőn lefelé, 2 golyó iramodik a nyomunkba, méghozzá elég nagy sebességgel. Egyetlen módszerrel tudjuk csak ezeket elkerülni, méghozzá úgy, hogy a mély gödör előtt felugrunk a felettünk található csúszós részre, elkapva a peremét, majd AZONNAL a felfelé nyilat és a Shift-et nyomva egy „kézen állás”-t hajtunk végre, így a golyók beleesnek a mély aknába, minket elkerülve. Ha sikerrel jártunk, nyomjuk meg az Alt-ot, és hátraugorva elérkezünk a zárt rács elé, ami hamarosan kinyílik előttünk. Odabent jobbra a vázában flares, az emelvényen pedig a harmadik Brother’s Spirit vár minket. A csapóajtón keresztül essünk le a központi terembe.

Helyezzük megszerzett tárgyainkat a középső emelvényekre, így kinyílik előttünk a szürke kapu. A lejtőn lecsúszva Rakija-t és Marijuana Fumes-t szerezhetünk be. Most pedig mentsünk egyet, mielőtt belépnénk az utolsó helyszínre.

3 tűzokádó szörnyeteg emelkedik ki előttünk a medencéből, fussunk gyorsan jobbra, végig a fal mellett, az oszlopokat fedezéknek használva. Kövessük a falat, hamarosan egy gombhoz érkezünk, ezt nyomjuk meg. Ugorjunk a vízbe, a túloldalon másszunk ki, teljesen a jobb oldalon, rögtön jobbra újabb gomb, ezt is hozzuk működésbe. A terem másik oldalán egy csapóajtó nyílik le, rohanjunk oda, másszunk fentebb. Balra újabb fedezék, itt várjuk ki a megfelelő alkalmat, majd jobbra ugorjunk tovább, itt is húzódjunk fedezékbe. Ugorjunk tovább a gomb feletti oszlopra, itt kapaszkodjunk fel a mennyezetre, csimpaszkodjunk át teljesen, majd essünk le. A jó hír az, hogy amíg a mennyezeten kapaszkodunk, a tűzokádók nem támadnak ránk. Ha átértünk, ugorjunk át szembe, a sarokba, itt egy kicsit megpihenhetünk. Most jól kell időzítenünk, másszunk fel a maasabb részre, innen ugorjunk át gyorsan srégan balra a szörnyetegek előtti részre, majd innen gyorsan tovább srégan jobbra, az oszlopra. Itt vegyük fel a Brotherhood Key-t.  Gyordsan ugorjunk át a csapóajtó feletti részre, majd jussunk le és ugorjunk a vízbe. Ússzunk le teljesen a medence alján található járaton, majd kimászva a vízből, egy zárt rácsot találunk, mellette használhatjuk is kulcsunkat. A következő kis szobában pedig megtaláltuk, amiért jöttünk, vegyük is fel a kardot, a Sword of Trinity-t. A fénybe lépve véget is ér ez a nagyszerű kaland.

baal76

 

 

A videóvégigjátszást készítette: adrielvicio

 


Az oldalon közölt képek, a szöveges tartalom, illetve minden sajátkészítésû anyag, a © TR Editor.hu tulajdonát képezi. Azokat semmilyen formában nem lehet reprodukálni, másolni, terjeszteni, csak a szerkesztõség engedélyével.